Kyllä Jackmaisteri on oppikirjansa lukenut

Mies puhuu täyttä asiaa vaikka ei aiheeseen jutut liittyisikään. Ensin niistä valoista. Eipä ole ikävä Pollen tankovaloa, vaikka se mainio onkin, niin on siinä myös kääntöpuolensa. JOissakin olosuhteissa tarakasta heijastuu valo niin, että tuntuu ettei kunnolla näe eteensä. Näin varsinkin sateella. Bombassa vaikka onkin maastomalli, on e-hyväksytyt halogeenivalot ja palaa tosi kirkkaasti.
Kyllä niillä pärjää mainiosti, varsinkin kun laittaa lisäksi kääntyvän työvalon.
Toimiiko täsä bombasa tuo 2wd pelkästään 2wd:nä vai onko tämä pelkkä takapotku mallia polaris? Tämä lause hiukan mietitytää, mutta Bombba on kyllä 2wd päällä takapotku kuten Polle ja kaikki muutkin 4wd mallit, joissa tuo 2wd mahdollisuus on. Bomban vetotavasta johtuen ei nelivedon kytkeytymistä 2wd päällä tapahdu. Sitä en vaan ymmärrä , että mihin sitä 2wd asentoa tarvii, pihalla kääntelyn lisäksi. 4wd asennolla nämä mahtisonnit on kuin WRC autoja jotka menee luisuja miten kuski vaan haluaa, ja kaarrevauhtia riittää erimalliin, kuin takapotkulla .Lukko on heti maailman toiseksi paras, ja se paras on sitten...Heh heh, Bomban lukko aiheutti miellyttävän yllätyksen, oli tässä tuotantoversiossa niin paljon parempi kuin protomallissa. Lukko toimii kuin ajatus ja auratessa sen toimintaa on saanut ihastella. Ei ole pelkoa jänkhällä eikä ojituksilla. Visco kytkeytyy pehmeästi ja progressiivisesti joten mitään kolahduksia ei kytkeytymisessä tapahdu. En moiti myöskään muita lukko tyyppejä, paitsi semmoisia joissa se toimii vain esitteessä.
