Vakavasti, taitaa riittää jos asianomistajat saavat asian tietoonsa. Ei mielestäni täytä härskiyden tunnusmerkkejä.
Allekirjoittanutkin on tiennyt asiasta jo hyvän matkaa, enkä edes omista kyseisiä malleja.
poke kirjoitti: Allekirjoittanutkin on tiennyt asiasta jo hyvän matkaa, enkä edes omista kyseisiä malleja.
Kiinnostaisi myös minua, mietin vienkö "viralliseen" huoltoon vai teenkö itse.mikä on 50 H huollon hinta haarukka?
Onkos näitä kutsuja tullut kellekään?releeioopakollinen kirjoitti:Muutamille tutuille on tullu jo huoltoon kuttuja tuon tehostajan jumiutumisen vuoksi.Koskee maailmanlaajusesti kaikkia -10-11vuosimallisia outlandereita sekä renegadea eli mexikossa kasattuja vehkeitä.Kirjeessä on kehotettu lopettamaan käyttö ja sopimaan aika can-am huollon kanssa.BRB kotisivuilta ei löydy halaistua sanaa koko kamppanjasta, aika härskiä toimintaa...
Taitaa olla ns. välihuolto. Ei öljynvaihtoja yms, vain lähinnä tarkastuksia. Alle satkun veikkaan...dealer kirjoitti:Kiinnostaisi myös minua, mietin vienkö "viralliseen" huoltoon vai teenkö itse.mikä on 50 H huollon hinta haarukka?
Soittamallahan hinta selviää mutta kysellään nyt tässä kokemuksia.
Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto kuuluu 50 tunnin huoltoon mutta muuten näkyy olevan tarkastuksia.Taitaa olla ns. välihuolto. Ei öljynvaihtoja yms, vain lähinnä tarkastuksia. Alle satkun veikkaan...
Onkos huolto-ohjelma muuttunut? Enne oli ainaki v-koneissa 100h öljynvaihtoväli. Harmi, jos tuosta vielä tihenee..dealer kirjoitti:Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto kuuluu 50 tunnin huoltoon mutta muuten näkyy olevan tarkastuksia.Taitaa olla ns. välihuolto. Ei öljynvaihtoja yms, vain lähinnä tarkastuksia. Alle satkun veikkaan...
Nyt oli pakko tarkistaa ja kahdesta eri lähteestä. 100h/3000km/1 vuosi on öljynvaihtoväli 800:ssa.Koheltaja kirjoitti:Kyllä siihen aikaan kun V2:lla ajelin niin huolto ohjelman mukaan öljyt vaihdettiin 50h välein, onko se jossain vaiheessa muuttunut 100 tuntiin?