Can-Am DS450
Re: Can-Am DS450
Voiskohan olla kytkimestä se ääni, vai onko kytkimeen tehty tarpeellinen päivitys?
-
- Noppeli
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20 Syys 2009 13:33
- Mönkijä:: can am ds 450x tl
- Paikkakunta: porvoo
Re: Can-Am DS450
En tiedä onko päivitys tehty,mut mitä noita oireita ollu muilla niin ei vastaa oikein tähän. muilla ollu luistamista,narinaa/vinkumista. En itte löytäny samanlaista/vastaavaa ääntä kenenkään kyselevän.
Viimeksi muokannut cotcot, 28 Helmi 2013 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainaus poistettu.
Syy: Turha lainaus poistettu.
Uudenmaan Mönkijät ry
Re: Can-Am DS450
Mun mielestä tuo on juurikin ketjujen aiheuttamaa ääntelyä ainakin itse huomasin saman asian jos kiihdytti liian isolla vaihteella ja etenkin silloin kun kones oli vakio.mik75 kirjoitti:Onkos kellään ollu semmosta,kun rupee kiihdyttää niin kuulostaa kun ketju hakkais johonki kiinni? ei kuulu jos lähtee kiihdyttää heti ykköseltä täysiä,mutta jos ajelee vaikka 50kmh ja siitä pistää vetoa niin sit kolisee. Kuuluu tasakaasulla alle 6000 kierroksilla kanssa. Ketjut ohjeen mukaan kiristetty (22mm liike) On sit veikkaus et kuuluis ketjusta.
Haminan seudun mönkijät ry
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
DS 450 X
En haulla tämmösestä vehkeestä löytänä muuta kuin kasiaisen projektin. Pahoitteluni jos vastaava jo olemassa.
Kysymys liittyen laitteen painoon. Pitääkö nämä speksit paikkaansa?
http://www.quadnet.ca/en/specifications ... _450/2012/
Ilmeisesti ainakin painon kohdalla kyse on kuivapainosta?
Taitaa riittää kun lueskelen tätä ketjua läpi..

Kysymys liittyen laitteen painoon. Pitääkö nämä speksit paikkaansa?
http://www.quadnet.ca/en/specifications ... _450/2012/
Ilmeisesti ainakin painon kohdalla kyse on kuivapainosta?
Taitaa riittää kun lueskelen tätä ketjua läpi..


Viimeksi muokannut jukka81, 21 Joulu 2012 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: yhdistelin
Syy: yhdistelin
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Can-Am DS450
Tietääkö kukaan kun olen lukenut että kytkimen kanssa saattaa tulla ongelmia, että mitä sieltä käytänössä hajoaa tai pitää muuttaa ja tuleeko niille osille tai korjaussarjalle paljon hintaa? Ja sitten että minkälaisia huoltovälejä ilmoitetaan esim nokkaketjulle tai vastaaville hieman öljynvaihtoa isommille huolloille? ja jos puhutaan nyt tieliikennemallista niin onko ne kuristettu ns. ohjelmallisesti että käytännössa saako siitä samat tehot irti kuin maastomallista vaihtamalla putken ja powercommanderin tai vastaavan ohjainlaitteen? ja paljonkahan mahtaa karkeasti maksaa pakollinen tieliikennevakuutus? Kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen.
Re: Can-Am DS450
laitoin itelle tollasen 450ds ja nyt tarttis saada tietoo et miten huolto hommat, ja muut ja mitä kannattaa tarkkailla. ja tuntimittarin asennus mihin survasen sen. ja mikätarkotus on penkin alla oleva katasia jossa on 2asentoa myyjä meinas et se toimii erillä lailla toisesa asennosa., ja jos jollaki ois piikkirenkaita noihi tai antaa tietoo mistä kannattaa hommata halvalla hyviä ihan harraste käyttöön.. kiitos ja kumarrus
Viimeksi muokannut jukka81, 28 Helmi 2013 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Yhdistetty jo olemassa olevaan ketjuun joka löytyi osion ensimmäiseltä sivulta.
Syy: Yhdistetty jo olemassa olevaan ketjuun joka löytyi osion ensimmäiseltä sivulta.
-
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 04 Loka 2012 19:44
- Mönkijä:: Luojan kiitos ei enää mönkijää
- Paikkakunta: Kvl
Re: Can-Am DS450
pistitkö sieltä ojan raudasta....?
Re: Can-Am DS450
en laittanu ku ihan yksityiseltä otin vaihdossa kelkkaan..
Re: Can-Am DS450
Mää ostin sen ojan raudan ds:n vajaa viikko sitte ja se Maka8 kysymä katkaisia siellä penkin alla niin jos se on jälkeen päin sinne laitettu ni voisko liittyä siihen pinkkiin piuhaan mikä muuttaa ilmeisesti ruiskun karttaa et saa vaihdettuu sillä kytkimellä. Ja se tuntimittari ni ainakin ite pistin edelliseen krossipyörään silleen et pyöritin sitä johtoo mikä tuli siinä mukana ni ihan vaan tulpanjohdon ympärille muutamia kierroksia ni se mittari tajuaa siitä sitte millo on vehkeet käynnissä.
Re: DS 450 X
Luulen että toi 158kg on ajokunnossa? Ja siis vakio leveenä millon tukivarret on alumiinia ja taka-akseli on ontto. Ja toi 45hp tulee varmaan vakiosta ulos. Mulla oli kaikki pultattavat tehonlisäykset, eli putkisto,ilmanputsari sarja ja ruiskunsäätö niin muistaakseni 58 oli moottoriteho.Puuhis83 kirjoitti:En haulla tämmösestä vehkeestä löytänä muuta kuin kasiaisen projektin. Pahoitteluni jos vastaava jo olemassa.![]()
Kysymys liittyen laitteen painoon. Pitääkö nämä speksit paikkaansa?
http://www.quadnet.ca/en/specifications ... _450/2012/
Ilmeisesti ainakin painon kohdalla kyse on kuivapainosta?
Taitaa riittää kun lueskelen tätä ketjua läpi..![]()
![]()
Re: Can-Am DS450
Melko varmasti on juurikin siitä pinkistä kyse. Eli toisessa asennossa on se race-mode päälle.XR2i kirjoitti:Mää ostin sen ojan raudan ds:n vajaa viikko sitte ja se Maka8 kysymä katkaisia siellä penkin alla niin jos se on jälkeen päin sinne laitettu ni voisko liittyä siihen pinkkiin piuhaan mikä muuttaa ilmeisesti ruiskun karttaa et saa vaihdettuu sillä kytkimellä.
Re: Can-Am DS450
Kytkimen osat maksaa n.160euroa plus reijän poraaminen kytkinkoppaan, muistaakseni 0,2mm? Tai sitte voi ostaa sen kopanki, se yksin maksaa yli 100euroa. Ite ostin vaan tarpeelliset osat ja porasin sen reijän vanhaan koppaan. Muistaakseni tuli yksi välilevy(tai sitte kitka),kytkinkori ja tiivisteitä. Jos on paljon ajettu niin kannattaa tarkistaa levyt että joutuuko vaihtaan kaikki.XR2i kirjoitti:Tietääkö kukaan kun olen lukenut että kytkimen kanssa saattaa tulla ongelmia, että mitä sieltä käytänössä hajoaa tai pitää muuttaa ja tuleeko niille osille tai korjaussarjalle paljon hintaa? Ja sitten että minkälaisia huoltovälejä ilmoitetaan esim nokkaketjulle tai vastaaville hieman öljynvaihtoa isommille huolloille? ja jos puhutaan nyt tieliikennemallista niin onko ne kuristettu ns. ohjelmallisesti että käytännössa saako siitä samat tehot irti kuin maastomallista vaihtamalla putken ja powercommanderin tai vastaavan ohjainlaitteen? ja paljonkahan mahtaa karkeasti maksaa pakollinen tieliikennevakuutus? Kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen.
Re: Can-Am DS450
no ainaki tähä asti tyytyväine omistaja. ja sitä katkasiaa tossa mietin just et oisko se joku ohitus mut nyt se selvis varmaan, ainoa ku ei tietoo millon tehty viime huolto ni pitäs lähtee osa kauppaan hakeen osia, mut onko noissa muita ku perus huollon tekee ni vaihtaa öljyt ja suodattimet ja rasvoo nipat ja muut,, vissiin oulusa ei saa muilta ku ojan raudan tikiltä noihi osia vai olenko vääräsä.. juu mietin tossa yks ilta et kai se ny inne tulpan johtoon on laitettava että herää henkii mut ei ollu varmuutta.. jos jollaki on joku hyvä huolto ohjelma tohon ni pistäkää yv:llä tulee ku ei kauheesti kehtaa huuattaa ennenku tietää huolto ajat ja mitä tehdä millonki...XR2i kirjoitti:Mää ostin sen ojan raudan ds:n vajaa viikko sitte ja se Maka8 kysymä katkaisia siellä penkin alla niin jos se on jälkeen päin sinne laitettu ni voisko liittyä siihen pinkkiin piuhaan mikä muuttaa ilmeisesti ruiskun karttaa et saa vaihdettuu sillä kytkimellä. Ja se tuntimittari ni ainakin ite pistin edelliseen krossipyörään silleen et pyöritin sitä johtoo mikä tuli siinä mukana ni ihan vaan tulpanjohdon ympärille muutamia kierroksia ni se mittari tajuaa siitä sitte millo on vehkeet käynnissä.

Re: Can-Am DS450
ok. eli onko e ku nakkaan päälle ni pitäs tulla vähä lisää tehoo.. tai siis kai se niin menee mut onko sellanen et kannattaa käyttää..kastemato kirjoitti:Melko varmasti on juurikin siitä pinkistä kyse. Eli toisessa asennossa on se race-mode päälle.XR2i kirjoitti:Mää ostin sen ojan raudan ds:n vajaa viikko sitte ja se Maka8 kysymä katkaisia siellä penkin alla niin jos se on jälkeen päin sinne laitettu ni voisko liittyä siihen pinkkiin piuhaan mikä muuttaa ilmeisesti ruiskun karttaa et saa vaihdettuu sillä kytkimellä.
Re: Can-Am DS450
Kyllä sä eron huomaat. Ja mulla se race mode olisi ollu riittävä vielä uudella putkistolla ja ilmanputsarilla. Sillä vakio vaimentimella race mode on varmasti rikkaalla reilusti