Outlander 6x6
Re: Outlander 6x6
Dirt TraxTV:n pojat isosta maailmasta tulivat Rovaniemelle koeajamaan tämän uuden härpäkkeen.
http://www.atvmag.com/article.asp?nid=2792
Muutamana poimintona, vaihteiston pikkupuoli on 50% pienemmällä suhteella, kuin nelipyöräsissä ja 10% pienemmällä kuin kilpailijan Big Bossissa. Sivupaneelit ovat myös uudelleen suunnitellut, jotta moottorin lämpö johdetaan mönkijän taakse ja kuskin säärikarvat eivät kärvenny. CVT:n ilmanotot on lainattu XMR malleista, joten luulisi kestävän myös uittoa. Uusi ECU on ohjelmoitu pyörittämään flektia useammin.
Seuraavassa Dirt TraxTV:n jaksossa mitä ilmeisemmin on ainakin alustava katsaus tähän laitteeseen.
http://www.atvmag.com/article.asp?nid=2792
Muutamana poimintona, vaihteiston pikkupuoli on 50% pienemmällä suhteella, kuin nelipyöräsissä ja 10% pienemmällä kuin kilpailijan Big Bossissa. Sivupaneelit ovat myös uudelleen suunnitellut, jotta moottorin lämpö johdetaan mönkijän taakse ja kuskin säärikarvat eivät kärvenny. CVT:n ilmanotot on lainattu XMR malleista, joten luulisi kestävän myös uittoa. Uusi ECU on ohjelmoitu pyörittämään flektia useammin.
Seuraavassa Dirt TraxTV:n jaksossa mitä ilmeisemmin on ainakin alustava katsaus tähän laitteeseen.
- motocoyote
- Tracks
- Viestit: 3005
- Liittynyt: 15 Elo 2006 00:48
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
- Paikkakunta: Tornio
Re: Outlander 6x6
"One question we keep wondering though is with the Outlander 6x6 delivering everything you need in utility and rough terrain navigation with next to zero compromise on trail performance why would anyone want a 4x4? "
Mieltä lämmittävää tekstiä.
Tuon pikkupuoli kuulostaa äkkiseltään jopa vähän turhan hitaalta, jos se on vielä hitaampi kuin Bossissa.
Mieltä lämmittävää tekstiä.

Tuon pikkupuoli kuulostaa äkkiseltään jopa vähän turhan hitaalta, jos se on vielä hitaampi kuin Bossissa.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Skifo-79
- 6WD
- Viestit: 320
- Liittynyt: 18 Touko 2010 12:39
- Mönkijä:: Can-Am 650x
- Paikkakunta: Ruokolahti
Re: Outlander 6x6
Kaikenmoisista koneista saa hauskan, kun koneessa on vaan tarpeeksi löylyy. Tuntui kiihtyvän samallaviisiin oli lyhyt tai pitkä abaut 0-20 kmh Taisin ajella 4veto päällä
Toki ois 6wd pitäny koittaa sama testi pätkä. Oisin kyl kytkeny kallistuksen vakaajan päälle ennen kojeajoa. Sokkapäälle. Etuiskarit sais kyl olla paremmat, paukahti vastapattiin tosi ikävästi. Pidempi koe-ajo ois tehny terää. Kääntösäde aika kaamee. Tosin kaasulla saa pienenemään

Toki ois 6wd pitäny koittaa sama testi pätkä. Oisin kyl kytkeny kallistuksen vakaajan päälle ennen kojeajoa. Sokkapäälle. Etuiskarit sais kyl olla paremmat, paukahti vastapattiin tosi ikävästi. Pidempi koe-ajo ois tehny terää. Kääntösäde aika kaamee. Tosin kaasulla saa pienenemään

Saimaa ATV OffRoad Ry - Worry Team 51
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Outlander 6x6
Espoon rm-heinolla tuli käytyä pällistelemässä kyseistä laitetta. Iso miinus siitä ettei koeajomahdollisuutta ollut.
Varsin näppärästi saa laukastua auki takaalta kallistuksenvakaajan, sekä lavan laidan sun muut tilpehöörit mukavasti pikakinnikkeillä. Mallisto oli muuten hyvin esillä klapisirkkeleineen ja lumilinkoineen. Ilmaisesta kahvista ja makkarasta annan plussan.

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: Outlander 6x6
Dirt TraxTV:n ensimmäinen video, jos ymmärsin oikein niin on tulossa isompikin katsaus. http://youtu.be/SyUYg1xoInA
- jussih1977
- 6WD
- Viestit: 274
- Liittynyt: 09 Elo 2006 21:01
- Mönkijä:: xmr 650 canam
- Paikkakunta: isokyrö
Re: Outlander 6x6
hiukka vakoilu videota tekniikasta http://www.youtube.com/watch?v=OMKG2AXQ ... H9R7eMXOKA kännykällä kuvattu tosin selvinpäin vaikkei uskoisi! 

ex polaris mangnum 330 ex polaris sportsman 400 ex polaris sportsman 500efi E ex 850xple nyk xmr 650 can-am seuraava ????? videooo http://www.youtube.com/user/TheRatakuski
-
- 3WD
- Viestit: 105
- Liittynyt: 24 Touko 2006 17:19
- Paikkakunta: Rovis
Re: Outlander 6x6
https://www.youtube.com/watch?v=8Us-MWo ... ata_player
Vähän uutta pätkää Dirt Trax toimesta, aika tyytyväisiltä vaikuttavat
Vähän uutta pätkää Dirt Trax toimesta, aika tyytyväisiltä vaikuttavat

"eiköhän me tästäkin taas jotenkin selvitä"
- maxim
- 6WD
- Viestit: 930
- Liittynyt: 05 Tammi 2005 14:23
- Mönkijä:: Honda Bigred 300 Canam 450 pro
- Paikkakunta: korvessa kulkevi.....
Re: Outlander 6x6
Tuli pari viikkoa sitten käytyä kokeilemassa 6x6 outtia kiitokset siitä kuuluu paikalliselle kauppiaalle,allekirjoitan tuon "why would anyone want 4x4"
Lyhyt puoli on aika lyhyt mutta se on vain hyvä esim. työkäytössä missä pääpaino onkin, pitkäakseliväli ja 6x6 veto tekee ojien ja kivien ylittämisestä naurettavan helppoa ja tonninen mylly takaa ettei voima lopu kesken.
Itse yllätyin outti ei ole niin kankea kuin olemus antaa ymmärtää taipui itseasiassa aika hyvin metsässä.
Paljoa en ole kanasilla ajellut mut siitä miinukset stonga on ihan liian alhaalla seisaaltaan ajaminen on epäergonomista ja vaihdekeppiä liikuteltaessa ajotakin hiha osuu herkästi kaasuvipuun aiheuttaen hieman tilanteita, mutta se on helposti muutettavissa.
Jäi todella posiitivinen kuva laitteesta nyt jäädään odottamaan milloin Polaris päivittää Bigbossin muuten Can-am hallitsee suvereenisti 6x6 markkinoita.

Lyhyt puoli on aika lyhyt mutta se on vain hyvä esim. työkäytössä missä pääpaino onkin, pitkäakseliväli ja 6x6 veto tekee ojien ja kivien ylittämisestä naurettavan helppoa ja tonninen mylly takaa ettei voima lopu kesken.
Itse yllätyin outti ei ole niin kankea kuin olemus antaa ymmärtää taipui itseasiassa aika hyvin metsässä.
Paljoa en ole kanasilla ajellut mut siitä miinukset stonga on ihan liian alhaalla seisaaltaan ajaminen on epäergonomista ja vaihdekeppiä liikuteltaessa ajotakin hiha osuu herkästi kaasuvipuun aiheuttaen hieman tilanteita, mutta se on helposti muutettavissa.
Jäi todella posiitivinen kuva laitteesta nyt jäädään odottamaan milloin Polaris päivittää Bigbossin muuten Can-am hallitsee suvereenisti 6x6 markkinoita.
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Outlander 6x6
Pakkohan sen polariksen on vastata sillä scramblerin tonnisella koneella. Tiiä vaikka polariksellaki pääsis canan perässä kun laittas sen koneen bigbossiin.
□■
Re: Outlander 6x6
Ei tuallaasia mönkijöötä saisi teherä.Tonnisella koneella ja yli 80 heppaa.
Isoolla maavaralla 6 vetävää pyörää.Muuttuu maastot liia helpoksi ajella.
Vaihrelooraa ne perkeleet on kaas rukannu,hitahan pualen nopeutta purottaneet 50%.
Vaihteekki menöö päälle iliman sitä aikuusten yleisintä voimisteluliikettä, (nylkytys).
Isoo rohjake painaaki yli puol tonnia.Ei sillä varmaan mettäskää voi ajella, on se niin suuri.
122cm x 303cm .Eikä se varmaan kestäkkää. Se ku on suomessa suunniteltu ja tehty.
Lavaki sellaane piäni karsina,fin lavan kokoone.Kuormaaki saa olla vaa säälittävän vähä 318 kg.
Eturitsillä 45 kg.Ja siälä karsinan alla on 7 kymmenen litran ruuma.
On se melekoonen sotanorsu.Niin tai näin tilaukseen laitoin.Eläkeläiselle kelpaa vähä kehnompiki.
Isoolla maavaralla 6 vetävää pyörää.Muuttuu maastot liia helpoksi ajella.
Vaihrelooraa ne perkeleet on kaas rukannu,hitahan pualen nopeutta purottaneet 50%.
Vaihteekki menöö päälle iliman sitä aikuusten yleisintä voimisteluliikettä, (nylkytys).
Isoo rohjake painaaki yli puol tonnia.Ei sillä varmaan mettäskää voi ajella, on se niin suuri.
122cm x 303cm .Eikä se varmaan kestäkkää. Se ku on suomessa suunniteltu ja tehty.
Lavaki sellaane piäni karsina,fin lavan kokoone.Kuormaaki saa olla vaa säälittävän vähä 318 kg.
Eturitsillä 45 kg.Ja siälä karsinan alla on 7 kymmenen litran ruuma.
On se melekoonen sotanorsu.Niin tai näin tilaukseen laitoin.Eläkeläiselle kelpaa vähä kehnompiki.

Can Am 1000 6x6 ja Kranman T 1900 ex.
Re: Outlander 6x6


Tuohon on paha mennä vastaan laittamaan, onnia uuvesta sotakonneesta.

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- motocoyote
- Tracks
- Viestit: 3005
- Liittynyt: 15 Elo 2006 00:48
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
- Paikkakunta: Tornio
Re: Outlander 6x6
Kyllä se taitaa tuo meikäläisen Bossiki vaihtua seuraavaksi tuommoseen 6 rattaiseen burppilaiseen.. Mikäli ne nyt edes jollain asteella kestäviksi osoittautuvat..
E: Ellei Yamaha tee siihen mennessä äijäversiota Grizzlystä..
E: Ellei Yamaha tee siihen mennessä äijäversiota Grizzlystä..
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
Re: Outlander 6x6
Nyt on korkattu kodin uusi tulokas 6x6 outlander t3 farmari. Täytyy myöntää että ensimmäinen neitsytmatka uudella koneella yllätti kaikki odotukset. Aikaisemmat kokemukset ovat nelipyöräisistä 550xp pollesta ja 650 outlander xt t3. Ensi kokemukset kuusipyöräisestä tiellä ja maastossa ovat erittäin positiiviset. Kävin pyörähtämässä lenkin pelkkää metsää ja ojanylityksiä niin laite on uskomaton etenemään.
Uusivaihteisto toimii erittäin hienosti ja laitteella voi todella mennä hiljaa pahoissa paikoissa vs. aikaisempi 650. Voima tästä koneesta ei tunnu loppuvan. Yllätys oli kuinka ketterä laite on kuitenkin maastossa. Tiellä ja urapohjilla ajo on kuin lastenleikkiä. Metsäreissun jälkeen ymmärrän sanonnan ne akselit jotka eivät vedä hidastavat. Kokoreissu metsässä mentiin nelivedolla ja samalla reissulla oli mukana nelipyöräinen kumppani, jolla,oli haasteita etenemisessä.
Voin suositella lämpimästi uutta outlanderin 6x6 sitä harkitseville! Jään innolla odottamaan puunajoreissuja uudella outlanderilla. Näillä kokemuksilla en hommaa enää koskaan nelipyöräistä mönkijää.
Uusivaihteisto toimii erittäin hienosti ja laitteella voi todella mennä hiljaa pahoissa paikoissa vs. aikaisempi 650. Voima tästä koneesta ei tunnu loppuvan. Yllätys oli kuinka ketterä laite on kuitenkin maastossa. Tiellä ja urapohjilla ajo on kuin lastenleikkiä. Metsäreissun jälkeen ymmärrän sanonnan ne akselit jotka eivät vedä hidastavat. Kokoreissu metsässä mentiin nelivedolla ja samalla reissulla oli mukana nelipyöräinen kumppani, jolla,oli haasteita etenemisessä.
Voin suositella lämpimästi uutta outlanderin 6x6 sitä harkitseville! Jään innolla odottamaan puunajoreissuja uudella outlanderilla. Näillä kokemuksilla en hommaa enää koskaan nelipyöräistä mönkijää.
Re: Outlander 6x6
Kuulostaa meleko muikialta laitteelta. Toivottavasti pääsisi joskus testaamaan jossain tapahtumassa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Outlander 6x6
Huhtikuun alussa kaupan setä toi outlander 6x6 t3 farmi mallin pihaan ja vei entisen can-am 500 T3 mennessään.Lisävarusteena otin kahvalämmittimet ja vinssin kaukosäätimen.
Muutaman puukuorman ja pari hiekkakuormaa oon hakenu.Todella hyvä hidaspuoli, pystyy ryömittää tarvittaessa.
Voimaa on sitte varmasti riittävästi.Tuntuu nuo ultratec 1500 maansiirto kärryt piäniltä. Niin helposti se tulee perässä.
Rekisteri otteessa omamassa 600 kg.Auton peräkärryt piti päivittää jarrullisiin kun ei riitä kantavuus jarruttomissa kärryissä.Jousitus on mukavan pehmeä.Tie ajossa pitää olla umpikypärä päässä. On jatkuva virne naamalla, kun on niin mukavat kyydit.Ojien ylitykset aina yllättää, menee niin helposti.Onhan sillä suurempi kääntösäde
verrattuna nelipyöräiseen.Siitä pieni miinus.Nelipyöräistä mönkijää en enää laita,niin hyvä on kuuspyöräinen
käytössä
Muutaman puukuorman ja pari hiekkakuormaa oon hakenu.Todella hyvä hidaspuoli, pystyy ryömittää tarvittaessa.
Voimaa on sitte varmasti riittävästi.Tuntuu nuo ultratec 1500 maansiirto kärryt piäniltä. Niin helposti se tulee perässä.
Rekisteri otteessa omamassa 600 kg.Auton peräkärryt piti päivittää jarrullisiin kun ei riitä kantavuus jarruttomissa kärryissä.Jousitus on mukavan pehmeä.Tie ajossa pitää olla umpikypärä päässä. On jatkuva virne naamalla, kun on niin mukavat kyydit.Ojien ylitykset aina yllättää, menee niin helposti.Onhan sillä suurempi kääntösäde
verrattuna nelipyöräiseen.Siitä pieni miinus.Nelipyöräistä mönkijää en enää laita,niin hyvä on kuuspyöräinen
käytössä

Can Am 1000 6x6 ja Kranman T 1900 ex.