Brp outlander 800 xt:n tuulilasi

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jaska
6WD

Brp outlander 800 xt:n tuulilasi

Viesti Kirjoittaja jaska »

Onkos kellään xt:sä "tuulilasia" paikallaan (brp:n oma)? Aattelin tilata omaan outiini suojalasin suojaamaan kauniita poskipäitäni, tosin leveitä semmoisia.
hintakin kiinnostais tietää, mitä nuo ylleesä maksaa, kun tämä bombardier:in hintapuoli on hieman vielä hakoteillä.

Tuli sitte käytyä sen verran vieraisa, että suska lähti ja outi tuli tilalle. Eron hetki on haikia, mutta kun juttu ei ennään toiminu toivotulla tavalla, ero oli eesä. Toivotan suskalle hyvvää jatkoa ja mukavia kilometrejä.

Lämpimästi yhteisiä hetkiämme muistellen.

- jaska
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Jorkkonen
2WD

Viesti Kirjoittaja Jorkkonen »

Onnea jaskalle uuden perheenjäsenen johdosta! Jos itku meinaa eron hetkellä tulla, niin anna tulla vaan! Onhan sulla vielä kuitenki muistot tallella yhteisistä rämpimisistä vanhan sotaratsun kans! Niitä ei vie sulta kukaan koskaan pois! Loppuun voisin kirjoittaa pienen runon jaskasta ja suskasta.

Kun Jaska Suzukin kaupassa näki, hän sekosi täysin, sen huomas koko väki.
Jaska tuumas "tuon mä haluun, en luota enää vanhaan kaluun".
Kotona Jaska kävi asiaa esittämään, ei morsiankaan ruennut hommaa vesittämään.
Vanha peli myytiin alta, ei uutta oikeen oottaa malta.
Suzuki kun kotiin saapui, naapurikin kateuksissaan portaisiin kaatui.
Jaska törstinä Suzukilla ajoi, kierteli pitkin metsä majoi.
Timpan pirulainen BRP:n osti, Suzukin parhaimmuuden uuteen valoon nosti.
Alkoi Jaskan rakkaus Suzukiin hiipumaan, rupesi muka rengaskin lipsumaan.
Uusi rakkaus Jaskan oli voittanut, Suzuki kyllä on parhaansa koittanut.
Jaska nyt vaihtoi tallia, näytti Kimillekkin mallia!

PS: ANTEEKSI!!! Meni vähä offtopikin puolelle ja muutenki asiatonta!
Paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa!
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Katos kerpele Jaskaa, kun pisti leirin uusiksi. Onnea uuden Bomban omistajalle ja tervetuloa, ääneen nauravien kastiin. :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
vaski
6WD

Viesti Kirjoittaja vaski »

Kokemusta onpi ja suositella voin vilpittömästi, tosin hintaahan sillä on oston yhteydessä tingittynäkin karvan auki 160€ veroineen. Näppärä peli,tankoon kehikko kiinni missä ite pleksi kiinni 4 nastalla. Kiinni ollessa suojaa kädetkin olematta tiellä millään lailla, nastat irti ja pleksi nurkkaan kun risukkoon mennään- eipähän säry eikä raamutu turhaan. Ainut vaan että sitten näpit ottaa kaikki risut vastaan, suojaa tähän mietitään. :)
jaska
6WD

Jorkkonen kirjoitti:Onnea jaskalle uuden perheenjäsenen johdosta! Jos itku meinaa eron hetkellä tulla, niin anna tulla vaan! Onhan sulla vielä kuitenki muistot tallella yhteisistä rämpimisistä vanhan sotaratsun kans! Niitä ei vie sulta kukaan koskaan pois! Loppuun voisin kirjoittaa pienen runon jaskasta ja suskasta.

Kun Jaska Suzukin kaupassa näki, hän sekosi täysin, sen huomas koko väki.
Jaska tuumas "tuon mä haluun, en luota enää vanhaan kaluun".
Kotona Jaska kävi asiaa esittämään, ei morsiankaan ruennut hommaa vesittämään.
Vanha peli myytiin alta, ei uutta oikeen oottaa malta.
Suzuki kun kotiin saapui, naapurikin kateuksissaan portaisiin kaatui.
Jaska törstinä Suzukilla ajoi, kierteli pitkin metsä majoi.
Timpan pirulainen BRP:n osti, Suzukin parhaimmuuden uuteen valoon nosti.
Alkoi Jaskan rakkaus Suzukiin hiipumaan, rupesi muka rengaskin lipsumaan.
Uusi rakkaus Jaskan oli voittanut, Suzuki kyllä on parhaansa koittanut.
Jaska nyt vaihtoi tallia, näytti Kimillekkin mallia!

PS: ANTEEKSI!!! Meni vähä offtopikin puolelle ja muutenki asiatonta!
kiitos kiitos, :lol: jotaki tuommosta rallatusta osanki oottaa
jaska
6WD

ATC kirjoitti:Katos kerpele Jaskaa, kun pisti leirin uusiksi. Onnea uuden Bomban omistajalle ja tervetuloa, ääneen nauravien kastiin. :lol:
Kiitoksia, leiri meni uusiksi. Ei ois kyllä vuosi sitte uskonu että susukin vaihan bombbaan, mutta niin ne ajat muuttuu. Yli 20 vuotta susukin miehenä on nyt toistaseksi ohi :lol:
jaska
6WD

vaski kirjoitti:Kokemusta onpi ja suositella voin vilpittömästi, tosin hintaahan sillä on oston yhteydessä tingittynäkin karvan auki 160€ veroineen. Näppärä peli,tankoon kehikko kiinni missä ite pleksi kiinni 4 nastalla. Kiinni ollessa suojaa kädetkin olematta tiellä millään lailla, nastat irti ja pleksi nurkkaan kun risukkoon mennään- eipähän säry eikä raamutu turhaan. Ainut vaan että sitten näpit ottaa kaikki risut vastaan, suojaa tähän mietitään. :)

Näin aattelinki, että pleksi on irrotettava ja kätevä käyttää.
Kauppias muisteli tuota hintaa 200e - 250e kieppeille ja pijin sitä kalliina. No nyt tietää että pleksin oikia hinta on se 160e ko jätetään ne jumalattomat kattehet pois :lol:
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Pakko päästää offtopiikkia tässä kohtaa, on Jaska päättänyt vihdoin vaihtaa tuon vanhan kaminan uuteen, kahden tulipesänpesän kaminaan. Eron hetki on joskus haikea, mutta katsetta etiäppäin, kyllä se nauru vielä sieltä lirahtaa. :D
OlliRV
6WD

Viesti Kirjoittaja OlliRV »

Löysin tällaisen vanhan aiheen. Asensin BRP:n originaalin tuulilasin juuri omaani. Toimii todella hyvin. Eilenkin puhalsi yli 20m/s ja sakea lumipyry siinä ohessa. Mutta ei haitannut tahtia maantieajossa. Kypäränä Arain Freelander huurtumattomalla visiirillä. 8)
"Tosi Varovasti"

Can-Am Outlander 800 H.O. EFI -07
Tieliikenne
voimailija
4WD

Viesti Kirjoittaja voimailija »

OlliRV kirjoitti:Löysin tällaisen vanhan aiheen. Asensin BRP:n originaalin tuulilasin juuri omaani. Toimii todella hyvin. Eilenkin puhalsi yli 20m/s ja sakea lumipyry siinä ohessa. Mutta ei haitannut tahtia maantieajossa. Kypäränä Arain Freelander huurtumattomalla visiirillä. 8)
Joo, tuo tuulilasi on ihan ehdoton maantiellä mutta pahassa maastossa se on vähän tiellä ja kädensuojat osuu polviin kun kääntää tiukasti.
Toki tuo tuulilasi vois olla hieman korkeampi kun joutuu olemaan vähän köyryssä ettei tuule kypärään. Johtuu varmaan kuskin pituudesta (2m)... :wink:
Outlander 800 max tie
OlliRV
6WD

Viesti Kirjoittaja OlliRV »

Huomasin itsekin, että kun vetää vähän selkää köyryyn niin auttaa. Ja on kaikki noin 175cm pituutta :wink: Mutta kumminkin siitä tuulilasista on apua, jokainen ajelee niinkuin haluaa :oops: Minä en ota pois ainakaan tieajossa 8)
"Tosi Varovasti"

Can-Am Outlander 800 H.O. EFI -07
Tieliikenne
Vastaa Viestiin