Missä vaiheessa mainitsin että ostan canan ?Koheltaja kirjoitti:Ajelet sitten liian leveitä teitä jos ensimmäisenä on mielessä virittämien, kertaakaan ei ole ollut mielessä tehonlisäys kun puut vilisee kahvasuojien vieressä...
Mutta, saa Can-Amiin helposti +100 heppaa, se on sitten lompakosta kiinni mutta ei tarvii jäädä vakiovehkeiden jalkoihin kiihdytyksissä. Käy ensin ostamassa 800 Cana ja kun olet sillä hetken ajellut niin mieti vasta sen jälkeen virittämistä, sitten kun kaasun painaminen ei pelota niin sitten voi siirtyä päiväunista virittämisen pariin
Tulen jossain vaiheessa siivoamaan nämä jappastelut pois täältä, pidetään tämä enemmän informatiivisenä topiccina. En ole tätä pitkään aikaan päivittänyt joten jos käyttäjiltä tulee mieleen jotain plussia/miinuksia tai päivityksiä niin infoa tänne, päivittelen sitä mukaa.
Saman tekniikan saan halvemmallakin, jos sen meinaan ostaa....
Ja mitä puitten vilinään metsä polulla, niin tuskin siellä niitä + 100 heppaa tarvitaan, enkä nyt tätä
vittuiluna tarkoita. Kadulla, tiellä ja pelto aukealla hyvä olla tehoa, vaikka reservissä jos ei kaikkea
uskalla käyttää. Tehoon tottuu pikku hiljaa kun pääsee laitteeseen sivuksi, vai mitä
