Can Am 2015
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can Am 2015
Ei jää ainakkaan mulla parkit eteen palamaan. Taakse jää.
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
Re: Can Am 2015
Onkohan noita uusia traktoreita rajoitettu teholtaan jotenkin. Ei tuo 650 kovin tehokkaalta tunnu. Enään ei ole avaimissakaan eroa.
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Kaasun liikettä rajottava palikka vielä paikallaan?
Viimeksi muokannut cotcot, 08 Huhti 2015 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus poistettu.
Syy: Lainaus poistettu.
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 02 Maalis 2015 20:55
- Mönkijä:: 570 max t3
- Paikkakunta: libya(Lapua)
Re: Can Am 2015
K-kettu kirjoitti:10h mittarissa ja olis huollon aika, aloin öljyjä tarkistamaan ja yllätyin kun öljytila on korkkiaan myöten täynnä, lisäksi haisee bensalle ja palaa kun tulitikulla koitin. Voi peekele sanon minä. Mikä tämmösen nyt 10h ajulla aiheuttaa vai onko normaali rotaxin ominaisuus?? Sisään ajokin ekojen tuntien osalta tosi hiljaksiin tehty ja rauhassa.
Mulle kaupanteon yhteydessä painotettiin, että pitää ajaa tai antaa käydä aina lämpöseksi kone. Kuulemma jollain isännällä joka oli ostanu uuden canan ja ajanut useasti 20m:n matkan tallista talon oven eteen ja sammuttanut, kun oli menny laittamaan sumpit tippumaan.
Tullu tuvasta ja päräyttäny mönkijän käyntiin, jonka sylinteriin oli jääny jo vanhoja bensoja, mihin uusi kylmä startti työntää lisää bensaa... tätä pari viikkkoa ja kuulemma alkaa käymään yhdellä pytyllä, ja öljy määrä kasvaa. Ilmeisesti menee konetilaan liiat bensat?
Tulppia luulisi kyllä menevän kanssa tällä tyylillä.
Josko tällänen olis syy?
Re: Can Am 2015
täh, onko näissä sellainen? Nyt on menny kyllä ohi.K-kettu kirjoitti:Kaasun liikettä rajottava palikka vielä paikallaan?
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Uusissa traktoreissa ainakin semmonen on ollut.
Ja oon can amin käyttäny aina lämpimäksi että on syylärikin alkanut lämmetä ja sitten hissun kissun ajelemaan. Lyhin lenkkintais olla tunnin luokkaa, en usko että siitä olis kiinni. No viikonlopuks uhkailivat laitetta takasin niin täytyy kysellä mikä vainoliko mitään vikana.
Ja oon can amin käyttäny aina lämpimäksi että on syylärikin alkanut lämmetä ja sitten hissun kissun ajelemaan. Lyhin lenkkintais olla tunnin luokkaa, en usko että siitä olis kiinni. No viikonlopuks uhkailivat laitetta takasin niin täytyy kysellä mikä vainoliko mitään vikana.
Re: Can Am 2015
Jaa, hyvä tietää. Oliko jossain vinkkiä mistä sen löytää / miten pääsee käsiksi?
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can Am 2015
Kerros K-kettu tännekin että mistä toi rajoitinpalikka löytyy 

Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-
- Tracks
- Viestit: 1062
- Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: Can Am 2015
Se ei todellakaan olisi mikään ihme jos kumpikin avain olisi rajoitetulla teholla,on se vaan semmosta sekoilua ollu.Siinä voisi olla syy miksi ei avaimissa ole eroa 

-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Tosiaan molemmat avaimetkin voi olla rajoitettuja... Kaasun liikkeen rajoituksen voi kokeilla helpoiten siten että katsoo meneekö kaasu liipasin rajoitin ruuviin asti silloin kun se on ruuvattu täysin auki. Paikasta tiedän vain sen että se on joko läppäventtiilissä tai kaasukahvassa. Minulta se oli otettu pois jo heti luovutus huollossa kun ostin, mutta kaverilla oli 650 can amissa paikoillaan ja vasta 10h huollossa ottivat pois.
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can Am 2015
Millähän tavalla tuota ongelmaa purkaisi? Jos avaimet "saman tehoisia" niin kuinka tietää onko rajoitettu vai ei?
Onko 500cc täystehonen jos keulii kiihdytyksessä?
Onko 500cc täystehonen jos keulii kiihdytyksessä?

Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
Re: Can Am 2015
Minulle sanottiin huollossa ettei niitä enää voi näihin 2015 malliin koodaillakaan. Kaikki avaimet kuulemma täystehoisia?
Viimeksi muokannut Pappi, 09 Huhti 2015 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edellisen viestin kokonainen lainaus poistettu.
Syy: Edellisen viestin kokonainen lainaus poistettu.
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can Am 2015
Jos vakio viissatkusta saa keulan kaasulla pystyyn niin on kyllä meleko pätevä jannu. En tiiä sitte sillä lyhemmällä laatikolla kun siitä ei ole VIELÄ kokemusta. Kohta on 

□■
-
- 3WD
- Viestit: 62
- Liittynyt: 14 Huhti 2014 10:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander Max G2
- Paikkakunta: Päijät-häme
Re: Can Am 2015
Jukuosma kirjoitti:Ei jää ainakkaan mulla parkit eteen palamaan. Taakse jää.
Eteen ei jää juu mutta taakse jää. Niin mikäs tässä nyt on se pointti taikka johtoajatus, miksi ne takavalot jää palamaan sen 30sek ?? En vain ite ole keksinyt mitään järkevää syytä. Saakohan tuon "ominaisuuden" jotenkin pois päältä?
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can Am 2015
Tai jäis palamaan ns. saattovalo tyylillä.
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys