Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja pöö »

Mazzi tänään muistin mitata iskarin pulttien välin 46cm
https://drive.google.com/file/d/0ByG5X7 ... cslist_api

Pappi ei ole eroteltu ja sain tosiaan ohjekirjan keskiviikkona kyseiseen laitteeseen kun aluksi mukana tuli englannin kielinen ja tolla vitosen enkulla ei paljoo sitä lueta.
Ja sen verran voin ilmanotosta sanoa että tuossa mittarin tasossa/vieressä on "korvan" sisällä moottorin ilman otto ja varin ilmanotto on sitten paisunta säiliön päällä noin 15cm alempana

Poro kannattaa laitta kerrasta tarpeeks valoja ettei harmita kun tarvii alkaa lisäilemään ja valot saalaitettua nätisti tarakan valmiisiin reikiin.
Poro
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 23 Heinä 2015 22:47
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro T3
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Poro »

Pappi:
Kuva alla.

Pöö:
Laitoin taakse kaksi tuollaista samanlaista 10W lediä mitä sullakin on. Ongelma vaan on se, että valot vie tilaa siitä tarakalta sen verran, että mitään kauhian isoa kappaletta siihen ei enää lasketa valoasennuksen jälkeen.

Pietu71:
Joo, meillä täällä maalla on omat sisäänajosuositukset ihan omasta takaa... :lol:

Kuva
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja pöö »

Poro puhut totta eihän siihen oikein mitään enää saa laitettua kyllä kun on noita valoja niin paljon mutta vastapainoksi on sitten 650max pro t3 jossa on tarakat tyhjänä että saa laitettua takapoksia ym ja aura varustuksella muutenkin. siellä nyt ei vielä kilometriäkään ole mittarissa.
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja pöö »

Tulee vähän tupla postausta nytten. Tuli tuossa otettua kuvat kaverille leikellyistä astinlaudoista niin laitetaan nyt tännekkin.
Tosin tarvii vielä panssaria ottaa vähän pois että saa leikattua pienen siivun astinladan reunasta poies kun tällä hetkellä kantaa siitä vielä.
https://drive.google.com/folder/d/0ByE7 ... HOXc/editå

Mittarissa rupee olemaan tunteja jo senverran että ens ajokerran jälkeen saa mönkän ottaa kärrylle ja viedä suositeltuun ensi huoltoon
jaamaa
Noppeli
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Helmi 2015 16:33
Mönkijä:: CanAm 500 t3 -15
Paikkakunta: Hämeenkoski

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja jaamaa »

Eilen tuli paketti ja viikonloppuna jos laittais alle. Aika massiiviselle näyttää kun kunnolla vierestä näkee. Onko muilla pätkä toiminu miten isommilla renkailla. onko ollut remmin luistamista tai ilmennyt pahempaa voimanpuutetta?

Kuva
Kurtti
3WD
Viestit: 88
Liittynyt: 29 Huhti 2015 13:16
Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Kurtti »

28" Zillat alla eikä ole remmi kärynny oikeastaan muullon ku isoa tukkikuormaa vetäessä ojan ylityksissä. Ja tehot on riittäny ainakin omiin tarpeisiin ja on tullu ajettua kaikenlaisissa maastoissa ja olosuhteissa...
K-kettu
3WD
Viestit: 86
Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja K-kettu »

Maltilliset 27" pyörät laitoin itelle ja kuluissa ei kyllä huomaa eroa. Tulevaisuudessa laitan kyllä vielä pykälää isommat kunhan nykyiset ajeltuna loppuun.
Mannesman
4WD
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Joulu 2012 12:08
Mönkijä:: Can-Am 1000 pro 6x6
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Mannesman »

28" alla. Maxxis Mudzillat. Ei oo voima loppunu.
Itä-Suomen Mönkijät Ry

Näillä mennään:

Can-Am Outlander Max 570 Pro + -21
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja pöö »

Noniin nyt on ensimmäisessä huollossa cana käytetty ja huomattu ettei siinä ole äänimerkkiä edes no ei se haittaa onneks ja seuraavassa huollossa laittavat sen jollen itse laita sitä aikasemmin jo. Huollossa oli vain perus tarkistelua ja rasvailua sekä moottoriöljyn ja putsarin vaihto. Poksille löytyi myös päivitys mutta se jätettiin asentamatta kun olis ollu poksin ja mittariston yhdistäminen kyseessä sekä poksista löytyi tietoa että kone käynyt liian kuumana vaikkei mikään valo ole palanut ja vielä rauhassa ajettu.
Nytten kun huollossa on kone käytetty niin voi alkaa miettimään takavinssin asennusta ja alumini vahvistettujen käsisuojien laittoa.
Kuvia päivitelty jälleen
https://drive.google.com/folder/d/0ByE7 ... FHOXc/edit
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Pyöränripustukset ja tehostin tiukilla, kun noin leveällä etuset.
Pietu71
Tracks
Viestit: 1062
Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Pietu71 »

13 malliseen pitää tehdä kyseinen huolto 10h kohdalla ja vaihtaa myös vaihteisto öljyt.onkos nuo huollot tollai muuttunu vai menikö ensimmäinen heti pitkäks :wink:
keulii
6WD
Viestit: 611
Liittynyt: 01 Tammi 2009 14:27
Mönkijä:: Can-Am 650 XT -12

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja keulii »

Fred Scuttle kirjoitti:Pyöränripustukset ja tehostin tiukilla, kun noin leveällä etuset.
Tuskinpa vaan, kun kerran telojakin näihin laitellaan.
pöö
6WD
Viestit: 259
Liittynyt: 05 Maalis 2010 18:54
Mönkijä:: can-am outlander 570pro t3
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja pöö »

Pietu71 ei menny pitkäks vaan tehtiin ennakkoon koska eka huolto on virallisesti 50h ja suositus huolto 25h näissä uusissa 16 mallin koneissaja siis mönkkänähän on 570 pro t3 eikä otsikon mukainen 500
Fred Scuttle ohan sitä aika monessa muussakin canassa samat itp 212 vanteet jokka levittää myös tässä keskustelussa ja hyvin on heillä pelannut kun ei ainakaan motteita ole lukenut että jotain olisi sen vuoksi hajonnut
Ja spacerit on vakio vanteiden käyttöä vasten että sais hieman vakaamman ajettavan.
Fred Scuttle
6WD
Viestit: 663
Liittynyt: 23 Loka 2006 22:53
Paikkakunta: Etelälappi

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja Fred Scuttle »

Ainakin toisen merkkisessä, lujaksi kehutussa 10" leveät eturenkaat levittävillä vanteilla on aiheuttanut hitsaushommia, kun kavereilla on 9-tuumaiset normaalivanteilla, niin ripustuksen korvakot ehjänä.
CanMuli
6WD
Viestit: 799
Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
Paikkakunta: oulainen

Re: Can-am outlander 500 dps T3 (pätkä)

Viesti Kirjoittaja CanMuli »

Etuvetarin sisempään suojakumiin oli tullunna pikkureikä josta linkosi rasvaa pitkin poikin. Joten vaihettavahan se oli. Ikinä en moista hommaa ole vielä joutunu tekemään mutta hyvinhän tuo meni kun homman tehny oli neuvomassa.
Iskari, jarrusatula ja ylöpallonivel piti käyttää irti että sai tarpeeksi tilaa vetää vetari ulos perästä. Eikä se sokkakaan ihan heti löytyny sieltä perästä rasvan seasta. Mutta irtihän se lähti.

Kuva

Laakerithan ne lenteli pitkin lattioita irrottaessa, mutta onneksi kaikki löyty.
Sitte vaan uus kumi venytettiin vetarin päälle ja kaikki takasi kasaan. Jäi vaan ilmaa melkosen paljo tonne kumin alle....

Kuva

Tuleeko se ajaessa tuolta pois vai pitäskö se ylimääränen ottaa vaikka nuppineulalla? Näyttää että kumi nirhautuu tuohon lemmariin jos ei saa ilmoja pois. Tiiä vaikka tekee uuden reijän jos tuolle ei mitään tee...
□■
Vastaa Viestiin