Otin tuon koko satsin, kun piti päitä vaihdella.. on järeempää tavaraa kyllä. Ja alapallot samaan syssyyn...KaRRppa kirjoitti:Raidetangoissa alkaa olemaan jonninverran välystä ja katselin mönkijävarikolta raidetangonpäitä ja huomasin moose racingin vahvistetun sarjan niin onko tuosta kellään kokemuksia? Varmastihan nuo tavallisetkin kestää riittävästi mutta samaan hintaan saa kokosetin.
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 4WD
- Viestit: 232
- Liittynyt: 10 Huhti 2005 10:57
- Mönkijä:: can-am
- Paikkakunta: Loviisa: Can-am outlander 650 efi vm.2010
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kyl se pitis vetää joka nurkasta...No nyt vetää.. can-am vm2010
Uudenmaan Mönkijät ry
Uudenmaan Mönkijät ry
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitenkäs muilla on vaihteistot toiminu uusissa koneissa? Tossa vm.13 xmr on nyt 3h ja 20km ja välillä joutuuu aika rumasti vääntämään keppiä että saa suuntaa vaihdettua auratessa?
- Rapsa85
- 6WD
- Viestit: 885
- Liittynyt: 29 Elo 2009 14:25
- Mönkijä:: Can-Am
- Paikkakunta: Ruokolahti
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Uus tai vanha ni canassa vaihtuu melko huonosti pykälät.. Laita 0.7mm prikka kakkos varin lautasten väliin,niin antaa hieman löysää tyhjäkäynnillä.. Vaihtuu todella paljon mukavemmin! Itsellä tuo patentti ja vaihteet menee nätisti.
Hold my beer..
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vaihteet menee ilman jumppaamista aivan nätisti kun ei aja sitä sinne penkkaa vasten. Antaa heiman valua takasinpäin ni menee ongelmitta.
-
- 3WD
- Viestit: 62
- Liittynyt: 14 Huhti 2014 10:35
- Mönkijä:: Can-Am Outlander Max G2
- Paikkakunta: Päijät-häme
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla ja parissa muussakaan mitä olen testannu ei kyllä vaihteet mene kovinkaan nätisti. Tuota penkkaa vasten ajamista ei kyllä kestä yhtään, tai sitten on pykälä pänningissä.
Silleen taktikoimalla, että kun liikkuu vielä pari senttiä eteenpäin niin vaihtaa pakille. Kyllä noihin tottuu ja niiden kanssa oppii elämään, mutta miksikään esimerkiksi kuinka vaihteet pitää toimia ei kyllä kelpaa.
Silleen taktikoimalla, että kun liikkuu vielä pari senttiä eteenpäin niin vaihtaa pakille. Kyllä noihin tottuu ja niiden kanssa oppii elämään, mutta miksikään esimerkiksi kuinka vaihteet pitää toimia ei kyllä kelpaa.
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tuo pienes liikkees vapaalle heitto toimii kyllä välillä vaan ois kiva puskee kasoja vähä pidemmällekkin.
Jos laskis tyhjäkäyntiä ensihuollos ni auttaiskohan?
Jammus oli samat oireet jos ryyppy yhtää päällä ni oli kierroksia vähä liikaa.
Jos laskis tyhjäkäyntiä ensihuollos ni auttaiskohan?
Jammus oli samat oireet jos ryyppy yhtää päällä ni oli kierroksia vähä liikaa.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tulipahan kokeiltua tuo penkkaa vasten vaihteen vaihto ongelmitta vaihtui oiskohan mulle sattunu joku ihme loota kun vaihteet toimii kuin ajatus vaihtaminen erittäin helppoa ei vaadi mitään taktikointeja
Can am 570pro t3
- erik.loka
- 6WD
- Viestit: 299
- Liittynyt: 03 Maalis 2006 20:37
- Mönkijä:: ex BRP 1000XT ja ex DS
- Paikkakunta: Kuggisby/Hollola
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Aura alkoi temppuilemaan, niin ajattelin et nytkö se tarvike rele antautui kun Warnlainen kesti 1,5 vuotta kerrallaan ja tarvike hajoais jo yhden jälkeen, mutta ei se hajonnutkaan vaan oli magneettikytkimen kaapelit katkenneet, oli liimattu niin typerästi et johdot otti kiinni semmoiseen rungon pykälään, että leikkaantui juuresta poikki eikä pysynyt edes kolvaamaan uusia.... KELETANA!!!Uusihan maksaa toistasataa.
Nooh murtsikka liikkeestä kävin hakemassa normal close talon ovi koskettimen ja auraan jouduin vaihtaa aikapaljon järeämmän makneetin mutta, taas vois sanoa et säästin satasia...
Nooh murtsikka liikkeestä kävin hakemassa normal close talon ovi koskettimen ja auraan jouduin vaihtaa aikapaljon järeämmän makneetin mutta, taas vois sanoa et säästin satasia...

Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
80km ja 10h mittarissa mutkiteltaessa hiljasessa vauhdissa kuuluuu molempiin suuntiin aika terävä kolaus, tunkkasin perän ilmaan niin vaikuttais että koko tukivarsi elää sivuttain, oisko se tukivarren laakerointi löysällä, eikös se ole säädettävä kiristettävä? Kartiolaakerit tms?
Täytyy itkee huollossa että pistävät kolinat kuntoon.
Täytyy itkee huollossa että pistävät kolinat kuntoon.
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ota Pyörä pois ja kiri se pyörän kartio laakeri.
-
- 3WD
- Viestit: 64
- Liittynyt: 01 Heinä 2012 19:48
- Mönkijä:: can-am 500 t3
- Paikkakunta: Oulu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
500 outlanteri vm15 ni onko muilla ollu sellasta vikkaa et virrat menee normaalisti päälle muttei starttaa ilmoittaa et virheellinen dess avain ja samaa tekee molemmat avaimet. Oisko vinkkejä?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
takuusta uus virtalukko.
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Komppaan zkebaa!
Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-
- 3WD
- Viestit: 64
- Liittynyt: 01 Heinä 2012 19:48
- Mönkijä:: can-am 500 t3
- Paikkakunta: Oulu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Lukon pohjalla oli ilmeisesti kerros jäätä nyt kun laittoi lukkosulaa ni alkoi toimimaan eli avain ei mennyt ihan pohjaan vaikka virrat kuitenkin meni päälle. Täytyypä seurata tilannetta ja ensihuollossa mainita asiasta
-
- 3WD
- Viestit: 103
- Liittynyt: 05 Marras 2012 20:04
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 400 -08
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Stefa ja venttiilikopan tiiviste vaihdettu, jospa loppu vuotaminen noista.
Huomasin tosin että öljypaine anturi on märkänä öljystä, onko sille tiiviste vai täytyykö koko anturi uusia? Koko anturi oli märkä, ei vain juuresta.
Tyhjäkäyntiä kun käyttelin niin ihme tupsahdus kuului välillä ja samalla käynti putos, kuulosti että tulisi kaasarista. Toimii kuitenkin normaalisti ajossa, eikä tuotakaan kovin usein tee.
Kyseessä 08 outlander 400
Huomasin tosin että öljypaine anturi on märkänä öljystä, onko sille tiiviste vai täytyykö koko anturi uusia? Koko anturi oli märkä, ei vain juuresta.
Tyhjäkäyntiä kun käyttelin niin ihme tupsahdus kuului välillä ja samalla käynti putos, kuulosti että tulisi kaasarista. Toimii kuitenkin normaalisti ajossa, eikä tuotakaan kovin usein tee.
Kyseessä 08 outlander 400