450 pro
Re: 450 pro
Kolahtelu voisi kuulua kallistuksenvakaajasta. Jos sen kiinnityspultit on löysällä niin se aiheuttaa kolahtelua epätasaisessa maastossa. Omassa 650 maxissa sain kolahtelemaan myös paikallaan kun keinuttelin konetta puolelta toiselle astinlaudoilla seisoen. Ajaessa kolahteli jopa tasaisella kääntäessä, mutta paikallaan keinuttelu piti olla niin rajua että pyörät lähes kävi ilmassa. 10:n tunnin huollossa kiinnityspultit kiristettiin, eikä enää oireillut noin pariinsataan tuntiin minkä mönkijä minulla oli.
Re: 450 pro
Hankin pari kuukautta sitten tälläisen vekottimen, tunteja kertynyt jo lähes kymmenen lähinnä lumitöissä. Olen ollut laitteeseen tyytyväinen, vaihteetkin tuntuvat pelaavan paremmin kuin
edellisessä (Outlander 400 Efi 2011). Mitenkäs tuntemukset muilla 450:n omistajilla ?
edellisessä (Outlander 400 Efi 2011). Mitenkäs tuntemukset muilla 450:n omistajilla ?
Re: 450 pro
Tunteja on täällä nyt reilut kymmenkunta ja pääsin kokeilenaan moottorin luonnetta oikein tosissaan. Yllätys yllätys alavääntö on se, josta tämän huomaa olevan hieman isoveljiään perässä. Koitin pari lähtöä paikoiltaan kuivalla assulla, eikä tuo ainakaan isolla puolella ollut oikein halukas nostelemaan etutassujaan
. Kytkinkitti tietysti voisi helpottaa asiaa, jos siihen suuntaan haluaisi lähteä. Kun motti saa kuitenkin kierroksia, niin maisema alkaakin sitten vaihtua. Lyhyen L:än ansiosta väännön puutetta ei kuitenkaan käytännössä huomaa työnteossa, ainakaan lumella.
Vaihteisto toimii mulla Canamaisen huonosti. Eli saa sekstailla selässä, jos rattaat eivät ole juuri oikeassa asennossa.

Vaihteisto toimii mulla Canamaisen huonosti. Eli saa sekstailla selässä, jos rattaat eivät ole juuri oikeassa asennossa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 2WD
- Viestit: 51
- Liittynyt: 09 Helmi 2014 21:19
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 450L -15
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 450 pro
Paranee kyllä käytössä. Itellä nyt vajaa 50h mittarissa, ja vaihteet menee nykyään aika hyvin paikalleen. Varsinkin kun viisaammat neuvoi, ettei paina jarrua vaikka ohjekirja niin neuvookinMare79 kirjoitti:Vaihteisto toimii mulla Canamaisen huonosti. Eli saa sekstailla selässä, jos rattaat eivät ole juuri oikeassa asennossa.

-
- Tracks
- Viestit: 1070
- Liittynyt: 12 Maalis 2015 13:19
- Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Re: 450 pro
Hmm, oliskohan tuossa (osa-) syy miksi ne joskus vaihtuvat paremmin ja joskus taas huonommin. Pitääkin hieman testailla.kaakeli kirjoitti: Varsinkin kun viisaammat neuvoi, ettei paina jarrua vaikka ohjekirja niin neuvookin

Re: 450 pro
OK. Odetellaan sitten, että vertyy käytössä. Hassu juttu sinänsä, että koeajamassani koneessa keppi liikkui todella jouhevasti. Silloin ko. koneella oli ajettu 1h. En mä ainakaan tietoisesti kyllä jarrua paina vaihdetta vaihtaessa. Rinteessä tietysti, mutta muuten en.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 26 Maalis 2013 11:08
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
- Paikkakunta: Kempele
Re: 450 pro
Eilen kokeilin sellaista että kun työnsin konetta taaksepäin ja samalla yritin vaihtaa L=H ja päinvastoin nii huomattavasti nihkeämmin vaihteet vaihtu. En tosin kokeillut sitä että liikkeestä jarrutta pysäyksiin ja ei anna valua taaksepäin olisko vaihtunut sutjakkaammin. Tässä varmaan akilleen kantapää ettei kone saa liikkua taaksepäin yhtään kun vaihteita vaihtaa. Kokeilkaapa.Tuuvinki kirjoitti:Hmm, oliskohan tuossa (osa-) syy miksi ne joskus vaihtuvat paremmin ja joskus taas huonommin. Pitääkin hieman testailla.kaakeli kirjoitti: Varsinkin kun viisaammat neuvoi, ettei paina jarrua vaikka ohjekirja niin neuvookin
-
- 2WD
- Viestit: 51
- Liittynyt: 09 Helmi 2014 21:19
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 450L -15
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 450 pro
Mä ainakin oon pysähtyny ihan jarrulla, mut sitten kun keppiä alkaa hämmentää, niin sitten vapauttaa jarrun tai ainakin keventää niin et ottaa vain vähän.
Hyvähän sen nyt olis suurinpiirtein paikallaan olla, et välillä nyt on ihan pakko tehdä ohjekirjan mukaan.
Voishan toi olla yhtä jämäkkä kuin jossain Yamahassa, mut ei toi mua häiritse.
Joskushan ei meinaa millään saada vaihdetta vaihtumaan, niin sitten oon näpäyttäny kaasua vähän, niin on sitte vaihtunu.
Kertaakaan en oo alkanu jumppaaamaan siinä penkillä ku parempiakin keinoja on
Hyvähän sen nyt olis suurinpiirtein paikallaan olla, et välillä nyt on ihan pakko tehdä ohjekirjan mukaan.
Voishan toi olla yhtä jämäkkä kuin jossain Yamahassa, mut ei toi mua häiritse.
Joskushan ei meinaa millään saada vaihdetta vaihtumaan, niin sitten oon näpäyttäny kaasua vähän, niin on sitte vaihtunu.
Kertaakaan en oo alkanu jumppaaamaan siinä penkillä ku parempiakin keinoja on

Re: 450 pro
Kyllä näin oli. Kiristelin vakaajan pultit, todella vähän kiristyivät 13mm lenkkiavaimen voimalla, mutta ilmeisesti riittävästi kun kolina loppui.jykke75 kirjoitti:Kolahtelu voisi kuulua kallistuksenvakaajasta. Jos sen kiinnityspultit on löysällä niin se aiheuttaa kolahtelua epätasaisessa maastossa.
Re: 450 pro
Tuli ostettua tämmönen pikku kananen aikani pähkäiltyäni ja ensi tuntuma oikein mukava. Renkaissa on hyvin pitoa ja lukko toimii. Pienellä pintakaasulla möyrii mäen kevyesti ylös umpihangessa mistä entisellä tgb:llä ei ois ilman vauhtia menty, painoeron huomaa tuossa. Sisäänajot ajeltava pois alta äkkiä niin pääsee kokeilemaan kuorman vetoa metsässä.
Kuka osaisi kertoa miten tuon sähköisen nopeudenrajoittimen saa ohitettua?
Kuka osaisi kertoa miten tuon sähköisen nopeudenrajoittimen saa ohitettua?
Re: 450 pro
Onnittelut hyvästä valinnasta
!
Rajoittimen ohittamiseen en ainakaan minä uskalla neuvoja täällä jaella. Löydät vastauksen varmasti vaikka googlettamalla.

Rajoittimen ohittamiseen en ainakaan minä uskalla neuvoja täällä jaella. Löydät vastauksen varmasti vaikka googlettamalla.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Mikset jokainen varmasti tietää että ohittaminen on laitonta ja silti suurin osa tekee niin.
Ohitus tehdään luultavasti sp..dohe.....lla.
Ohitus tehdään luultavasti sp..dohe.....lla.
Viimeksi muokannut seatts, 31 Maalis 2016 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Re: 450 pro
Laita Mare vaikka yv;nä jos on vinkkiä heittää tuommoseen kauhiaan laittomuuteen 

Re: 450 pro
Tuossahan se yksi taikasana on ylempänä, jolla joku voi mahdollisesti harkita ehkä, että pitäisikö vai ei korjata mittarivirhettä
.
Edit. Ja siksi en hevin näihin vinkkejä jakele, koska melko montaa "Jonnea", jotka näillä isien koneilla ajelee koulumatkoja, kiinnostaa varmasti keinot joilla tehdä matkasta joutuisampaa ja samalla itselleen vaarallisempaa, ilman sen isin lupaa. Enkä tällä tarkoita nyt missään nimessä, että KYR-12 tällainen nykyteini olisit, vaan yleisesti. Tämäkin ketju löytyy googlesta melko helposti oikeilla hakusanoilla.

Edit. Ja siksi en hevin näihin vinkkejä jakele, koska melko montaa "Jonnea", jotka näillä isien koneilla ajelee koulumatkoja, kiinnostaa varmasti keinot joilla tehdä matkasta joutuisampaa ja samalla itselleen vaarallisempaa, ilman sen isin lupaa. Enkä tällä tarkoita nyt missään nimessä, että KYR-12 tällainen nykyteini olisit, vaan yleisesti. Tämäkin ketju löytyy googlesta melko helposti oikeilla hakusanoilla.
Viimeksi muokannut Mare79, 31 Maalis 2016 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Tottahan tuo kirjoittamasi on, mulle ei tullut edes mieleen noi teinit, vaikka niitä on täälläkin koko kylä täynnä.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07