Lekus kirjoitti:Vaihdoin Polaris sportsman 800 -14, Can am Outlander 570 pro tkolmoseen, koneella ajettu nyt 30h ja täydellinen pettymys ollut tähän mennessä. Meteli aivan järkyttävä.. tehtaalla ei ilmeisesti ole kuultu shimmilevyista, tai tasapainoituksesta mitään, etupään nivelet väljiä uudesta asti ja takuu ei niitä korvaa. Variaattorinkopasta löytyi ylimääräisiä sokkia, jotka pyörivät lautasten ja remmin välissä (laadunvalvojalla vähä karsastanu). Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä..
Jaa.. kukas tähän johtopäätökseen on tullut ettei takuu noita korvaa, laitappas myyjäliikkeestä tietoa enempi, kuullostaa melkein uskomattomalta
täytyyhän ne uuden vehkeen väljät osat korvata.nyt joku sota pystyyn berperiä vastaan,nehän heittääntyy ihan hävyttömiks.joku kuluttajaasiamies asialle,helevetin siat
74tuntia ajettu ja viisi kuukautta vanha. Takaperä ja toisen puolen vetari takuuseen. Samalla lupasivat tutkia vaihteiden jäykkyyttä ja siirtäjää joka vaihtaa välillä liikkeessä vasta nopea/hidas!
Kiva laite ajella ja tukeva,mutta vähän on huono maku tullut...
otto-ville kirjoitti: Samalla lupasivat tutkia vaihteiden jäykkyyttä ja siirtäjää joka vaihtaa välillä liikkeessä vasta nopea/hidas!
No sen kyllä tuntee kädellä kun vipua käyttää että loksahtaako vaihde paikalleen vai ei. Jos ei loksahda, kannattaa aloittaa ne seksiliikkeet mutta ei kannata lähteä liikkeelle ilman että on varma että vaihde on pykälässä, muuten nimittäin kolahtaa pahankuuloisesti kun lähdetään liikenteeseen.
En tahdo suinkaan mitenkään puolustella (aina haukkumaani) surkeaa vaihteistoa mutta sen kanssa nyt on vaan elettävä.
Tuli tuossa ensimmäiseksi mönkijäksi ostettua kyseinen laite. Tosiaan traktoriksi rekisteröity eli nopeus rajotettu 40. Mitenkäs sais tuon rajottimen ohitettua väliaikaisesti että esim. Vois mehtässä antaa enemmän kenkää
Toivoisin suoraa vastausta enkä saarnaa siitä että se on laitonta.
jökö oliko vaikutusta siitä lisäaineesta laatikossa minkä laitoit.en päässyt täysin selville noista kirjoituksista.minä kuvailisin tuota vaihteensiirtoa,keppiä yhellä sanalla, susi
Itte huomasin että kun vaihteet vaihtaa ilman että painaa jarrua, menee ne melko helpostikin päälle. Ainakin välillä. Jotenkin tuo jarrun painaminen on vaan jäänyt selkärankaan aiemmista Yamaha-kokemuksista (jossa on pakko painaa jarrua kun vaihdellaan).