Can am outlander 650 jarrujen ilmaus
Re: Can am outlander 650 jarrujen ilmaus
Kyllä taas pikkuhiljaa jarrujen teho pienenee. Mistähän tuota ilmaa pääsee tuonne järjestelmään kertymään vai onko vaan saatava ilmattua jotenkin paremmin?
-
- 3WD
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
Kävin tuossa eilen heittään noin 400km lenkin moottoripyörällä ja siinä ajellessa tuli mieleen nämä kanan onnettomat jarrut. Onneksi jarrut suunnittelee ja tekee moottoripyöriin jokin muu taho kuin BRP. Milloinhan viranomaiset herää tähän hengenvaaralliseen ongelmaan ja laittaa kanat (lentokieltoon) 

Onko mitään uutta tähän ongelmaan? Kenenkään laite käyny takuuhuollossa?
Cana seisoi tallissa 4 viikkoa ja nyt ajamaan lähdössä niin jarrut hävinneet
Cana seisoi tallissa 4 viikkoa ja nyt ajamaan lähdössä niin jarrut hävinneet

-
- 3WD
- Mönkijä:: Can-Am outlander max 500 t3
Onko siinä muuta tehtävissä kun viedä se PaJa :lle 

- jiijii-vm60
- 4WD
- Mönkijä:: jo vain
Asiaan sen paremmin tietämättä.Vanhojen pyörin kanssa tuli vastaavaa ongelmaa vastaan.
Kylläkin niissä vanhat gummiletkut,tuli tiensä päähän,ei suorastaan vuotaneet mistään.
Sitten asiaan,onko kukaan kellä näitä ongelmia ollut,vaihtanut laadukaita punosletkuja,alkuperäisten tilalle?
Ja mitään alumiini prikkoja ei kannata laittaa,ettei käy kuten eräälle?Laittoi normi kuumasinkityt,ja sitten ihmeteltiin?
Kupari prikka,niin ei jää arvailujen varaan.Jos auttaa,niin halpa henkivakuutus kuitenkin.
Kylläkin niissä vanhat gummiletkut,tuli tiensä päähän,ei suorastaan vuotaneet mistään.
Sitten asiaan,onko kukaan kellä näitä ongelmia ollut,vaihtanut laadukaita punosletkuja,alkuperäisten tilalle?
Ja mitään alumiini prikkoja ei kannata laittaa,ettei käy kuten eräälle?Laittoi normi kuumasinkityt,ja sitten ihmeteltiin?
Kupari prikka,niin ei jää arvailujen varaan.Jos auttaa,niin halpa henkivakuutus kuitenkin.
No eipä kai muutatikale kirjoitti:Onko siinä muuta tehtävissä kun viedä se PaJa :lle

Mulla vaihdettiin TL 2012 malli outiin kahva niin loppu ilmaus vaivat.
Noniin nyt näyttäisi siltä että jarrujen ilmaus olisi onnistunut. Tein tuon edellisen sivun Bigred300 ohjeiden mukaan. Jarrut tuntuvat vielä kuukauden jälkeen tehokkailta. Eli ainakin 500 maxi traktorissa toimii.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Access Motor 6.46 EPS 4x4
Oon unohtan laittaa ilmauksen tietoja ? Eli oon saanu jarrut suht hyvään kuntoon eikä mene enää kahva pohjaan.
Joku laittelikin että ois ollu syynä väljä tms. jarrulevy ? Mä huomasin vaihtaessa raidetangonpäitä että mulla onkin oikealla puolella jarrulevy käyrä ?
Eli se ei ole suora ? (vaihdan levyn kun kerkiän) Josko sillä ois ollu jotain yhteyttä tuohon ilmausongelmaan ? En osaa sanoa syytä vieläkään
mutta helv.monta kertaa jarrut ilmasin käsin ja koneella ! Jotenkin ne ilmat vaan tuli sieltä pois ja tosiaan pitelin kahvaa lukossa jokusen yön
kun en ajanut ?
Joku laittelikin että ois ollu syynä väljä tms. jarrulevy ? Mä huomasin vaihtaessa raidetangonpäitä että mulla onkin oikealla puolella jarrulevy käyrä ?
Eli se ei ole suora ? (vaihdan levyn kun kerkiän) Josko sillä ois ollu jotain yhteyttä tuohon ilmausongelmaan ? En osaa sanoa syytä vieläkään
mutta helv.monta kertaa jarrut ilmasin käsin ja koneella ! Jotenkin ne ilmat vaan tuli sieltä pois ja tosiaan pitelin kahvaa lukossa jokusen yön
kun en ajanut ?