450 pro

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Avatar
pusikkoon
Tracks
Viestit: 1790
Liittynyt: 13 Helmi 2009 18:12
Mönkijä:: 2012 Foreman

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja pusikkoon »

Ite olen hondassa säädelly putkipihdeillä.
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Dieselvoimaa
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 23 Maalis 2015 20:10
Mönkijä:: Can Am Max 650 G2 T3 -13
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Dieselvoimaa »

Siirtoleuathan ne, ne on kokonaispituudeltaan noin 40cm
tiennäyttäjä
6WD
Viestit: 636
Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
Paikkakunta: koillismaa

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja tiennäyttäjä »

vitsipihit ovat täälläpäin ai s**tana pihit
ja höh tietenkin se on honda
R--2
4WD
Viestit: 165
Liittynyt: 26 Syys 2012 23:06
Mönkijä:: Outlander 500 MAX T3
Paikkakunta: Rauma

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja R--2 »

Eikö koneen työkaluissa tullut mukana säätöavainta? -14 mallisessa tuli
Tai jos jousipuristimia viitsii käyttää niin voi käännellä käsin.
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Siellähän semmonen sopiva oli :oops:. No puollustukseksi täytyy todeta, että en ollut edes avannut koko pussia ennen tätä :D. Kiitos vinkistä!
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Kine
Noppeli
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Tammi 2016 07:11

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Kine »

Joo säätöavain löytyy työkalu pussista, itse ainakin laitoin löysimmälle että on mukava ajella metsässä melko kova alusta verrattuna vanhempaan 400 sen. Tänään tuli ensimmäinen metsä reissu tehtyä pitempi sellanen varsin hyvä menemään suollakin verrattuna normaali mallin renkaisiin nähden. Ja tuolla aikaisempaa hitaammalla hitaalla alueella todella hyvä vaikeissa paikoissa mennä. Miinusta tulee etulukosta mikä aivan p***a viistossa olevaa puuta vasten saa tovin jauhettaa että alkaa toinenkin etupyörä vetämään
-jii-
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Helmi 2016 09:55

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja -jii- »

Onko ihmeempiä ilmaantunnut? Itse olen edelleen erittäin tyytyväinen koneeseen. Samalla pelillä hyödyt ja huvit. Vaikka ei ole liikoja tehoja, hyvä ajettavuus, hyvä alusta ja kevyt paino tekee hupiajamisesta hauskaa. Menee kuin (melkein) kaksipyöräinen tapaeilla ajaen.
Vaivoja: Tangonkorotuksen palikka meni poikki, ajettiin isoa hupia, isoilla tapahtumilla. Sidontaliinalla selvittiin skuukesta pois.
Vaihdekeppi tarvitsisi säätöä: muutaman kerran lyhytvaihde on hypännyt tiukassa paikassa pois. Onko ideaa miten ja mihin suuntaan kepin välitystankoja kannattaisi säätää?
Huollon ja tutustumisen muovien taakse tein. Aikamonta ruuvia, pulttia, nippaa ja nipsutinta pois, jotta öljynvaihto onnistui mukavasti.
Lisäksi yllätyin positiivisesti löytyneiden rasvanippojen (18kpl)lukumäärästä, osa mukavasti käsillä, osa ei niinkään.
Bigred300
2WD
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Touko 2015 20:42

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Bigred300 »

Ite lyhensin pikkasen sitä vaihteensiirto tankoa. Olen ottanu tavaksi kun paan hitaanpuolen päälle niin nytkäytän vähän kaasulla ja pukkaan sitte vielä keppiä eteen varalta. Muuten oon ollu tyytyväinen laitteeseen. Kulutus oli 1,7 l/h. Sekalaisessa tie ja maasto ajossa.
canarmh
Noppeli
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Maalis 2016 21:01
Mönkijä:: Canam 450 Pro T3

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja canarmh »

Minulla tunteja tullut tammikuusta lähtien parikymmentä, vaihteet pelaa ihan hyvin eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Kerrotkos jii vinkkiä mistä nuo rasvanipat löytyy, itse löysin vain huoltokirjan mukaiset muutaman ;oliko 4-6 kappaletta ?
Bigred300
2WD
Viestit: 57
Liittynyt: 08 Touko 2015 20:42

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Bigred300 »

http://www.brp.fi/off-road/can-am_tarjo ... panja.html Nyt sais näköjään kaupanpäälle 500 eurolla varusteita.
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Täällä reilut 25h lasissa ilman murheita. Tuo nippojen läpikäynti öljyn vaihdon kera olisi tarkoituksena tehdä, kun saisi aikaiseksi. Vaihteet pelaa ihan OK. Paremminkin toki voisi erityisesti P mennä paikoilleen, mutta hyvin pienillä sekstailuilla sen saa paikoilleen.

Paljonkos pitää muuten purkaa, että pääsee ölpät vaihtamaan? Panssari taitaa olla ainakin minulla öljypropun edessä. Ei kukaan muuten ole korjaamokäsikirjaa löytänyt netin syövereistä?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Karsta
4WD
Viestit: 188
Liittynyt: 02 Maalis 2016 20:49

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Karsta »

Oikeelta puolelta joutuu irrottamaan koneen sivumuovin että saa suodattimen vaihdettua. Panssariin öljypropun kohdalle hylsyn mentävä reikä, niin ei tarvii irrottaa koko panssaria aina. Tähän malliin en ole löytänyt vielä korjaamokäsikirjaa netistä mistään.
-jii-
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 20 Helmi 2016 09:55

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja -jii- »

Sama homma, korjaamokäsikirjaa en ole löytänyt. Olisi tarpeen.
Useampi ero tulee heti vastaan mm 450L oppaassa( vanhempi painos)
Aikaa ja muutamaa asennusjuomaa suosittelen öljynvaihtoon. :D Itsellä kun oli tämä ensimmäinen kerta menossa (yleensä mönkijään) ja purkukirjaa en löytänyt, meni katteiden purkamiseen reilusti aikaa. Kyllähän ne kaikki avattavat paikat löytää, kun oikealla puolella konetta malttaa pyöriä & hyöriä ja vaihtaa käteen tarvittavaa työkalua.
-pohjapanssari(orkinaali) saa olla paikallaan, proppu keskimmäisen reijjän kohdalla.
-mukava ja siisti vaihtaa, kunhan muovit saa edestä pois. Suodattimen alle riittävän matala astia.
-rasvanippoja 3-4 kpl/alustalinkku ja kardaanin nipat päälle. Joku niistä tuntui olevan aika kuivana.

Kiitos bigred, olettaen että vaivasi oli sama, kepin liikkeen lyhennys auttaa vaivaan. Soitan vielä huoltoon ja varmistan vaivan hoitoennusteen.
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Voisiko joku laittaa kuvaa mönkijänsä pohjasta kenellä on se orginaali brp:n 8mm lisävarustepanssari? Semmonen mulle on myyty, mutta epäilen vahvasti, että tämä minulla oleva on joku muu. Mm. valmis reikä öljynpropulle puuttuu ja muutenkin istuvuus ei ole ihan mielestäni kohdallaan. Täytynee viedä ekaan huoltoon myyjäliikkeeseen, jossa saavat ihailla asennuksensa jälkiä :D.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 14:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 450 pro

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Elikkäs tämän näköinen panssari minulla. Reikä propulle on, mutta väärässä kohdassa. Onko lisäksi muilla silvottu tuo "orginaali" panssari, jos on orginaali lumilevyn asennussarja myös paikoillaan? Melko ihmeellinen viritys mielestäni. Kaikki asennettu siis myyjäliikkeessä.
Kuva
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Vastaa Viestiin