Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kaikissa on sama variaattori isoja myöten. Moottorin koosta riippuu onko 4 vai 6 painoa. Taitaa 650stä eteenpäin olla 6 painoa käytössä.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mul saattas olla ehjä 650cc ykkösvari extrana
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitähän tuollainen muutos tekee vai vaikuttaisko mitenkään jos laittais 650 etuvarin 400? 

- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tolla muutoksella tulee 650 outin tehot



Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Sen ku tekis
Onhan tuo pikkucana aika hengetön vekotin 


- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
No juu eihän toi mikään raketti ole mutta hyvin pääsee tollakin. Varin suhteen on vaan se että painojen grammat eli paino pysyy oikeana jotta vari toimii hyvin, laitto siihen sitte 650 varin 6 painolla tai orkkis 400 varin neljällä painolla.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Juu ja etuvarin jousi pitää olla oikia. Neljän painon jousi ei kestä kuuden painon painetta: vari lähtee nousuun jo tyhjäkäynnilla.
Nimimerkillä: kokeilin jo
Tuossa aikoinaan ATC pohti, jotta kokeilla kolmen painon variaatiota. Se pitää tässä jossain vaiheessa kokeilla.
Mika
Nimimerkillä: kokeilin jo

Tuossa aikoinaan ATC pohti, jotta kokeilla kolmen painon variaatiota. Se pitää tässä jossain vaiheessa kokeilla.
Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
yamurai80 kirjoitti:Sen ku tekisOnhan tuo pikkucana aika hengetön vekotin
Mistäs päin olet? Jos lähellä niin saahan tuota mun extraa kokeilla
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Täältä etelä-pohjanmaalta teuvalta että jonkin verran tuota välimatkaa on
Kyllä tuo vari saa olla rauhassa niin kauan kun toimii tai kunnes sattuu sopivaan hintaan löytymään isompi cananen.

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mistä ootte tilaillu etupään tukivarsiin puslat? Kaikki etupään nivelet alkais olla uusia mutta rasvaamallakaan ei enää välykset tukivarsista poistu niin alettava uusimaan nuokin. Vieläkö tulee mieleen mitä uusia samalla kun nuo käyttelee irti?
g1 koppanen max outti mökijänä.
g1 koppanen max outti mökijänä.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tuolta itse hommannu.
https://www.monkijavarikko.fi/tuote/bea ... am/885074/
Huom. 1 sarja / 1 tukivarsi.
https://www.monkijavarikko.fi/tuote/bea ... am/885074/
Huom. 1 sarja / 1 tukivarsi.
http://www.uudenmaanmonkijat.fi
Ex: Derbi DXR250 -05 "pikkumusta"
Ex: TGB "Tekele" Blade 425 4x4 -07
Ex: Can-Am "Rekku" Renegade 800H.O. -08
Ex: Derbi DXR250 -05 "pikkumusta"
Ex: TGB "Tekele" Blade 425 4x4 -07
Ex: Can-Am "Rekku" Renegade 800H.O. -08
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tulipa sitten otettua rampit irti ja olihan niissä kolot. Saa nähdä miten pelaa nyt kun koitin varovasti tasoitella montut. Löytyykö netistä mistään uusien ramppien hintoja tai ylipäätään varaosaluetteloa vanhemmalle 400 canalle?Deippa kirjoitti:On kai niitä joku koittanu hioakin. Ensin kaikki rampit nippuun pultilla ja sitten nauhahiomakoneella sievästi tasoittamaan koloa.yamurai80 kirjoitti:Avasin varikopan ja puhaltelin paineilmalla moskat pois niin kyllähän noissa rampeissa on loppupäässä selvä kolo. Onkos noille mitään tehtävissä vai meneekö uusimiseksi? Eihän tuo ajamista haittaa oikeastaan mitenkään kun ongelman huomaa vasta kun ajaa kaasu pohjassa tiellä.
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Suosittelen ostamaan uudet painot. Itellä noita on menny ja onkohan kolmas vai neljäs setti painoja menossa. Joskus noita hionutkin olen jos ollu tehtävissä mutta vaikka sais hiottuu niin aika nopeasti ne kuluu taas koloille ja painot saattaa tossa kohtaa olla jo liian kevyetkin tosin riippuen vähä miten asiaa kattoo, mutta kyllästyin hiomiseen ku ne kestäny kauaa ja ostanu aina uudet ku tarvinu ja hämärä muistikuva hinnasta olis karkeasti noin 130-140€ 400 outin painosetti neljä painoa. Jotkut tainnu tehä täyttöjä kuluneille painoille joilla saatu kuntoon mutta itellä ei ole mitää kokemusta tästä.
http://epc.brp.com/SiteMods/BRP_Public/ ... Index.aspx ...tuolta ku klikkaat kataloki niin pääsee kattelee osia ja kuvia vähä joka mallin canaan, eikä tartte laittaa tohon alkuun spostiosotetta, klikkaa vaan view.
http://epc.brp.com/SiteMods/BRP_Public/ ... Index.aspx ...tuolta ku klikkaat kataloki niin pääsee kattelee osia ja kuvia vähä joka mallin canaan, eikä tartte laittaa tohon alkuun spostiosotetta, klikkaa vaan view.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Joo kyllä varmaan täytyy uudet painot hommailla. Lähinnä mielenkiinnosta piti koittaa hiomista jos sais vähän ensiapua tuohon. Itsellä kyllä tulee km vain ehkä 1-2tkm vuodessa niin täytyy katsoa miten nuo toimii ja kauanko kestävät.
Tuo varaosa luettelo oli hyvä 


- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tosiaan jos hiottavissa ettei ole liikaa kulunut niin ajelee niillä jonkin aikaa ja tämä riippuen millaista ajo on. Itellä valkokilpi niin joskus tullut paljon ajoa tiellä jossa hiotut ei kauaa kestäny, mutta jos ei paljoo aja ja ajot on maastoajoa niin kyllä hiotuilla saattaa vaikka vuoden ajot hyvinkin ajaa.
Hämärä muistikuva mutta kestiköhän hiotut itellä tieajo vähä isommilla renkailla joka oikeestaan pahin tilanne 400 varin painojen kestävyyden suhteen niin noin 1-2tkm jolloin alko jo selkeästi olemaan taas kolot jotka huomas selkeästi ajossa. Tuon kun kokeili ja huomas pariin eri kertaan ni loppui mielenkiinto hiomiselle ja varin jatkuvalle avaamiselle niin siitä lähtien ostanu aina uudet kun tarvinu.
Hämärä muistikuva mutta kestiköhän hiotut itellä tieajo vähä isommilla renkailla joka oikeestaan pahin tilanne 400 varin painojen kestävyyden suhteen niin noin 1-2tkm jolloin alko jo selkeästi olemaan taas kolot jotka huomas selkeästi ajossa. Tuon kun kokeili ja huomas pariin eri kertaan ni loppui mielenkiinto hiomiselle ja varin jatkuvalle avaamiselle niin siitä lähtien ostanu aina uudet kun tarvinu.