Moi pojjaat. Ostin ensimmäisen työkoneen (öh..lelun) Ajelu on kivaa ja 800cc rotax vie tuota laitosta ihan mukavasti. Tunteja 125, ja ostettaessa 110. Olen koittanut parhaani mukaan pitää hyvänä, mutta kun tankkaaminen ja pesu ovat ainoat toimenpiteet mitä suorilta osaa tuolle tehdä, niin ei olisi pahitteeksi vaikka saisi joskus vähän neuvoja

Paikallinen kansalaisopisto saisi järjestää jonkun ropauskurssin että entiset kaupunkilaispojatkin oppisivat edes auttavat huoltotoimenpiteet...
Foorumi on hyvä ja on käyty melkolailla läpi. Muutamiakin asioita noussut mieleen joita outlanderin omistajat voisivat tietää, mutta ensimmäisenä on tuo oikealta takaa kuuluva nitinä. Joku sanoi että ihan normaalia, mutta toiselta puolelta ei kuulu mitään, niin onko se sitten epänormaalia?
Olen koittanut voidella vähän joka paikasta, jarrulevyt mukaan lukien (niinkuin täällä neuvottiin

), mutta en ole saanut nitinää edes vaimeammaksi.
Malli on siis Outlander 800R max ltd jossa on takana tuo paineilmalla pelaava iskari. Linkissä videoni "ongelmasta" facebookin mönkijämiehet ryhmään, josta ei oikein apuja tullut.
Tuossahan on kompura joka tuottaa paineen iskareille, ja siihen tuli joku väliletku renkaan täyttöön mukaan mitä ei ole paketista kukaan omistajista avannut. Kompuran sijaintia en tiedä, eikä mitään mittaria minulle asti ole tullut jolla painetta voisi säädellä. Sellainen ilmeiseisti alkuperäiseen varustukseen kuitenkin kuului. Myyjä kehui käteväksi, mutta käyttääkö tuota kukaan vai onko parempi vain käyttää oikeita mittareita ja itsenäistä kompuraa?
Mutta itse asiaan, alla video nitinästä. Mitä lähdemme voitelemaan vai annammeko sen nitistä jos kerran niin tahtoo?
https://www.facebook.com/daniel.furu/vi ... 822796264/