450 pro
Re: 450 pro
Ensimmäiset lumityöt tehty 450 pro:lla. Huomioita verraten edelliseen Outlander 400 -11:
- Valot uudessa paremmat (ei väliä lumitöissä, mutta huomasinpahan kun ei ole vielä työvaloja paikallaan)
- Etujousituksen kantavuus lumilevyn kanssa erinomainen ! Levy nousee kun vinssillä nostetaan eikä niin kuin vanhassa että ensin löysät pois, sitten keulaa alas ja sitten vasta levyä ylös.
- P-lukko vanhassa helpolla paikalla, uudessa typerän ahtaasti
- Voimansiirto toimii uudessa ehkä paremmin, mutta voi riippua pelkästään käyttömääristä. Keppi "osuu" hyvin käteen
- Renkaat paljon paremmat kuin vanhassa, tähänkin hommaan. Sanomattakin selvää kyllä.
- Ykkösen hitaampi välitys plussaa
- Startti pyöräyttää pakkasessa paremmin. Akkukin on kyllä reilusti isompi ja paremmalla paikalla; lämpenee käytössä -> ottaa virtaa vastaan. Vanhassa piti ladata lumitöiden jälkeen, katsotaan miten tämän kanssa...
- Valot uudessa paremmat (ei väliä lumitöissä, mutta huomasinpahan kun ei ole vielä työvaloja paikallaan)
- Etujousituksen kantavuus lumilevyn kanssa erinomainen ! Levy nousee kun vinssillä nostetaan eikä niin kuin vanhassa että ensin löysät pois, sitten keulaa alas ja sitten vasta levyä ylös.
- P-lukko vanhassa helpolla paikalla, uudessa typerän ahtaasti
- Voimansiirto toimii uudessa ehkä paremmin, mutta voi riippua pelkästään käyttömääristä. Keppi "osuu" hyvin käteen
- Renkaat paljon paremmat kuin vanhassa, tähänkin hommaan. Sanomattakin selvää kyllä.
- Ykkösen hitaampi välitys plussaa
- Startti pyöräyttää pakkasessa paremmin. Akkukin on kyllä reilusti isompi ja paremmalla paikalla; lämpenee käytössä -> ottaa virtaa vastaan. Vanhassa piti ladata lumitöiden jälkeen, katsotaan miten tämän kanssa...
Re: 450 pro
Näköjään laite on rakennettu niin ettei ajovaloille ole erillistä sulaketta vaan "lights" sulakkeen irrotus deaktivoi myös ainakin vinssin.dealer kirjoitti:Taidan laittaa katkaisijan ajovalojen sulakkeelle.
Idea ei siis ollut tuollaisenaan toteutuskelpoinen.
Sittenpä pitäisi asennella erillinen rele-katkaisin- paketti ajovaloille jos haluaa saada virrat päälle ja käyntiin ilman ajovaloja, tai tutkia syvemmältä miten kytkennät on tehty.
Olikos missään virtapiirikaavioita ?
Re: 450 pro
Kannattaa hankkia toinen virtalukko ni saat ne ajovalot poispäältä ja sen pystyy itte asentaa ilman huoltoa ainaki 2016 malliseen tos on osanumero mil saat sen virtalukon 710002323
Re: 450 pro
Oletko tämän testannut ja toimii moitteetta?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Kiitos vinkistä, onko niin ettei virtalukossa ole ajonestoa traktorimallissa ?
Re: 450 pro
2016 mallissa ei ole. 2017 on ilmeisesti DESS ajonesto http://www.brp.fi/content/canam-offroad ... 3-450.html
Re: 450 pro
Moi, mitä on maksaneet merkkihuollossa 50 ja 100 tunnin huollot. Ja miten olette huoltaneet . Itselle myyjä suositteli, että 25 tunnissa huolto jossa kaikki öljyt vaihdetaan ja sitten 100 tunnin välein? Lisämaksusta viellä harkitsen aikaa kun 3kk ostosta hankkia.
Re: 450 pro
50h huolto 100-150€ jos halutaan vaihtaa moottoriöljy. Huoltoonhan ei kuulu mitään osien vaihtoa, ei edes moottoriöljyn vaihtoa ellei ajo ole raskasta ja pöly/mutaolosuhteissa. Rasvauksia ja tarkistuksia vaan huoltotaulukon mukaan. Hyvähän ne moottoriöljyt on vaihtaa ainakin kerran ennen sataa tuntia/yhtä vuotta, mutta omasta mielestäni aivan sama vaihtaako 10,25 vai 50h kohdalla. Siellä on kuitenkin suodatin, johon mahdolliset pienet metallihiukkaset jää. Isompia jos on eivät tule öljynvaihdon yhteydessä pois kuitenkaan, koska juuri ennen pohjaproppuaa on nerokas sihti, joka ne kerää.. Peräöljyjen vaihdolle en näe järkeä noilla tunneilla ja laatikkoöljyä ei ole erikseen, kun sama öljy voitelee motin ja laatikon. Nämä vaan minun mietteitä, tehköön jokainen niinku lystää. Ja onhan se "liian hyvin" huollettu kova meriitti huoltokirjassa myyntihetkellä.
Kauppiaat sanoo eri variaatioilla, että pitää huoltaa merkkiliikkeessä että takuu säilyy. Takuuehdoissa tai käsikirjassa ei tämmöistä mainintaa ole. Tiedä sitten mikä on totuus.
Kauppiaat sanoo eri variaatioilla, että pitää huoltaa merkkiliikkeessä että takuu säilyy. Takuuehdoissa tai käsikirjassa ei tämmöistä mainintaa ole. Tiedä sitten mikä on totuus.
Re: 450 pro
Tänään tuli ekan kerran ajettua omalla lokakuussa hankitulla Canalla sen verran että öljyt lämpeni kunnolla. Aurattiin järven jäälle 1500m pitkä ovaali ravihevosten harjoittelua varten. Kahdeksan kierrosta tuli puskettua kaksi henkeä päällä ja ketjut takana. Vieläkin punkesi poikittain aina välillä eli painoa olisi saanut olla enemmänkin. Teho ei loppunut missään vaiheessa, eli minhinköhän niitä isomoottorisempia oikein tarvitaan? Ainoa lievä ihmetys oli että tuntuu kuin moottorin veto hiukan vaihtelisi vaikka omasta mielestään ajaisi koko ajan tasakaasulla. Saattaa olla kuvitelmaakin...
Re: 450 pro
Tullut jonkin verran kanssa tänä talvena puskettua rataa jäälle. Tehohan näistä ei juuri koskaan auraushommissa lopukaan, vaan pito häviää aina ensimmäisenä.
Olisko ollu siinä kohtaa vaan enempi lunta? Omani tuo ainakin tekee silloin tuolla tavalla, kun tuuli on kinostanut hieman enemmän tavaraa.hezekiel kirjoitti:Ainoa lievä ihmetys oli että tuntuu kuin moottorin veto hiukan vaihtelisi vaikka omasta mielestään ajaisi koko ajan tasakaasulla. Saattaa olla kuvitelmaakin...
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro

Re: 450 pro
Kätketty Turbo boost -nappi, jolla tämä hyppää hidastetusti ojan yli, kuten K.I.T.T. konsanaan
?

Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Kerro nyt muillekkin mikä hämmentää kun kaikki ei tule huomena Askolaan?
Re: 450 pro
Mitäkä ihmettä kummaa sielä Askolassa paljastui? 

Re: 450 pro
Pian puran vehkeen atomeiks kun eihän tätä jännitystä kestä erkkikään
Se on varmasti jotain suurta kun hullua pidetään jännityksessä.
