Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 4WD
- Viestit: 190
- Liittynyt: 03 Loka 2012 20:05
- Mönkijä:: Outlander 570 pro
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
veikkaan että vain takakautta tulee ulos. näin ainakin 800 outlanderissa.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Juu ei se etukautta suostu tulemaan, ois vaan satakertaa nopeampi remontti jos etukautta lähtis.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitäpä luulette mistä johtuu kun venakopat vuotaa öljyä? Onkohan näissä miten helposti kopat kierossa kun näky olevan tiivisteliimalla laitettu? Vai vieläkö menis kun hakis uudet tiivisteet ja puhistelis liimat pois. 07 800 outlander potilaana.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Uudet kopat maksaa muutaman kympin, tiivisteet erikseen. Kannattaa vaihtaa kerralla kaikki, kun muovia on kopat.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onko kellään tietoa outlander 650 t3 2016 (varmaan muutkin mallit) jarruongelmista ja milloin tulee joku päivitys osa? Eli vika ilmenee että jarrut häviävät muutamassa päivässä ilmauksen jälkeen. On kuulemma ollut useassa laitteessa tätä vikaa ja huollossa ei ole toistaiseksi mitään ratkaisua/osaa vian korjaamiseksi. vika ilmeisesti työsylinterissä. Ilman jarruja siis mennään...
- LateVee
- 3WD
- Viestit: 65
- Liittynyt: 10 Maalis 2014 22:19
- Mönkijä:: Can am t3 1000 pro
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Itselleni sanoivat huollossa että brp selvittää asiaa. Kunnes ratkaisu löytyy niin ei auta kun ilmailla. Sanoi vielä että on sen verran oikukas ilmata että ei kannata itse tehdä jos ei tiedä mitä tekee..
-
- 6WD
- Viestit: 463
- Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Taitaa olla samaa homma katkenneitten jarruletkujen kanssa, eli "työnalla"...
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
www.monkijavarikko.fi
-
- Noppeli
- Viestit: 24
- Liittynyt: 23 Maalis 2015 17:32
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Morjensta päivää.
-10 nelisatku efi outti pätkii ja räkii 3000-4000 kierrosten välillä.
Vikakoodeja ei anna. Tulppa vaihdettu, bensanpaine ja tuotto mitattu,
lataus tarkistettu, venttiilit säädetty... Mitäs halpaa vois vielä kokeilla
ennen ecun ostoa?
-10 nelisatku efi outti pätkii ja räkii 3000-4000 kierrosten välillä.
Vikakoodeja ei anna. Tulppa vaihdettu, bensanpaine ja tuotto mitattu,
lataus tarkistettu, venttiilit säädetty... Mitäs halpaa vois vielä kokeilla
ennen ecun ostoa?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ei tuo autoon verrattuna sen kummempi homma ole. Jos viikossa jarrut häviää niin menee hankalaksi kiikuttaa vehjettä huoltoon.LateVee kirjoitti:Itselleni sanoivat huollossa että brp selvittää asiaa. Kunnes ratkaisu löytyy niin ei auta kun ilmailla. Sanoi vielä että on sen verran oikukas ilmata että ei kannata itse tehdä jos ei tiedä mitä tekee..
- LateVee
- 3WD
- Viestit: 65
- Liittynyt: 10 Maalis 2014 22:19
- Mönkijä:: Can am t3 1000 pro
- Paikkakunta: Riihimäki
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tossa jostain ketjusta lainattu ohje tohon ilmaukseen. Eli pointtina kai lähinnä että pelkiltä satuloilta ilmaaminen ei riitä.Bigred300 kirjoitti:Tie/traktori malleissa joissa on se paineenjakaja siellä oik.etu lokarin alla ilmaus menee näin.
1. Avaa molemmat nestesäiliöt. (Neste ei vähene välttämättä siitä säiliöstä jota pumpataan)
2. Käsikahvalla pumpaten ilmaa paineen jakajalta.
3. Käsikahvalla pumpaten ilmaa etu satulat.
4. Käsikahvalla pumpaten ilmaa jalkajarrun pääsylinteristä.
5. Jalkajarrulla pumpaten ilmaa taka satula.
6. Jalkajarrulla pumpaten ilmaa paineenjakajalta.
Näin saa kaikki ilmat pois järjestelmästä ja tämä on BRP.ltä saatu ohje.
-
- 4WD
- Viestit: 190
- Liittynyt: 03 Loka 2012 20:05
- Mönkijä:: Outlander 570 pro
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
vaihta tulpanjohdot ja tarkista puolanpään nastat ettei ole hapettumaa.Joutilas72 kirjoitti:Morjensta päivää.
-10 nelisatku efi outti pätkii ja räkii 3000-4000 kierrosten välillä.
Vikakoodeja ei anna. Tulppa vaihdettu, bensanpaine ja tuotto mitattu,
lataus tarkistettu, venttiilit säädetty... Mitäs halpaa vois vielä kokeilla
ennen ecun ostoa?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kai nyt jollai on tietoo? Eli onko kokemusta 2" spacereista, kestääkö vai syökö pyöränlaakerit. Nimim. Laitanko 1 vai 2 tuuman.
- Rapsa85
- 6WD
- Viestit: 885
- Liittynyt: 29 Elo 2009 14:25
- Mönkijä:: Can-Am
- Paikkakunta: Ruokolahti
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Speisereistä on 4vuotta kokemusta. Kestää mukana, laakereita en ole vaihtanut ensimmäistäkään. Ainut pitkä miinus tulee lisäpainosta ja omasta meni nyt spacerit uusiksi, koska kierteet oli yksinkertaisesti aivan loppu monen vuoden pyörärumben jälkeen. Itse en laittaisi ensimmäistäkään speiseriä mihinkään, jos olisi varaa valita!
Hold my beer..
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Suuret kiitokset näinkin nopeasta vastauksestasi. Hiukan vakautta tarvii xmr ...
-
- 4WD
- Viestit: 190
- Liittynyt: 03 Loka 2012 20:05
- Mönkijä:: Outlander 570 pro
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
itellä 2" muunnos spacerit ja hyvin pelaa. jokanurkkaan olen laakerin vaihtanut mutta vehje on 10v vanha niin tuskin spacererista johtuu.