Viimiset 8vuotta moitteitta palvellut cf-moto päivittyi outlander 1000 Max Pro T3:seen.
Toivoa sopii,että uus cananen palvelee vähintään yhtä hyvin kuin vanha kiinan kone
Can-Am Outlander 1000Max Pro T3 2016,ex-CFMoto 500 keltainen, tieliikenne
Jälleen palataan brp:n asiakkaaksi lyhyen polaris kokeilun jälkeen, Muutaman päivän sisällä pitäisi talliin ilmestyä uusi outlander 1000 xt-p tieliikennemallina.
Mönkijöitä on tullut vaihdettua melko tiheään tahtiin mutta josko nyt sattuisi sellainen peli että sillä kelpaisi ajella pidemmän aikaa.
Mahtava kampe lyhyiden koeajojen perusteella.. Puita tullut ajeltua kymmenisen kuormaa ja tunti pari hupia mahtava etenemään hangessa 28" rengastuksella ja peukalon ojennuksella. Akku ilmeisesti alkaa oireilla kun vinssatessa kovalla rasituksella alkaa kone aivastella ja pätkiä. Uusi akku löytyy varastosta joten täytynee testata sillä
Noniin tänään tilattiin uus Xmr 650. Nyt sitten kysymystä pukkaa... Onko tiedossa perää että avaimia kun tulee 2 kpl niin toinen avaimista olis tehorajoitettu, näin oli kaveri kuullut puhuttavan. Toinen kyssäri, paljonko olette laittanut Levityspalaa eli spacerit, että ajo vakaantuu, tuuman vai kaksi ?
Täälläkin uusi Can-Am Outlander kuljettaja.
Kilpailutin Arctic catin Alterrra 450 T3b, Polaris sportsman 570 T3b ja tän Outlanderin 450 T3a.
Päädyin vaihtamaan polariksen leiristä Can-amiin, koska polaris oli kallein vaikka oli jo super tarjouksessa ja hyvitys vanhasta pollesta huonoin.
Arctic cat putosi pois lisätarvike saatavuuden, tehon ja sen takia etten löytänyt tietoa onko etuperässä lukkoa ja millainen. Hinnaltaan suurinpirtein sama kuin Can am.
Outlanderissa myös kaikki kohdallaan.
Tehokas motti kokoisekseen, 450eurolla tarvikkeita kaupanpäälle, 5 vuoden takuu.
Ensimmäinen mönkijä ostettu. 2010 Outlander 650. Halvalla sain niin pakko oli heräteostoksena poistaa myynnistä. Onko tuttu peli täällä kenellekkään, rekkari IW-71. Myyjälle oli tullut vaihdossa ja ei oikein mitään osannut laitteesta kertoa.