Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
2017, 570 pro. Pitkään kun tekee lumitöitä niin vinssi lopettaa toimintansa. Alkaa taas toimia kun huilaa vähän aikaa.
Vuosi sitten vaihtoivat takuuseen uuden releen mutta samaa vaivaa edelleen. Onko muilla ollut samaa ja miten ratkaisseet? parempi rele?
Vuosi sitten vaihtoivat takuuseen uuden releen mutta samaa vaivaa edelleen. Onko muilla ollut samaa ja miten ratkaisseet? parempi rele?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Oletettavasti jossakin on jonkinlainen lämpösuoja joka jatkuvasti käytettynä ylikuormittuu ja suojaa laitteen rikkoutumiselta joten normaali ominaisuus ei ole mikään vika ?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kiristä releen johtojen mutterit.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
570 Pro 2016. Varsinkin kylmällä tulee startatessa ilmoitus " Dess key not recognized". Omatoimisesti muutaman kerran avain pois ja uusi yritys niin starttaa. Huollon mukaan vika virtalukossa (uusi huomenna paikalleen). Mutta jos noin tekee, niin avain ensin täysin oikealle, käynnistysnappi alas, ja avainta samalla hiukkasen vastapäivään niin starttaa viasta huolimatta. Virtalukon voi vaihtaa ilman koodauksia.
-
- 4WD
- Viestit: 190
- Liittynyt: 03 Loka 2012 20:05
- Mönkijä:: Outlander 570 pro
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
nuo virtalukot ovat aivan paskoja. kannattaa uusi purkaa heti ja laittaa täyteen vaseliinia ennenkuin pääsee vesi väliin.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
2016-mallinen Outlander 450: Mittariston taustavalo pimeni tuossa alkuviikosta, näyttöön tulee kyllä tekstit normaalisti. Onko siellä vaihdettava polttimo takana vai joku hankalampi led-hässäkkä?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Muistelen että mittari ei ole avattavissa, eli ei kasassa ruuveilla, vaan liimattu. Taustavalo on jokatapauksessa siellä sisällä, eikä vaihdettavissa ilman avaamista. Lienee piirilevylle juotettu ledi. Onko koneessa takuuta vielä?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Takuu meni jo. Kurkkasin nyt mittaristoa vähän tarkemmin. Se on kasassa muoviklipseillä eli on purettavissa varovaisuutta noudattaen. Piirilevyllä on tosiaan kahdessa kulmassa pikkuruiset ledit joita ei ole tarkoitettu erikseen vaihdettavaksi. Muutenkin ko. piirilevy on sen verran tarkkaa työtä ettei sinne keskiverto soppakouran pidä mennä osia kolvailemaan. Mitään silmin havaittavaa vikaa ei siis ollut. Uuden näytön hinta on kuitenkin sellainen, että pitää katsoa saisiko jonkun korvaavan valaistuksen järjestettyä.
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Tuossa joku myy mittaria. Hintaa tosin tollakin on jonniin verran
https://keskustelu.sammysatv.com/viewto ... 23&t=45270

https://keskustelu.sammysatv.com/viewto ... 23&t=45270
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
-
- 6WD
- Viestit: 636
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
- Paikkakunta: koillismaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
saa nähä milloin brb ratkasee tuon jarru ongelman.mukava ajella täysin jarruttomalla vehkeellä vaan
ja höh tietenkin se on honda
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Auttoiko suuttimien vaihto?rune72 kirjoitti: mönkijään vahtovat loppujen lopuksi polttoaine suuttimet (mitä epäilin koko ajan) takuuseen.mut bensan sekaiset öljyt ja suodatin piti itse omalla kustannuksella vaihtaa
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Perskeles sama homma nyt uudessa tonnisonnissa. 650 mallissa ne katosi vain talvella teloilla ajaessa, nyt ei uudessa ole teloja vielä ollut käytössä ja auratessa katosi jarrut.tiennäyttäjä kirjoitti:saa nähä milloin brb ratkasee tuon jarru ongelman.mukava ajella täysin jarruttomalla vehkeellä vaan
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- 4WD
- Viestit: 165
- Liittynyt: 26 Syys 2012 23:06
- Mönkijä:: Outlander 500 MAX T3
- Paikkakunta: Rauma
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mun koneessa jarruongelman syy löytyi Ironbalticin pohjapanssarista. Etutukivarsien suojapalat ottivat jarruihin kiinni kun käänsi ääriasentoon. Muotoilin suojia hieman ja jarrut ovat toimineet sen jälkeen.
En voi tietää onko tämä teillä ongelman aiheuttaja, mutta ainakin kannattaa tarkastaa.
En voi tietää onko tämä teillä ongelman aiheuttaja, mutta ainakin kannattaa tarkastaa.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
570 max pro -17. Taakse jarrusylinteri vaihdettu takuuseen viime kesänä kun oli tehot hukassa. Sen jälkeen jarrut taas ovat pelanneet, mutta tänään hukassa. Sekä kahva että poljin painuivat pohjaan eikä kone pysähdy kunnolla. Jarrut ei muuttuneet miksikään vaikka ajeltiin toista tuntia.
Lisäksi oikea pitkän umpio vetää kosteutta sisälle niin ettei valo kunnolla loista. Laitetta säilytetään suojattuna. Ajaminen nättiä pihan auraamista, hirvitysten metästä vetoa ja mettäpalstassa kevyttä puuhommaa.
Lieneekö muuta konstia kuin käyttää takuukorjautuksella?
Lisäksi oikea pitkän umpio vetää kosteutta sisälle niin ettei valo kunnolla loista. Laitetta säilytetään suojattuna. Ajaminen nättiä pihan auraamista, hirvitysten metästä vetoa ja mettäpalstassa kevyttä puuhommaa.
Lieneekö muuta konstia kuin käyttää takuukorjautuksella?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kannattaako siinä alkaa mitään patentteja säätämään jos kerran takuu laite?