Can am virtalukko

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Tuuvinki
Tracks
Mönkijä:: Outlander 570 Pro T3

Re: Can am virtalukko

Viesti Kirjoittaja Tuuvinki »

Ei oo avaimet kuluneet, toinen on käytännössä uusi ja toisella ajettu ehkä 500km :D

Tunti lämpimässä virtalukolla ja vein takaisin ulos ja kiinni niin nyt pelaa taas, kunnes jäätyy uudelleen. Eli varmaan pohja jäässä tms.
Pitää käydä uusi lukko kuitenkin, ikävä jos toi jää tosiaan toiste jonnekin missä tarvitaan helikopteria sen pois saamiseksi :evil:

Miten toi DESS toimii siis? Siis se vaatii sähköisen kontaktin avaimesta ja joku äly jossain kauempana virtalukosta sitten analysoi sen?
meura
6WD
Mönkijä:: Rekku -08 500 Tl

Viesti Kirjoittaja meura »

https://lh3.googleusercontent.com/VZVA_ ... 50-h591-no

Tuolta avaimen pitäisi näyttää. DESS kontakti on avaimen päässä.
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Paavju
Noppeli
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro 2016

Viesti Kirjoittaja Paavju »

En tiedä onko vastauksesta apua, mutta kuten pari viestiä aiemmin minua lainattiin niin itse vaihdoin (takuuna) virtalukon. Sitä ei siis tarvitse koodata erikseen mitenkään itse laitteelle tai avaimelle, joten virtalukko lienee vain ikään kuin "normiavain seuraavaan (sähköiseen)lukkoon", joka sitten herättää ainakin mootorin käynnistyksen (DESS joka seurustelee avaimen kanssa) osalta. Muistaakseni kaikkialle muualle tuli virrat normisti vaikkei käynnistynyt. Aika erikoisen kuuloinen systeemi. Mulla meni muuten putkeen, mutta uudessa virtalukossa ei ole asentoa parkkivaloille, josta varsinkin talvella tykkäisin; eli polttaisin vain ledityövaloja enkä virtasyöppöjä ajovaloja ollenkaan. Pitää kysellä seuraavaan huoltoon josko tuon saisi ennalleen. Virtalukon vaihdon jälkeen ei ole ollut muutoin ongelmia.
Paavju
Noppeli
Mönkijä:: Can-Am 570 Pro 2016

Viesti Kirjoittaja Paavju »

Tuuvinki kirjoitti:Ei oo avaimet kuluneet, toinen on käytännössä uusi ja toisella ajettu ehkä 500km :D

Tunti lämpimässä virtalukolla ja vein takaisin ulos ja kiinni niin nyt pelaa taas, kunnes jäätyy uudelleen. Eli varmaan pohja jäässä tms.
Pitää käydä uusi lukko kuitenkin, ikävä jos toi jää tosiaan toiste jonnekin missä tarvitaan helikopteria sen pois saamiseksi :evil:

Miten toi DESS toimii siis? Siis se vaatii sähköisen kontaktin avaimesta ja joku äly jossain kauempana virtalukosta sitten analysoi sen?
Jäätymisongelmaa veikkaan, mulla ei kesällä tehnyt koskaan ongelmia, tosin mönkkäri seisoo melkein aina katoksessa. Mutta ei tuo virtalukko ihan vesitiiviiltä vaikuta, ja asentokin/sijoitus siinä mielessä huono.
Tuuvinki
Tracks

Paavju kirjoitti:En tiedä onko vastauksesta apua, mutta kuten pari viestiä aiemmin minua lainattiin niin itse vaihdoin (takuuna) virtalukon. Sitä ei siis tarvitse koodata erikseen mitenkään itse laitteelle tai avaimelle, joten virtalukko lienee vain ikään kuin "normiavain seuraavaan (sähköiseen)lukkoon", joka sitten herättää ainakin mootorin käynnistyksen (DESS joka seurustelee avaimen kanssa) osalta. Muistaakseni kaikkialle muualle tuli virrat normisti vaikkei käynnistynyt. Aika erikoisen kuuloinen systeemi. Mulla meni muuten putkeen, mutta uudessa virtalukossa ei ole asentoa parkkivaloille, josta varsinkin talvella tykkäisin; eli polttaisin vain ledityövaloja enkä virtasyöppöjä ajovaloja ollenkaan. Pitää kysellä seuraavaan huoltoon josko tuon saisi ennalleen. Virtalukon vaihdon jälkeen ei ole ollut muutoin ongelmia.
Juuri noin minullakin oireilee.

Itse käytän myös aina vain parkkivaloasentoa, harmillista jos sitä ei uudessa virtalukossa ole.
No, mieluummin toimiva virtalukko kuin enemmän toimintoja.
Jaran
Noppeli
Mönkijä:: Can-Am Outlander 400EFI

Viesti Kirjoittaja Jaran »

Ei nyt suoraan liity itse virtalukkoon, mutta aika lähelle kuitenkin.

Onkohan G1 avaimen suojakumia saatavilla erikseen? Tarkoitan siis tuota avaimen ja virtalukon ympärille tulevaa suojaa. Oma (vain toisessa avaimessa oleva) suoja on revähtänyt edellisen käytäjän aikana niin, ettei se meinaa pysyä paikoillaan, kun tuo avainlenkin osuus puuttuu.

Eihän tuo virtalukkopaketti uusine avaimineen mahdottoman kallis ole, mutta kun sille ei ole tarvetta, eikä siinäkään tule kuin yksi uusi suojakumi. Tulisi edes molempiin avaimiin.
Tuuvinki
Tracks

Kävin uuden virtalukon, siitä puuttuu tosiaan parkkivaloasento, eli ajovalot ovat pakotettuna aina päällä.
Ei tarvinnut koodata, senkuin laittoi paikalleen ja alkoi lumitöihin. 140m3 lunta aurasin.
Ei tarvinnut myöskään maksaa mitään, eli hinnasta ei ole mitään tietoa.

Pitää viritellä tuohon joku korkki vaikka limpparipullosta tms.
Vastaa Viestiin