Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
-
- 6WD
- Viestit: 636
- Liittynyt: 13 Heinä 2007 23:14
- Paikkakunta: koillismaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
mikäs teillä ollut yleensä raidenivelten ikä. 7t km ja kaikki 4 väljänä
ja höh tietenkin se on honda
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 05 Elo 2019 21:37
- Mönkijä:: Renegade 1000xxc
- Paikkakunta: uusimaa
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
2018 rene 1000xxc saakohan tähän pientä peukalo kaasua tän möhkö setin tilalle?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Can-am 650 2015 meni sähköt kesken ajon. Sitä ennen moottorin ylikuumemisilmoitus ja moottorin pätkiminen.
Akku oli aika kuuma sammumisen päätteeksi. Voiko akku hajota kesken ajon?
Akku oli aika kuuma sammumisen päätteeksi. Voiko akku hajota kesken ajon?
- Sandman1
- 6WD
- Viestit: 411
- Liittynyt: 13 Loka 2009 18:17
- Mönkijä:: XP 850 Touring L7e, prospector
- Paikkakunta: Kittilä, Hämeenlinna
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Voihan se akkukin kuolla "lennosta", mitta epäilisin ennemmin jännitteensäädintä, joka kyllä rikkoo akunkin, jos päästää ylijännitettä.
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Akku vaihdettiin , -ei vikaa siinä. Sähköt edelleen kadoksissa. Voiko jännitteensäätimen hajoaminen viedä sähköt pois?
-
- 4WD
- Viestit: 196
- Liittynyt: 17 Marras 2009 17:49
- Mönkijä:: Cf Moto 450 T3
- Paikkakunta: Nastola
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onko koneessa vinssi? Jos on, niin ota vinssin johdot irti akusta ja kokeile tuleeko virrat käyttöön. Vinssi tai sen kontaktori hajotessaan vetää sähköt pois.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kiitos vinkistä! Testataan.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Minulla oli aiemmin 2008 Renegade. Käytettynä ostettu ja joku aiempi omistaja oli modannut jarrut siten, että oikealla kädellä oli etujarru ja vasemmalla kädellä takajarru. Lisäksi tietty jalkajarru taakse. Täsmälleen sama systeemi oli edellisessä Jammun Grizzlyssä. Nyt ostin 2018 Renegaden ja etujarru on vasemmalla kädellä. Ihan älyttömän vaikea tottua, kun aina on oikeaa kättä etuselle käyttänyt. Kysymykset:
* Saako reneen kaksi jarrukahvaa?
* Mitä vaatii asennukselta?
Samaan vauhtiin toinen kysymys. Saako tuossa mallissa olevan etusormikaasun vaihdettua peukkukaasuksi? Olen kuullut, että ei saisi. Lyhyen tuttavuuden jälkeen tuo etusormikaasu on aikas hyvä. Arveluttaa vaan, mitä tapahtuu pahassa paikassa? Vetääkö vahingossa kaasun täysille silloin, kun sitä todellakaan ei pitäisi tehdä? Tuon kaasun voi toki pyöräyttää peukulle, mutta en tiedä - vielä - saako sitä hyväksi.
* Saako reneen kaksi jarrukahvaa?
* Mitä vaatii asennukselta?
Samaan vauhtiin toinen kysymys. Saako tuossa mallissa olevan etusormikaasun vaihdettua peukkukaasuksi? Olen kuullut, että ei saisi. Lyhyen tuttavuuden jälkeen tuo etusormikaasu on aikas hyvä. Arveluttaa vaan, mitä tapahtuu pahassa paikassa? Vetääkö vahingossa kaasun täysille silloin, kun sitä todellakaan ei pitäisi tehdä? Tuon kaasun voi toki pyöräyttää peukulle, mutta en tiedä - vielä - saako sitä hyväksi.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Oli jptain ongelmaa viestissä, joten uusi yritys.
------------------------------------------------------------------
Minulla oli aiemmin 2008 Renegade. Käytettynä ostettu ja joku aiempi omistaja oli modannut jarrut siten, että oikealla kädellä oli etujarru ja vasemmalla kädellä takajarru. Lisäksi tietty jalkajarru taakse. Täsmälleen sama systeemi oli edellisessä Jammun Grizzlyssä. Nyt ostin 2018 Renegaden ja etujarru on vasemmalla kädellä. Ihan älyttömän vaikea tottua, kun aina on oikeaa kättä etuselle käyttänyt. Kysymykset:
* Saako reneen kaksi jarrukahvaa?
* Mitä vaatii asennukselta?
Samaan vauhtiin toinen kysymys. Saako tuossa mallissa olevan etusormikaasun vaihdettua peukkukaasuksi? Olen kuullut, että ei saisi. Lyhyen tuttavuuden jälkeen tuo etusormikaasu on aikas hyvä. Arveluttaa vaan, mitä tapahtuu pahassa paikassa? Vetääkö vahingossa kaasun täysille silloin, kun sitä todellakaan ei pitäisi tehdä? Tuon kaasun voi toki pyöräyttää peukulle, mutta en tiedä - vielä - saako sitä hyväksi.
------------------------------------------------------------------
Minulla oli aiemmin 2008 Renegade. Käytettynä ostettu ja joku aiempi omistaja oli modannut jarrut siten, että oikealla kädellä oli etujarru ja vasemmalla kädellä takajarru. Lisäksi tietty jalkajarru taakse. Täsmälleen sama systeemi oli edellisessä Jammun Grizzlyssä. Nyt ostin 2018 Renegaden ja etujarru on vasemmalla kädellä. Ihan älyttömän vaikea tottua, kun aina on oikeaa kättä etuselle käyttänyt. Kysymykset:
* Saako reneen kaksi jarrukahvaa?
* Mitä vaatii asennukselta?
Samaan vauhtiin toinen kysymys. Saako tuossa mallissa olevan etusormikaasun vaihdettua peukkukaasuksi? Olen kuullut, että ei saisi. Lyhyen tuttavuuden jälkeen tuo etusormikaasu on aikas hyvä. Arveluttaa vaan, mitä tapahtuu pahassa paikassa? Vetääkö vahingossa kaasun täysille silloin, kun sitä todellakaan ei pitäisi tehdä? Tuon kaasun voi toki pyöräyttää peukulle, mutta en tiedä - vielä - saako sitä hyväksi.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Moro. Mistähän alkas etsimään vikaa ku ds 450 -09 tieliikennemalli lähtee käyntii kylmänä ihan hyvin (kävin ajaakkin lenkin)mut lämpimäks ku käyttää ja sit kun sammuttaa virrat ja yrittää uudestaa ni ei meinaa jaksaa starttii pyöräyttää kunnolla vaikka akussa kyllä virrat mittarin mukaan on! Uus akku hankittu ja kokeiltu jopa isommallaki akulla pyörittää starttii mutta sama homma
korkeapaine mäntä vaihdettu juuri edellisen omistajan toimesta lieneekö olevan vaikutusta vian kanssa? Ajettu n. 2800km laitteella

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mikä on korkeapainemäntä? Minkähänlainen puolipuristin tossa koneessa on? Jos se ei toimi kuumana jostain syystä, niin ahdistaa starttausta. Tai starttimoottorivika joka ilmenee lämmetessä.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Can amm 800 virrat katos yhtä äkkiä ja kone samui, enne vikaa käynnistin vinssin. Ongelmia aikasemmin mittarin näytössä. Mönkkärissä uusi akku, sulakkeet ehjät, kaapelit kiinni. Virta-avaimesta kun avaa kuuluu surinaa mutta mittari pysyy pimeänä.
-
- 2WD
- Viestit: 45
- Liittynyt: 01 Huhti 2014 21:44
- Mönkijä:: Can am outlander 400
- Paikkakunta: Vilppula
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Outlander 400 2007 ei toimi töötti enää ollenkaan aukaisin sen katkaisijan ja puhistin ei mitää no vilkut sentään toimii.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Can-Am Outlander 500 efi g2 sammuu, jos kaasun hipaisee vähän. Jos enemmän painaa, toimii normaalisti. Missähän vika?