CVTech
-
- 3WD
- Viestit: 88
- Liittynyt: 29 Huhti 2015 13:16
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: CVTech
Nyt tuli laitettua cvtech omaan viissatku Outtiin. Tämä siis -15 eli lyhemmällä ällä-vaihteella. Kytkimen iskin suoraan paikoilleen, ilman tutkimista ku oli kiire lumitöihin. Kakkoseen tuli Vauhtivarikon medium jousi ja remmin uusin luonnollisesti. Kytkentäkierrokset on nyt n.2100 ja löyty ensimmäistä kertaa kierrostenrajoitin koneesta, paikaltaan lähtiessä samantien rajottimelle kummallakin vaihteella ja siellä pysyy, toki pitoja ei nyt löydy. 25 sentin pehmeässä lumessa koko aika pikkupuolella hakkaa rajottimeen kaasu pohjassa. Täytyy jouluna käyttää kytkin auki että näkee jousen ja paljonko on punttia... Koskaan ennen ei ole ollut mitään ongelmia vaihteiden kans mutta nyt tarttuu niin pirun tiukkaan että meinaa keppi jäädä käteen vaihtaessa. Tarvis vissiin käyttää kakkosen lautaset sorvissa että saa hihnan tiukemmalle vai onko tähän muuta lääkettä olemassa?
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: CVTech
Mitähän tälle tonnisen kytkimelle alkaisi tarjoamaan sisuksiin seuraavaksi
Nyt on painoina 16grammaiset, ja jousena 200/1200N, kakkosessa vauhtivarikon heavy duty.
Kierrokset on L-vaihteella nevalla 7000rpm, ja kovalla pinnalla wot 7400-7500rpm. Saisi mielestäni lyödä rajottajalle kovalla pinnalla ja nevalla olisi siellä 7500-7600rpm.
Lähdenkö laittamaan esim 200/1600N -jousta koskematta painoihin? 300/1600N voi kytkentäkierrokset karata turhan ylös

Kierrokset on L-vaihteella nevalla 7000rpm, ja kovalla pinnalla wot 7400-7500rpm. Saisi mielestäni lyödä rajottajalle kovalla pinnalla ja nevalla olisi siellä 7500-7600rpm.
Lähdenkö laittamaan esim 200/1600N -jousta koskematta painoihin? 300/1600N voi kytkentäkierrokset karata turhan ylös

Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Re: CVTech
Herätelläänpä tätäki näin kesän kynnyksellä 
Edelleen houkuttelis jostain syystä tämä cv tech...
Vaan kysässäänpä, jos kytkin sepillä olis vihjailla suuntia cv:n säädöille..??
Menopelihän oli 570 (650) rattori, ohjelmalla otettu tehoa mitä saa (paltek) ja kaasu tottelee h vaihteellaki, 30" mudlitet alla, varissa xmr:n jyrkempi se metallinen helixi ja vauhtivarikon heavy duty jousi.

Edelleen houkuttelis jostain syystä tämä cv tech...
Vaan kysässäänpä, jos kytkin sepillä olis vihjailla suuntia cv:n säädöille..??
Menopelihän oli 570 (650) rattori, ohjelmalla otettu tehoa mitä saa (paltek) ja kaasu tottelee h vaihteellaki, 30" mudlitet alla, varissa xmr:n jyrkempi se metallinen helixi ja vauhtivarikon heavy duty jousi.
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: CVTech
Itselleni vastaten. Raajärven karkeloihin asensin 650:n helixin, sen punaisen muovisen. Sillä saatiin wot kierrokset sinne 7800rpm. Nyt lyö suollakin pari kertaa rajottajalle ja siitä sitten tasaantuu tuonne karvan alle 8000rpm. Nyt siis 200/1600N jousi sekä 16g painot kytkimessä, takavarissa heavy duty vauhtivarikko jousi, sekä tuo pikkulohkon helixi.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e