Can-Am 2018 mallisto
- Bansku81
- Tracks
- Viestit: 1907
- Liittynyt: 24 Huhti 2012 13:47
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
Re: Can-Am 2018 mallisto
Jos on 90% maastomöyrintä käyttöön laitetta ostamassa niin onko pakko olla tuo 80km/h kulkeva ABS versio. Eikö 40km/h ja 60km/h traktorit ole edelleen vanhalla viscolla?
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Can-Am 2018 mallisto
Kyllä nuissa ilman abseja olevissa on edelleen visco, absit ei toimi viscon kanssa yhteen.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Re: Can-Am 2018 mallisto
Eikös se ole tuo BTC toiminto mikä tarvis ottaa pois ni toimis viscon kanssa hyvin? Mun käsittääkseni ABS vaan estää jarrujen lukkiutumisen jarrutuksessa ja toi BTC on se mikä jarruttaa sitä sutivaa pyörää ajossa ja millä on on täl hetkel korvattu visco.suomiPIONEERI kirjoitti:Kyllä nuissa ilman abseja olevissa on edelleen visco, absit ei toimi viscon kanssa yhteen.
Re: Can-Am 2018 mallisto
Moi.
Osaako kukaan sanoa onko BTC toiminto poistettavissa uusista Canoista ja toisaalta onko etuperä edelleen sama, eli viscon saisi asennettua? Minusta 80 km/h kulkeva mönkijä visco lukolla olisi kiinnostava.
Osaako kukaan sanoa onko BTC toiminto poistettavissa uusista Canoista ja toisaalta onko etuperä edelleen sama, eli viscon saisi asennettua? Minusta 80 km/h kulkeva mönkijä visco lukolla olisi kiinnostava.
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Can-Am 2018 mallisto
Nostellaas tätä aihetta ylöspäin. Tässä joutuu perumaan omia sanomisiaan aikalailla
Vuosi takaperin asentelin omaan 1000cc absiin viscoperän, no sehän pelaa aivan loistavasti yhteen absien kanssa
Viime kesän raajärvi karkeloissa sitten tuo visco jo antautui ylikuumettuaan. Syksy ja alkutalvi mentiinkin sitten taas absien varassa, aivan hirveää 
Tuo aikaisemmin asentamani perä oli peräisin 2016 pro outlanderista, nyt paikalleen asentui 2011 G1 outlanderista etuperä. Kävi paikalleen hyvin ja välitys on sama kuin G2 perissä, vanhemmissa malleissa vaan tuo huohotinputki on pinjonin päällä, ja uudemmissa raidetangot osuu siihen kiinni. Huohotinputki lähti onneksi vetämällä irti, sen jälkeen kierteytin reiän ja laitoin tulpaksi matalakantaisen pultin kuparitiivisteen kera. IKH:sta löytyi banjo joka sopii tuohon täyttötulpan kierteisiin, nyt huohotus hoidetaan sitä kautta.
Nykyisessä perässä lukee kuorissa Made in USA, ja perän sisuksissa komeilee spicerin logoja. Ainakin odotukset on korkealla kestävyyden suhteen
Absin anturit sai väistyä tuonne runkoon piiloon nippusiteillä, ei ole itsellä tarvetta niille.
Tässä vielä kuva:




Tuo aikaisemmin asentamani perä oli peräisin 2016 pro outlanderista, nyt paikalleen asentui 2011 G1 outlanderista etuperä. Kävi paikalleen hyvin ja välitys on sama kuin G2 perissä, vanhemmissa malleissa vaan tuo huohotinputki on pinjonin päällä, ja uudemmissa raidetangot osuu siihen kiinni. Huohotinputki lähti onneksi vetämällä irti, sen jälkeen kierteytin reiän ja laitoin tulpaksi matalakantaisen pultin kuparitiivisteen kera. IKH:sta löytyi banjo joka sopii tuohon täyttötulpan kierteisiin, nyt huohotus hoidetaan sitä kautta.
Nykyisessä perässä lukee kuorissa Made in USA, ja perän sisuksissa komeilee spicerin logoja. Ainakin odotukset on korkealla kestävyyden suhteen

Absin anturit sai väistyä tuonne runkoon piiloon nippusiteillä, ei ole itsellä tarvetta niille.
Tässä vielä kuva:

Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
- suomiPIONEERI
- 4WD
- Viestit: 248
- Liittynyt: 25 Kesä 2013 19:03
- Mönkijä:: Outlander Max T3B ABS 1000
- Paikkakunta: Uurainen
Re: Can-Am 2018 mallisto
Hyvin on pelannut tuo vanhempi viscoperä menneissä karkeloissa. Raajärvelläkään ei päästellyt ylimääräisiä ääniä ja nappaa kiinni todella nopeasti.
Itä-Suomen Mönkijät Ry-Jäsen
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e
Nykyiset: Can-am Outlander Max 1000 ABS 2018, Can-am Outlander 2018 650 pro
Exät: Can-am Outlander 650cc 2008 /Can-am Outlander MAX 650cc 2007 L7e /Yamaha Bruin 350cc 4x4 /Kymco MXU 500 L7e /Kymco KXR 250 L7e