Käytin Outtia 2.huollossa (joka toki meni vähän yli ajalle..) Oli melekoosen suolaanen hinta...? Tai siltä se ainakin tuntui... 235 eur... Onko ne kaikki huollot noin perzkeleellisen kalliita?????
Mulla on kans 2000km huolto ens viikolla ja hirvittää valmiiksi hinta.Yleensä teen itse nuo huollot ,mutta kun noin uusi kampe on alla niin takuun nimissä vien sen ja saavat katsoa vaihdetaanko raidetangon sisimmät päät..Ja jos saisi nuo kananpoika tarrat
Mulla oli "iso huolto" 2000km öljynvaihto venttiilien säätö sytytystulppa ja muuta semmosta 130€.
Onhanse tietty eri kampe mut kuitenkin. nii ja 2h työtä.
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
Ensimmäinen huolto (sisäänajon jälkeinen) oli 2 h töitä á 55 €/h, tarvikkeita taisi olla jotain 130€ edestä, en muista tarkalleen tarvikkeiden osuutta kun kuuluivat kauppa hinhaan.
Toinen huolto (50h) oli 3 h töitä (venttiilit ja ketjun laahaimet) á 55 €/h, öljyt ja suodattimen vaihdoin itse (2,5 litraa öjyä ja suodatin n.30 €).
Kyllähän tuo huoltaminen maksaa, mutta onpahan näyttää kuitit kun vaihtaa/myy konetta joskus.
Tänään hain bomban huollosta ja edullinen huolto oli vielä.On kuulemma nykyään vasta 3000tkm tuo iso huolto jolloin säädetään paikkoja ja laitetaan "nastoja" variaattoriin.
Täytyy kehua tuota Kangasalan motorenttiä.Sinne kun vie laitteen huoltoon niin saa pestynä ja puunattuna hakea pois.Can-am tarrat saan myös mutta hyllystä loppunut jotenka liimaillaan myöhemmin.Parasta oli että sain uuden can-am lippiksen
Kyllä kuola valui kun katseli uusia 800 sia ja 650 outlanderia..
Ekahuolto 800 maksoi 149 ekeä, sisälsi moottoriöljyn vaihdon ja suodattimen, ei kestänyt kauan soitti puolentoista tunnin päästä, että valmis on. Kun kysyin oliko venttiilit kohdallaan , tuumas kaveri ettei niitä tässä mallissa säädetä .
Soitto tehtaalle ja uudestaan huolto huijarin luokse, pisti töpselin nokkaan (kömpijän) ja tuumas kaikki on kunnossa. Kysyin entäs venttiilit, hh. kynsi päätä ja kysy että meinaakko että pitäs aukasta. Eihän siinä auta kun puristella munia (omia) kun lasku oli jo maksettu. Onneksi on muitakin takuuhuoltoja lähellä. Näin osataan Oulun lähellä.
Tainnu hinnat nousta, vein 400 maxin 10 tunnin ensihuoltoon. Tänään huollosta soitettiin että kone valmis, kysyin siinä samalla paljonko pitää rahaa ottaa mukaan kun tulee koneen hakemaan? 175€ 100€ työ ja 75€ öljyt
Itse käytin canan talvella merkkihuollossa, 100 tunnin iso huolto jossa siis kaikki öljyt vaihdettiin, venojen säätö ja variaattorin tarkistus. Lisäksi uudempi ohjelma koneeseen (kuulema joku polttoainetta säästävä uudemman mallin ohjelma ) mikälie. Huolto maksoi kaikkineen muistaakseni karvan alta 300€.