Laita kaksi. Niin tein tyttärenkin kanssa. Vaimo ei niin välitä...
Viimeksi muokannut Roosa999, 18 Loka 2006 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Ei se vaihtamalla kummene, kaikilla niillä on omat tyyppi viat.
Kuulostaa siltä että kohta on vähän käytettyjä 800 outlandereita hyvin tarioilla.
Seuraappa Jorkkonen tilannetta
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
jaska kirjoitti:Ei se vaihtamalla kummene, kaikilla niillä on omat tyyppi viat.
Kuulostaa siltä että kohta on vähän käytettyjä 800 outlandereita hyvin tarioilla.
Seuraappa Jorkkonen tilannetta
Älä yllytä hullua, täsä on muutenki itsehillintä koetuksella. Ja kenenkähän oon nähäny kiriottavan "ei se vaihtamalla kummene"?
Sama vika, mamma tahtoisi että vaihdetaan Limiin... Vastasin että kyllä se mulle passaa mutta se takapenkki ei ole ilmainen, jos sellainen pitää ostaa niin mamma saa maksaa välirahan eli lunastaa takapenkin itselleen ilman äänioikeutta
Lopputulos oli se että ajellaan pätkällä hamaan tulevaisuuteen
Oisko siinä ajatusta, että tarjuaa mammalleen hänen mitoilleen sovitettua vaihtopenkkiä. Saapi mamma käyä ite ajelulla. Voisi hyvin tepsiä perusteeksi vaihtaa vaikka tuohon reneen.
Eipä se uskalla ite ajella, kyydissäkin se vaan huutaa ja puristaa kuskista ilmat pihalle vaikka ihan rauhallisesti (raanat auki...) lähtee liikkeelle. Taitaa olaa parempi ajella pätkällä, oikeastaan, onhan se Reneekin pätkä
Meillä se on toisin päin. Minä en uskalla istua mamman kyydissä, kun se pääsee vauhtiin. Ajelee todella paljon ja yksin. Can-Amin Rovaniemen edustajakin oli vähän ällikällä lyöty, kun rouva käski limiä ja 650 tuolla koeajopäivillä.