450 pro
Re: 450 pro
Tuota helähdystä startatessa olen itekin ihmetellyt, mutta lohduttavaa kuulla, että se on normaalia. Mulla myös nyt noin 50h mittarissa, eikä vaihdekeppi liiku yhtään paremmin. Toki tämä ei ole minulla eka Cana, joten tämän ominaisuuden kanssa on tottunut jo elämään. Jotenkin tuntuu, että mitä lämpimämpi kone/vaihteisto, sitä hankalammin tuo keppi toimii. Välillä vaihde lumpsahtaa silmään vasta pienen kaasun painalluksen jälkeen. Tärkeää on seurata mitä se vaihdenäyttö mittaristossa sanoo, ennen täyskaasutuksia.
Tuossa omista valoasennuksista juttua ja kuvia. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ar#p483548
Tuossa omista valoasennuksista juttua ja kuvia. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... ar#p483548
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Samanlaisia oireita välillä munkin koneessa, mutta parantunut huomattavasti siitä mitä oli uutena. Jos sais aikaseksi sen ykssuuntalaakerin vaihtaa. Se kuulemma vaikuttaa paljon kun vaihtaa laatulaakeriin.
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 13 Tammi 2015 17:12
- Mönkijä:: 450 pro T3
Re: 450 pro
Tervehdys.
Olisiko jollakin tietoa mekaanisista rajoittimista kyseisessä vehkeessä...On vähän outo homma ku ei kulje kuin 30 ja kaasun liike vain muutaman sentin.Ruuvi kaasulipareen takaa on kierretty auki,ei vaikutusta.Tuntuu kuin imukotelossa olisi jokin joka estää kaasun liikkeen?
Laite uusi 450 pro T3 -16 ja pitäisi olla järjen mukaan sähkönen rajoitin ja täysi teho 45kmh eikä kaasunliikettä rajoittava.Ei ole tehoa pätkän vertaa.
Olisiko jollakin tietoa mekaanisista rajoittimista kyseisessä vehkeessä...On vähän outo homma ku ei kulje kuin 30 ja kaasun liike vain muutaman sentin.Ruuvi kaasulipareen takaa on kierretty auki,ei vaikutusta.Tuntuu kuin imukotelossa olisi jokin joka estää kaasun liikkeen?

Laite uusi 450 pro T3 -16 ja pitäisi olla järjen mukaan sähkönen rajoitin ja täysi teho 45kmh eikä kaasunliikettä rajoittava.Ei ole tehoa pätkän vertaa.
Re: 450 pro
Tästä oli juttua toisessa ketjussa http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... &start=315 sivulla 22. Lopputuloksena ilmeisesti on että joissain ko. malleissa tuo mekaaninen rajoitin on ja joissain ei.
Re: 450 pro
Täällä myös uusi 450 Pro T3 ja rivakasti kiihtyy rajoittimeen joka nappaa noin 48-49 mittarinopeudessa. Enpä tiennytkään tuollaisesta mekaanisesta rajoittimesta, jota siis tässä ei varmaankaan ole.
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 13 Tammi 2015 17:12
- Mönkijä:: 450 pro T3
Re: 450 pro
Ongelma ratkaistu,suuri kiitos Karsta
Siellä olikin kyseinen musta peltilipare turvatorx ruuvilla ja punaisella lukkoliimalla varustettuna unohtunut paikalle
Ei ole enää,nappasin pois niin alko olemaan sellanen ko pitää rattorin olla.Täysi teho 45kmh ja sitte sähkönen rajotin pätkii sytytystä ettei mennä lain väärälle puolelle.
Suuri kiitos sammysin koko porukalle ja nokka kohti tulevaa talvea

Siellä olikin kyseinen musta peltilipare turvatorx ruuvilla ja punaisella lukkoliimalla varustettuna unohtunut paikalle

Suuri kiitos sammysin koko porukalle ja nokka kohti tulevaa talvea

Re: 450 pro
Vanha Finmani entisöity ja muokattu kiinnikkeet canaan käypäseks. Onneks näkyy lunta tulevan jo tännekkin päin Suomea



- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: 450 pro
Kuinka leveä tämä V-aura on? Jotenkin tulee mieleen työpaikan lumiaura, mikä jää kapeaksi kun käännetään työntämään sivuun? Polkeeko renkaat auraamatonta lunta alleen? Muutenhan tuo on aika miehekkään näköinen. Auran esittelyvideo oli vähän "ostos-tv tyyppinen"... 

- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: 450 pro
Kyseisen auran leveys Y-asennossa eli kuten kuvassa, on 140cm, eli on leveämpi kuin ns. normaalimönkijä.
Re: 450 pro
Kyllä tuossa leveys riittää vinossa asennossakin eli kun heittää lumet sivulle tietä auratessa. Ja muutenkin olen ollut tuohon erittäin tyytyväinen enkä harkitsisikaan enää mitään suoraa peltilätkää.
Re: 450 pro
Tuleeko tämä vetokoukkuun, kuten orginaaliversio? Mikäli tulee, niin miten ratkaisit etuosan tuennan?
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Joo samalla rungolla vetokoukun alle tulee kiinni. Etukiinnikettä rungossa joutu siirtämään n. 20cm taaksepäin, on nyt etuperän alla.
Mönkijään tulevan kiinnikkeen kavensin mönkijän rungon levyiseksi ja mutterit hitsasin päihin ja pohjapanssariin pienet aukot rungon molemmin puolin joista kiinnike sujahtaa paikalleen. Runkoputkien päälle tuli irralliset vastakappaleet joiden läpi pulteilla tiukataan kiinnike paikalleen.
Kiinnike on napakasti runkoputkien ulkoreunoja vasten eikä pääse liikkumaan, muuta rasitustahan siihen ei juurikaan tule kuin että pitää auran sivusuunnassa paikallaan, vetokoukku ottaa iskut vastaan.
Mönkijään tulevan kiinnikkeen kavensin mönkijän rungon levyiseksi ja mutterit hitsasin päihin ja pohjapanssariin pienet aukot rungon molemmin puolin joista kiinnike sujahtaa paikalleen. Runkoputkien päälle tuli irralliset vastakappaleet joiden läpi pulteilla tiukataan kiinnike paikalleen.
Kiinnike on napakasti runkoputkien ulkoreunoja vasten eikä pääse liikkumaan, muuta rasitustahan siihen ei juurikaan tule kuin että pitää auran sivusuunnassa paikallaan, vetokoukku ottaa iskut vastaan.
Re: 450 pro
Kuvat toteutuksesta kiinnostaisivat kovasti. Harkisten kovasti tuon oman keskikiinnitteisen modaamista vetokoukkumalliseksi. Saisi nuo kiinnikkeet pohjasta pois.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: 450 pro
Aurasta on keskustelua esimerkiksi tuolla. http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 30&t=35041
Tuonne voisi tehdä kattavan keskustelun auran muokkauksesta? Kiitos.
Tuonne voisi tehdä kattavan keskustelun auran muokkauksesta? Kiitos.
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: 450 pro
Tuolla taas vetokoukku kiinnitteisestä puskulevystä juttua muutama sivu
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 30&t=16887

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa