450 pro
Re: 450 pro
Henkilökohtaisesti olen näihin tutustunut ja vetokoukkukiinnitteisen levyn kahteen edeltävään mönkijään modannut. Nyt olisi erityisesti kiinnostanut KYR-12 ratkaisu juuri tässä kyseisessä mallissa. Pahoitteluni, mikäli paikka on nyt väärä, mutta tästä ketjusta hänen vastauksensa todennäköisesti varmemmin saa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Laitan Mare joitain kuvia toteutuksesta tuonne finman aura osioon kunhan kerkeen.
Re: 450 pro
Terve. Hyvin on minulla peli toiminut. Ei mitään murhetta. Rengaspaineita olen hakenut ja koittanut. Kesällä ostin tarkan painemittarin, lähinnä fillarin tubeless ja tuubikumeille. Yllätyin kuinka huomattava ero 450 proon ajettavuuteen inanen ilmaa lisää tai pois voi tuoda. Suosittelen koittamaan ja tarkan painemittarin hommaamista.
Tuohon vaihtajan takkuamiseen löytyi mainio korjaus: Ammattitaitoinen huolto. Vein laitteen 50h. huoltoon ja pyysin ohessa säätämään keppiä. Diagnoosiksi annoin; välillä vähän jumittaa ja hidas on hypännyt pahassa paikassa pari kertaa jumpatessa pois.
En tiedä mitä taikoja, säätöjen lisäksi huollossa tehtiin, mutta muutos on huomattava. Nyt on hyvä. Rm Heino/tre hoiti hommansa ammattitaitoisesti ja nopeasti.
Tuohon vaihtajan takkuamiseen löytyi mainio korjaus: Ammattitaitoinen huolto. Vein laitteen 50h. huoltoon ja pyysin ohessa säätämään keppiä. Diagnoosiksi annoin; välillä vähän jumittaa ja hidas on hypännyt pahassa paikassa pari kertaa jumpatessa pois.
En tiedä mitä taikoja, säätöjen lisäksi huollossa tehtiin, mutta muutos on huomattava. Nyt on hyvä. Rm Heino/tre hoiti hommansa ammattitaitoisesti ja nopeasti.
Re: 450 pro
Onko joku tutkinut miten virtalukon esto on toteutettu, eli se ettei ajovaloja saa pois päältä ajaessa ?
Mietin tässä laitanko erillisen katkaisijan lisäksi vai "korjaanko" virtalukon. Turha kuluttaa virtaa ajovaloille pihaa auratessa.
Mietin tässä laitanko erillisen katkaisijan lisäksi vai "korjaanko" virtalukon. Turha kuluttaa virtaa ajovaloille pihaa auratessa.
Re: 450 pro
En löytänyt virtalukosta ulkoisesti mitään haittalevyä, millä olis saanut avaimen kääntymään valot pois asentoon. Muistaakseni liimalla se on kasassa, ni tuumasin ettei ehkä saa ehjänä kasattua enää jos kurkkaa mitä on syönyt. Josko siellä mitään haittalevyä edes on, vai puuttuuko kokonaan tarvittavat liitinpinnat valot pois asentoon? 60$ eli varmaan 50€ maksaisi maastomallin virtalukko, niin ajattelin sitä joskus kokeilla, mikäli liitin sopii. Jos jonkun tutulla olisi 450 maastomalli olisi hienoa jos viittisi kokeilla toimiiko suoraan vaihdettuna?
Re: 450 pro
Kiitokset karstalle. Taidan laittaa katkaisijan ajovalojen sulakkeelle.
Re: 450 pro
Jos dealer tuohon päädyt, niin voisitko dokumentoida ja laitella kuvien kera tänne? Kiinnostaisi minuakin tuo modi.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Re: 450 pro
Eiköhän tuosta saada jonkinmoinen ohje väsättyä, jahka vaan saa itsestään sen verran irti että toteuttaa 

Re: 450 pro
Käytin omani tänään 50h huollossa. Kysäsin samalla tuota virtalukkoa ja kävi ilmi, että 2017 malleissa ei edes muoveissa ole enää tuota kakkosasentoa. Eli kaikissa valot palavat siis aina. Maastomallin virtalukosta eivät osanneet sanoa, koska niitä ei ole hetkeen heillä edes myyty. Yli 95% uusista myydyistä on kuulemma T3:sia.
Onko muuten normaalia, että huollon jälkeen panssarin päällinen lainehtii öljyssä ja rasvanipat ovat paksun vaseliinikerroksen peittämät? Ei luulisi olevan kova homma pyyhkäistä rätillä ylimääräiset pois. Jos työnjälki on vastaavaa jokapaikassa, niin melkoista rahastusta koko touhu, jotta saa best takuun säilymään.
Onko muuten normaalia, että huollon jälkeen panssarin päällinen lainehtii öljyssä ja rasvanipat ovat paksun vaseliinikerroksen peittämät? Ei luulisi olevan kova homma pyyhkäistä rätillä ylimääräiset pois. Jos työnjälki on vastaavaa jokapaikassa, niin melkoista rahastusta koko touhu, jotta saa best takuun säilymään.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 65
- Liittynyt: 03 Kesä 2016 18:49
- Mönkijä:: Can-am Outlander Max 570 Pro
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 450 pro
Tuolla jotain tuosta valohommasta http://www.motorpower.fi/etusivu/tiedotteet.php mulla muutama tgb niin uudemmassa syttyy valot automaattisesti eikä voi kytkeä pois.
Viimeksi muokannut tiasma, 22 Marras 2016 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Can-am Outlander Max 570 Pro - 20
Re: 450 pro
Tuokaan linkki ei nyt selventänyt, miksi niiden valojen täytyy palaa maataloustraktorissa. Olen tänne foorumille jonnekin jo kirjoitellut, että arvelen monien asioiden johtuvan siitä, että Can-amin T3 ja L7E laitteet ovat täysin identtiset. Se selittää tämän valoasian, mekaaniset rajoittimet ja rekisteriotteeseen merkityn tehon.
Viimeksi muokannut Mare79, 22 Marras 2016 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
-
- 3WD
- Viestit: 65
- Liittynyt: 03 Kesä 2016 18:49
- Mönkijä:: Can-am Outlander Max 570 Pro
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: 450 pro
Ton tarkempaa en itsekkään tiedä. Huono homma lumihommissa kun joutuu vinssiä käyttää, eivät ole tuota miettinyt loppuun..
Can-am Outlander Max 570 Pro - 20
-
- Noppeli
- Viestit: 4
- Liittynyt: 13 Tammi 2015 17:12
- Mönkijä:: 450 pro T3
Re: 450 pro
Näkyy olevan eurooppamallin virtalukko osanumero 710004569 ja maastomallin 710002323.
6 napanen liitin näyttäis olevan molemmissa,kummassakaan ei ole dessiä eikä sirua eli pitäs passata päin ilman muutoksia.Omassa myös 3 asentoinen paneeli mutta 2 asentoinen virtalukko.
6 napanen liitin näyttäis olevan molemmissa,kummassakaan ei ole dessiä eikä sirua eli pitäs passata päin ilman muutoksia.Omassa myös 3 asentoinen paneeli mutta 2 asentoinen virtalukko.
Re: 450 pro
Tämä 450 pro oli muuten Hautala & kumppaneilla testissä tuolla Raajärvellä, hyvin näytti kulkevan maastossa ihan vakio T3:na, ainoastaan tiesiirtymillä jäi porukasta kun oli rajoitin paikalla.
Sillä pääsi ihan samoista paikoista kuin tonnisellakin
Sillä pääsi ihan samoista paikoista kuin tonnisellakin

Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Re: 450 pro
tiasma kirjoitti:Tuolla jotain tuosta valohommasta http://www.motorpower.fi/etusivu/tiedotteet.php mulla muutama tgb niin uudemmassa syttyy valot automaattisesti eikä voi kytkeä pois.

En ymmärrä tiedotteen sanomaa, en...Motor Power tiedotteessa kirjoitti:1.1.2016 alkaen kaikissa L-luokan ajoneuvoissa vaaditaan automaattisesti kytkeytyvät ajovalot.
L-luokan ajoneuvoja ovat mm. mopot, skootterit, moottoripyörät, mönkijät ja mopoautot.
Kaikki rekisteröimättömät ajoneuvot joissa ei automatiikkaa ole, tulee rekisteröidä 1.1.2016 mennessä, mikäli niitä tullaan käyttämään tieliikenteessä.