Can Am 2015
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can Am 2015
Onko CanMuli laittanut jo uuden koneen tilaukseen?
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can Am 2015
Juu tulossa on. Jos kaikki menee niinku strömsöössä, niin ens viikolla pitäs olla 500 pätkä rattori tontilla.
□■
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can Am 2015
Hienoa. Saadaan kokemuksia tuostakin laitteesta foorumille. Päiväkirjaa ootellessa 
Kävin käpistelemässä tuota uutta maxi mallia ja hyvänä päivityksenä on tuon matkustajan istuimen irroitus. Näytti näppärältä systeemiltä.

Kävin käpistelemässä tuota uutta maxi mallia ja hyvänä päivityksenä on tuon matkustajan istuimen irroitus. Näytti näppärältä systeemiltä.
Re: Can Am 2015
Ääni täältäkin uudelle päiväkirjalle
Onko tuo istuimen kiinnitys muuttunut jotenkin -13/-14 mallin jälkeen?

Onko tuo istuimen kiinnitys muuttunut jotenkin -13/-14 mallin jälkeen?
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: Can Am 2015
Vuoden -14 maxissa matkustajan istuin irroitetaan selkänojan ulkopuolelta ja istuin on aika lähellä kuljettajan istuinta. Mallivuoden -15 koneessa istuimen lukitus on siirretty selkänojan sisäpuolelle ja penkkiä on nostettu pikkuisen ylemmäs.
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can Am 2015
Eiköhän tuota tule käyttökokemuksia jaettua. Pannaan uus topikki pystyyn kuvien kera kunhan saan laitteen pihaan.
□■
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Vertailehan canmuli sitten uuden tehoa verrattuna vanhaan... Nimittäin huolto ukko meinas jotta -15 pätkä raktorissa olis eri ohjelma missä himpun vähemmän tehoa mitä vanhemmissa/maastomallin 500. Eri ohjelman takia avaimiakaan ei voi koodata.
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can Am 2015
Täytyy vertailla. Sen verran voin sanoa että 850xp polle hävisi kiihytyksessä tälle nykyselle. Vauhissa sitte kana jäi jossain 60-70 jälkeen. Xpssä tosin oli 30" nakit alla jotka syö varmasti kiihtyvyyttä jonkin verran. Itellä oli 27". Eli jos tuleva häviää sille niin laiskempi on. Tosin pitäs olla sitte speedohealeri että sais tasaväkisen kisan. En kyllä aatellu sitä laittaa kun ajattelin pärjääväni ilmanki. Mutta eiköhän nuo erot tule muutenki tule selville kun on 320h kokemus mettämallista.
□■
Re: Can Am 2015
Minä oon kans miettiny vaihtoa 500 pätkä rattoriin... Vaihtotarjouski on otettu, mutta vielä epäilyttää tuo kulkupuoli, eli 650->500. Jospa sitte sais vastauksia, ku sinä pääset rattorilla rymisteleen, että miten se etenee.
Re: Can Am 2015
Pakko tuohon kiihdytykseen sanoa että myös minä kokeilin kiihdytystä 850 HO vs 500 xt vm 2012 maastomalli. Eihän siinä ollut mitään jakoja canasella.. vakiorenkaat molemmissa.
Ja eilen viimeksi käytiin ajelemassa viissatkuilla T3 vm 2015 ja tuo edellä mainittu cana. Itse en ainakaan usko tuohon väittämään tehoerosta..
Ja eilen viimeksi käytiin ajelemassa viissatkuilla T3 vm 2015 ja tuo edellä mainittu cana. Itse en ainakaan usko tuohon väittämään tehoerosta..
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Re: Can Am 2015
Pikku2: Minullakin on ollut 650 xt maastomalli hetken aikaa ja kun vertailen sitä nykyiseen niin ainakin minulle tehot riittää mainiosti. Ja tuo uusi erikoislyhyt on huippu! Kytkinkin tuntuu ottavan liikkeellelähdettäessä jämäkämmin kiinni kuin vanha 500 xt. Juuri eilen viimeksi tuohon asiaan kiinnitin huomiota. Vielä ei omassa ole traktorirenkaita kun juuri hain laitteen ekahuollosta enkä ehtinyt laittaa niitä alle. Mutta en epäile etteikö 28 renkaat pyörisi alla tuon hitaan välityksen ansiosta. Itse tosin harkitsen että laitanko kesäksi 26" ja talveksi 28". Kesäoloissa kun eritoten tuota lyhyttä olen kaipaillut. Mutta tuokin selviää kun testaan 28" ensin.
Edit: Toki paksussa lumessa 650 ero 500 on selvä, jopa vakiorenkailla.. testattu on.
Edit: Toki paksussa lumessa 650 ero 500 on selvä, jopa vakiorenkailla.. testattu on.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: Can Am 2015
Minä ajoinki L-vaihteella ja xp mitä luultavimmin H:lla. Canahan kulkee molemmilla vaihteilla melekeen yhtä lujaa mutta ällällä vaan kiihtyy vähä paremmin. Muistaakseni ällällä menee 82 ja hoolla 94. Eli naurettavan pitkä tuo lyhyt puoli. Ei se ihme ole, kun renkaat imasee oikeen kunnolla ittensä kiinni suohon tai johonki vähä sitkiämpään maa-ainekseen, niin remmi vaan savuaa ja renkaat ei inahdakkaan. Nyt tosiaanki toivon että tätä ei enää ikinä tule tapahtuun tämän tulevan kanssa.
Ootteko testannu speedohealerin ja gepsin kanssa että kuinka lujaa sillä lyhkäsemmällä ällällä pääsee? Kiinnostais kovasti tietää paljoko se on lyhentyny.
Ootteko testannu speedohealerin ja gepsin kanssa että kuinka lujaa sillä lyhkäsemmällä ällällä pääsee? Kiinnostais kovasti tietää paljoko se on lyhentyny.
□■
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Mutulla 40-50kmh niin alkaa rpm rajottimelle ottamaan, tänään ainakin näin teki hanki ralleissa vakio renkailla.
Ajelu porukassa yks -14 650 traktori cana, siinä huomattavasti pitempi L vaihde kyllä. Teho eroa nyt ei mahottomasti ole, kyllä sen tuntee mutta perässä jokapaikkaan oon viissatkulla menny ja vielä pysynytkin.
Ajelu porukassa yks -14 650 traktori cana, siinä huomattavasti pitempi L vaihde kyllä. Teho eroa nyt ei mahottomasti ole, kyllä sen tuntee mutta perässä jokapaikkaan oon viissatkulla menny ja vielä pysynytkin.
-
- 4WD
- Viestit: 178
- Liittynyt: 19 Marras 2014 13:49
- Mönkijä:: 500 Cana T3
- Paikkakunta: Kontiolahti kirkonkylä
Re: Can Am 2015
Tulipa tuossa leviteltyä lumipenkkoja kunnes upotin kömpijän penkan päälle. Ei muuta kun auto tienvarteen sulalle asfaltille poikittain ja vinssi koukkuun kiinni. Pitää kyllä sanoa että en ois uskonu jos en ois omin silmin todistanu mutta rupes mersun perä tulemaan poikittain kohti canaa
Puolisen metriä siirsin mersua poikittain ja sitten kaivoin lapion esiin! Bointsit tästä warnin vinssille. Tuntuu voimaa olevan
Ja piiiiitkä miinus canan renkaille 



Ei köyhyys ole mikään ilo, vaikka se joskus naurattaa.
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-ISORY- Itä-Suomen OffRoad Yhdistys
-
- 3WD
- Viestit: 86
- Liittynyt: 14 Maalis 2015 08:38
- Mönkijä:: Can-am 500 t3-15
- Paikkakunta: Kuopio, Team kuramunat
Re: Can Am 2015
Onneks ne on muutkin kiinni. Eilen kanhden can amin voimin jumissa eikä lähteny ennenkun valtran haki.