nyt on sit renegadea kokeiltu,ensinnäkin se pitää aika halvatun mahtavan äänen!
en päässyt kunnolla kokeilee vielä kun vehje oli 1km ajettu ja pitää vähän sääliä kun sisäänajossa.mutta muuten oli mukavan tuntuinen ja tehoista nyt en vielä osaa sanoa..lähtihän se vikkelästi kun vähän antoi happea...
mites renegadessa sisäänajo,onko kuinka monta kilometriä ja löytyykö siitä jotain kuristuksia vielä ?
olin jossain lukevinani että tietyn määrän kilometrien jälkeen tulee muutama sata kierrosta lisää...?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
10 tunnin jälkeen sisäänajo ohjelma poistuu automaattisesti ja sen jälkeen ei muuta kuin hanaa. Sisäänajoa varten kannattaa laittaa kaasunrajoitinruuvi sellaiseen asentoon että 2/3 kaasusta on käytössä ja ajaa peli sisään ihan normaalilla ajolla. Jos se on maastomalli niin siinä ei ole rajoittimia, ainoastaan kilpipelit on rajoitettu tehoiltaan.
Koheltaja kirjoitti:10 tunnin jälkeen sisäänajo ohjelma poistuu automaattisesti ja sen jälkeen ei muuta kuin hanaa. Sisäänajoa varten kannattaa laittaa kaasunrajoitinruuvi sellaiseen asentoon että 2/3 kaasusta on käytössä ja ajaa peli sisään ihan normaalilla ajolla. Jos se on maastomalli niin siinä ei ole rajoittimia, ainoastaan kilpipelit on rajoitettu tehoiltaan.
ajattelin vaan että onko siinä rajottimia kun kuulema ei tarvi kun vero maksaa ja sit kipinkapin hakemaan kilpi katsastuskonttorilta.kaikki peilit,vilkut ja systeemit ovat kiinni jo maastomallissa.
mites se 10h sisäänajo ohjelma,muuttuuko kulku paljonkin sen jälkeen?
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Jos peukkukaasu menee pohjaan asti eli kahvarunkoon kiinni niin silloin siinä ei ole kuristimia.
Mahdottomia eroja ei tule 10h jälkeen, silloin kun oma oli vielä uusi niin en huomannut eroa. Syy ehkä oli se että kaasun pohjaan painaminen aiheutti jonkinasteisia pelkokertoimia, silloin ei huomiokyky riittänyt eron huomaamiseen
Kierrosherkkyys paranee siäänajo-ohjelman jälkeen.
Lisäksi pakoputkenkäyrät ei mene niin nopeasti punaiseksi.
Älä blue mies jahkaile käy vaan rene ostamassa. Mieles tekee kuitenkin.
Kyllä sieltä on rajoitinlipare poistettu, lähtisi muuten kuin kumppari suonsilmästä ja bluella olisi heti huuli mutrussa. Tuon sisäänajo-ohjelman jälkeen seokset säätyvät nykylakien mukaisiksi, elikkä joissakin yksilöissä jopa liiankin laihoiksi. Hienoisia kulutus-/tehoeroja huomioitu eri yksilöitten välillä, lähinnä nyt puhutaan kasisatasista outeista. Ohjelmapäivityksillä seokset todennäköisesti tarkentuvat.
oli ihan jees vehjes kun oli täällä Vaasassa testattavana. Kun sieltä Kesmotorsin pihalta lähti niin joku oli tuosta omasta Loncinin tehtaan viritelmästä varastanut melkein kaikki kaikki hepat ja jättänyt vain jotain rupisia koneja jäljelle....
Eli se sellainen ero ettei meinannu uskoa, no EHKÄ sitten joskus kun oon rikas ja iso, eiku ainakin iso....
Renkaissa älyttömän isoja eroja merkkien välillä...
Osa ottaa kiinni raidetangonpäähän osa ei...
BRP vanne adapterit kiinni niin tulee just sen verran ulos ettei leveinkään kumi enää pitäis raapia...
kaikki saa kaikilta saa kaikki ei vaan saa kaikilta
Paitti, ettei Reneen passaa nuot adapterit. Ei mene hassummaksi noilla ITP:n aluvanteillakaan, vaan ajo-ominaisuudet säilyy ihan mukavina, ainakin Kendan BC:llä.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
wazzaab kirjoitti:Mudzzilloja ajattelin alle sovitella .
onko renessä muka eri jako vai miks ei adapteri sovi
Jako kyllä onpi sama, mutta on mokomat laittaneet jarrut napoihin, notta voipi tulla ahdasta, laippoja sovitellessa. Toki jos Janne on semmoiset asentanut, niin pyörrän mielipiteeni...
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...