Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
jukka81
Moderaattori
Viestit: 5590
Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
Mönkijä:: Traktori
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

huh, Johan tässä tulikin hiki hondan vetokäynnistintä kiskoessa joten palailemme vähitellen can-am aiheisen keskustelun pariin. Kiitos
JTL76
2WD
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Maalis 2010 19:49

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja JTL76 »

Niin , sehän olikin jutun alku ja juuri ,, että jos akussa on vähänkin virtaa ,se toimii käsinarulla ihan hyvin.
Ongelma tulee silloin jos akku on tyhjä.
lepanen
2WD
Viestit: 54
Liittynyt: 17 Helmi 2012 22:39

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja lepanen »

Pitäisi saada 800 XT outlanderiin (2010) uudet renkaat ja tämän foorumin rengasosiota selattuani totesin siellä olevan suht vanhaa tietoa.

Minkäskokoiset renkaat mahtuu alla pyörimään vakiovanteilla ilman, että tarvii mitään leikellä ja ennen kaikkea mitkä renkaat ostaisi? Ei tarvitse kestää asfalttia. Jos pääasiallista käyttöä pohtii niin se olisi varmaan lumen puskeminen ja metsästä puiden haku.

Nuo ITP:n mudlitet näyttävät olevan suosittuja mutta niissä pito on ilmeisesti heikko talvella. Ne voi kait siis unohtaa. Niin ja Suomesta pitäisi melkein löytyä.
Avatar
Pappi
Moderaattori
Viestit: 2311
Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Miten tuommonen.
http://www.offroadtarvike.fi/verkkokaup ... y/151/153/

Tuolta kannattaa katsoa ja pyytää tarjous. Eiköhän tuossa sinun mönkijässä pyöri mukavasti 27" sarja. Leveydet on sitten makuasia. Yleisin paketti taitaa olla edessä 10" leveä ja taakse 12" leveät. Kannattaa varmistaa, että tuo 10" leveä sopii pyörimään edessä. 500:ssa mopossa piti asentaa spacerit. 800:ssa pyörii varmasti isompikin sarja... tehojensa puolesta

Renkaiden päivityksessä huomaa, että on tämä vaan loputon suo. Yleisrenkaana menee hyvin myös alkuperäinen rengas.
Avatar
juu800
4WD
Viestit: 176
Liittynyt: 16 Helmi 2010 20:54
Paikkakunta: Ii

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja juu800 »

http://www.brppac.fi/pac/can-am/lisavar ... 0032.html/

Tuossakin on hyvä rengas! Deestone swamp witch 28" Taakse 12 ja eteen 10 leveenä...
Viimeksi muokannut juu800, 15 Helmi 2013 09:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jukka81
Moderaattori
Viestit: 5590
Liittynyt: 23 Marras 2007 21:29
Mönkijä:: Traktori
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja jukka81 »

http://www.jatkuvaneliveto.fi/nayta_tuo ... aketti=398

http://www.jatkuvaneliveto.fi/nayta_tuo ... _paketti=2


Siinäpä pari hyvää vaihtoehtoa. Zillahan voisi olla hyvä jos mud lite mielyttää kuvion suhteen :-k
Avatar
soulost
6WD
Viestit: 416
Liittynyt: 01 Maalis 2010 21:02
Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja soulost »

kingi kirjoitti:http://www.jatkuvaneliveto.fi/nayta_tuo ... aketti=398

http://www.jatkuvaneliveto.fi/nayta_tuo ... _paketti=2


Siinäpä pari hyvää vaihtoehtoa. Zillahan voisi olla hyvä jos mud lite mielyttää kuvion suhteen :-k
Ääni zillalle. Kuvio riittävän harva ettei tukkeudu, pehmeä kumi joka ei kovetu talvellakaan. Ja lisäksi vielä renkaat on kevyimmästä päästä, joka on plussaa..
Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400

http://www.youtube.com/jabe84

Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
S@mpp@
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Helmi 2013 16:27
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ »

Terve

Uusi Can-Am käyttäjä foorumilla :)

Jonkin aikaa olen jo tuolla Outlanderilla ajellut ja nyt mittaristoon syttyy käynnistettäessa DPS MIN teksti. Eli ilmeisesti ohjaustehostimen neste vähissä?

Mistä ja mitä lisätään? Tarviiko olla Can-amin omaa ainetta, vai käykö joku autoissakin käytettävä?
Matti K.
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 14 Syys 2011 12:42
Mönkijä:: Can Am

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Matti K. »

Elä hyvä mies lutroo ölijyllä sitä tehostinta, ompi sähköllä toimiva laite.. Eiköhän tuo DPS min tarkoita tehostimen voiman tuotto asetusta.
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

vasemmalla etusormella kun pidät liipasinta hetken pohjassa niin tulee lukemaan dps max :D samalla napilla saa pakkirajottimen ohitettua.
S@mpp@
Noppeli
Viestit: 3
Liittynyt: 11 Helmi 2013 16:27
Mönkijä:: Can-Am
Paikkakunta: Tampere

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja S@mpp@ »

Kiitoksia :) Hyvä kun tuli kysyttyä, olisihan tuo varmaan siinä vaiheessa selvinnyt kun olisin koko mönkijän purkanut löytämättä ohjaustehostimen säiliöö :D

Kiitos paljon, tarvii jatkossakin ihmetellä foorumia ;)
Avatar
Pappi
Moderaattori
Viestit: 2311
Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Tervetuloa Samppa foorumille.

BRP:n sivujen kautta kannattaa ladata mönkijäsi käyttöohjekirja. Siinä on tolkuttoman paljon hyvää infoa liittyen mönkijääsi. Huoltoihin liittyviä tietoja, yms...

Tekase tuonne tunnukset ja enjoy.. http://www.brpusersclub.com/page.php?lan=fi

:)
Cana2013
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Helmi 2013 13:08

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Cana2013 »

Nyt on uusi outlander 500 saatu. Pientä ihmetystä herättää kun siinä tuntuu nopeus olevan rajoitettu 70 km/h. Sama homma mustalla sekä harmaalla avimella. Eteenpäin lähtökin tuntuu tosi tahmealta, ihan kuin olisi rajoitettu voimaa lähtötilanteessa. Pakilla, override pohjassa on aivan eri laite. Voihan se olla että on siihen 10 tunnin ensihuoltoon asti joku sisäänajo-ohjelma käytössä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta ongelmasta? Huomennahan tietysti selviää kun soittaa myyjälle?
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Cana2013 kirjoitti: Voihan se olla että on siihen 10 tunnin ensihuoltoon asti joku sisäänajo-ohjelma käytössä.
Arvuuttelusi meni nappiin, sisäänajo ohjelma päällä.
Viimeksi muokannut Pappi, 17 Helmi 2013 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta muokattu.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Cana2013
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 10 Helmi 2013 13:08

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Cana2013 »

Nyt täytyy ajaa ahkerasti että saa 10 tuntia täyteen. Toivottavasti sit huollon jälkeen tulee voimaa paikaltaan lähtöön eteenpäin.
Vastaa Viestiin