Emilille lähinnä vastasin, kun hänkin on painiskellut samojen kysymysten äärellä....
Hondasta ei ole itsellä kokemusta, niin en voi noita sillä tavalla verrata. 400 Outti on riittävän tehokas ja ihan pätevä laite kärryn vetoonkin. Puunkuljetus kun on itselläkin yksi merkittävä mönkijän käyttötarkoitus hupiajon ohessa.
Cana Outlander 400 EFI vs. Honda 420 FE
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Re: Cana Outlander 400 EFI vs. Honda 420 FE
-mehtäratio- kirjoitti:Juu- ei. Ei tässä ole mitään vielä hitsattu lukkoon, Cananen ja Honda on eholla kuten ennenkin. Tuo vankka Honda Foreman 500 sopii tarpeisiini ja miksi ei myös 400 Outlander Cananen, tehossa Cana 400 ei taida hävitä juuri Foremanin 500. Tärkeä ominaisuus on rauhallinen veto maastossa kärrien kanssa ilman kytkimen luistatusta ja tolkuton ulvottamista. Maastossa on kutenkin etukäteen katsotut reitit ja pääosin aika tasaista metsänpohjaa, osa on piha-ajoa sekä metsäautoteitä.Nopsasti 400 Canaan ne vähät varaosat on tulleet mitä on tarvittu ja takuu on pelannut, eli on siinäkin suhteessa ihan kelpo peli.
jos tehoa kaipaa niin sitten 400 outti.500 honda on melkosen tuhnu jos vauhdikkaampaa ajoa harrastaa

- -mehtäratio-
- 2WD
- Mönkijä:: -
Can-Am Outlander 400 EFI 2009/10
Hondan hyvät tarjoukset houkutteli, mutta asioita tarkemmin tutkittuani päädyin Canaan. Outlander 400 EFI on kokonsa, hintansa ja ominaisuuksien puolesta oikea mönkijä tarpeisiini.
Asiaan vaikutti myös tuttu kauppa ja sen pätevät huoltomiehet, unohtamatta kohtuuhintaisia varaosia ja hyvää saatavuutta. Koska hyödyn ALV:ista peli hommataan uutena, joko tämän tai 2010 mallia.
Vaikka Canaan tulee uudistuksia Outlander 400 EFI säilyy kutakuinkin 2010 samana. Tietysti kauppias ja huolto on jäävi kehumaan konetta, mutta Outlander 400 on ollut vähävikainen, onhan sitä tehty jo pitkään.
Hondan hyvät tarjoukset houkutteli, mutta asioita tarkemmin tutkittuani päädyin Canaan. Outlander 400 EFI on kokonsa, hintansa ja ominaisuuksien puolesta oikea mönkijä tarpeisiini.
Asiaan vaikutti myös tuttu kauppa ja sen pätevät huoltomiehet, unohtamatta kohtuuhintaisia varaosia ja hyvää saatavuutta. Koska hyödyn ALV:ista peli hommataan uutena, joko tämän tai 2010 mallia.
Vaikka Canaan tulee uudistuksia Outlander 400 EFI säilyy kutakuinkin 2010 samana. Tietysti kauppias ja huolto on jäävi kehumaan konetta, mutta Outlander 400 on ollut vähävikainen, onhan sitä tehty jo pitkään.
Itse olisin noista vaihtoehdoista valinnut samoin. Pärjäsi hyvin myös Mönkijä-lehden testissä, jossa FE:tä ei enää edes ollut. Olivat ottaneet tilalle FA:n, jonka vaihteiston toiminta ei kai vakuuttanut. Can-am:in puolesta puhuu myös se, että Euroopan varaosien varasto löytyy Rovaniemeltä, mikä on hyvä juttu osien saatavuuden kannalta, kuulema. Henkien taistelua kävin välissä Outlander-Grizzly. Itse päädyin "hintahurrikaanin" myötä 450 Grizzlyyn, joka pesi lehden mukaan Can-am:in. Tämän tosin luin vasta tänään, valintani tein jo viime viikolla. Tuotemerkin maine vaikutti mun kohdalla enemmän kuin teho ja meksikolaisuus.
- Bliz
- 6WD
- Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi
Tuohon osien saatavuuteen can-amiin ei voi kyllä kehua. itse olen aina odottanut viikon tai kaksi osia. tälläkin hetkellä alapalloa odottanut kolme viikkoa. Tuloksetta. ei kuulemma ole koko maailmassa semmoista..hassua.
noh tulee toista kautta ja siitä tarinaa tuonnempana kunhan saan sen alapallon itselleni niin uskaltaa kirjottaa koko tarinan.
noh tulee toista kautta ja siitä tarinaa tuonnempana kunhan saan sen alapallon itselleni niin uskaltaa kirjottaa koko tarinan.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
Joidenkin osien saatavuus onkin jännä juttu. Jos valmistaja huomaa, että jokin osa ei kestä, niin pistää varastotilanteen nollille. Siinä sitten ihmetellään aikansa, että mistä uutta kestävämpää osaa.
(Tämä suluissa siksi, että ei liity suoraan mönkijöihin: Kaverin Vespan bensapumppu meni rikki. Varastot näytti ympäri maailman tyhjää. Pumppuja kyllä varmasti oli olemassa, mutta kaikki oli samaa "laatua", ei niitä hyödytä myydä. Täällä meillä Suomessa huolto otti pumpun uudesta vastaavasta Vespasta, koska "asiakas oli aktiivinen". Itse etsimme vikaa, kun ei laite lähtenyt käyntiin kuumana. Täydet kympit siis huollolle, jolla ei ollut osaa eikä arpaa huonoon osien saatavuuteen. Hoiti vaan asian hienosti, vakioasiallaalle, joka ostanut useammankin ajokin samasta kaupasta.)
(Tämä suluissa siksi, että ei liity suoraan mönkijöihin: Kaverin Vespan bensapumppu meni rikki. Varastot näytti ympäri maailman tyhjää. Pumppuja kyllä varmasti oli olemassa, mutta kaikki oli samaa "laatua", ei niitä hyödytä myydä. Täällä meillä Suomessa huolto otti pumpun uudesta vastaavasta Vespasta, koska "asiakas oli aktiivinen". Itse etsimme vikaa, kun ei laite lähtenyt käyntiin kuumana. Täydet kympit siis huollolle, jolla ei ollut osaa eikä arpaa huonoon osien saatavuuteen. Hoiti vaan asian hienosti, vakioasiallaalle, joka ostanut useammankin ajokin samasta kaupasta.)
- -mehtäratio-
- 2WD
- Mönkijä:: -
Kysy tuolta, Riku tai RoopeBliz kirjoitti:Tuohon osien saatavuuteen can-amiin ei voi kyllä kehua. itse olen aina odottanut viikon tai kaksi osia. tälläkin hetkellä alapalloa odottanut kolme viikkoa. Tuloksetta. ei kuulemma ole koko maailmassa semmoista..hassua.
http://www.motomarine.fi/cms/index.php? ... &Itemid=18