Janne 450R kirjoitti:Totuus on kyllä se, että viime aikoina itse Canamin käyttäjät on tuoneet niitä koskevia ongelmia foorumilla esiin. Täytyy kyllä myöntää, että paljonhan noissa on vikoja ollu... ja tuskin ihan kaikkea on täällä edes kerrottu.
Mutta jos takuu toimii oikeasti noiden vikojen osalta, niin itseäni ne ei ainakaan silloin hirveästi haittaisi...
Tällä hetkellä en kuitenkaan itse ostaisi Canamia juuri noiden lukuisten pikkuvikojen takia, mitä olen maastossa nähnyt ja samoista asioistahan täällä puhellaan... Tehot kyllä kelpais

Jannekin kun on kotiutunut tänne Cana osioon hängäriksi, niin onpi tuo oman härpättimen osion onkelmat jääneet huomaamatta.
Laitanpa tähän pikku listan viimeisimmistä Yamaha osion etusivulta, jos näissä ei mene kauaa, sivuja on 12 lisää

, niin voit kotio palatessasi alkaa virittäytymään tunnelmaan notta mistä päästä noita alkaisi ruotimaan.
Muista laittaa piilopilkallisia kommentteja väliin, niin ja taivastelle notta tommosta en nyt ainakaa laita, kun on noita vikoja heh...
Yammun sammahtelu 700I
Grizzly 700: alapallonivelet voivat irrota kesken ajon!
Grizzly 700 lämpö ongelmat!
Grizzly 660. kone leipokiinni!
660 grizzlyyn vetarin suojakumit ?
Yamaha Bruin 350 Käynti/käynnistysongelma
raptor 660r -05 sammuilee ja startti "kolisee"
grizzly 700 öljyä (variaattorissa)
grizzly 660 takavetari ongelmiin ratkaisua?
yfm 90. Ykkönen ei pysy silmässä
Yamaha takuu!!!!!
Grizzlystä katosi peruutusvaihde
Mistä seiskasataseen vetareita?
Raptorin kipinä hukassa
yamaha raptor 700 ongelma!