Hieman tullut makusteltua säätöjen jälkeen laitetta sekä pikitiellä että maastossa. Vaikka meikäläisen kitti on hieman laimeampi versio tehokkaimmista, mitä on omaan silmään sattunut (muuan sakemannin laite, reilu 86rwhp), vastaa se silti kaasuun nöyrästi ja on silti helppo käskeä myös metsässä. Dynopenkissä säädettäessä seoksia, piti nopeusrajoitinta pissata hieman silmään, jotta sai koneen säätöön kaikille kierrosalueille, sadassaviidessäkymmenessä torppasi kierrosrajoitin (8000rpm) päälle, keräsi huippunopeuden tosi helposti.
Enempää aiheesta en sitten kirjoittelekkaan, jos ei tule jotain ongelmia. Pakettia on helppo kehua laadukkaaksi, vaikka varsinaista kestotestiä ei ole vielä juurikaan missään tehty. -09 malleihin ja uudempiin laittaisin varmaan nuo tiukemmat Gen2 nokka-akselit, koska uudemmissa kansissa on niille paremmin tilaa, toisin kuin omassa -07. Omassani jouduin jo Gen1:lle pirraamaan tilaa, tietysti jos koneistaa nokkatunnelit niin asia on eri, Gen2:lla koneistuksen joutuu joka tapauksessa tekemään vuosimallista riippumatta. Suosittelen omasta puolestani kaikille kiinnostuneille.
Ps. Niin, älkää unohtako sitä öljynJÄÄHDYTINTÄ. Perkules meniköhän se vieläkään oikein.

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.