Ite oon säästynyt näin enemmiltä valon laitoilta. Ompahan lyhyillä ja pitkillä sama urean väri.

Siis jos en täysin väärässä ole, niin kyllä mulla palaakin kaikki valot pitkillä??poke kirjoitti:Ihan tyydyttävä valoteho tulee myös, kun laittaa pitkillä palamaan kaikki neljä polttimoa.
Ite oon säästynyt näin enemmiltä valon laitoilta. Ompahan lyhyillä ja pitkillä sama urean väri.
Ei ookkaan. Corollan mittaristo sekosi aina kun laittoi pitkä joissa oli halvat Xenonit.jussa79 kirjoitti:"Anna vaan suosiolla muiden tehdä noita kokeiluja ja osta Yepnetistä ne Xenonit Rekkuun. Niin minä tein että heitin ne pxxxxt nurkkaan ja tilasin tuolta ja pelitti moitteetta. Maksaa vähän enemmän mutta pelaa kerralla."
Ei kai tuo kana yhtään sen ihmeempi laite ole kuin autotkaan??
Itellä on ollu ollon xenonit bemarissa jo 2 vuotta enkä todellakaan vaihtaisi pois! Hinta-laatusuhde on todella kohdallaan.
Mulla oli sellanen ongelma autossa, että ajotietokone luuli polttimon olevan rikki kun laitoin xenonit koska xenoneissa ei ole vastusta kuten tavallisessa polttimossa.
Soitto Elekmaan ja sieltä lähetettiin konkat piuhojen väliin, jotka sopi suoraan ballastin liittimiin ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.
Renen keulalle on hankala laittaa lisävaloja, joten laitan luultavasti kanssa orkkisumpioihin xenonit, niin jo alkaa näkymään.
ATC kirjoitti:Ei ookkaan. Corollan mittaristo sekosi aina kun laittoi pitkä joissa oli halvat Xenonit.jussa79 kirjoitti:"Anna vaan suosiolla muiden tehdä noita kokeiluja ja osta Yepnetistä ne Xenonit Rekkuun. Niin minä tein että heitin ne pxxxxt nurkkaan ja tilasin tuolta ja pelitti moitteetta. Maksaa vähän enemmän mutta pelaa kerralla."
Ei kai tuo kana yhtään sen ihmeempi laite ole kuin autotkaan??
Itellä on ollu ollon xenonit bemarissa jo 2 vuotta enkä todellakaan vaihtaisi pois! Hinta-laatusuhde on todella kohdallaan.
Mulla oli sellanen ongelma autossa, että ajotietokone luuli polttimon olevan rikki kun laitoin xenonit koska xenoneissa ei ole vastusta kuten tavallisessa polttimossa.
Soitto Elekmaan ja sieltä lähetettiin konkat piuhojen väliin, jotka sopi suoraan ballastin liittimiin ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut.
Renen keulalle on hankala laittaa lisävaloja, joten laitan luultavasti kanssa orkkisumpioihin xenonit, niin jo alkaa näkymään.
Rene taas sammui kun laittoi Xenonin päälle, Outeissa ei ollut onkelmia mutta niissä olikin laadukkaat Cobran sarjat. Triumph Tiger 800XC:ssä, Yamaha Tenere 660: sessä ja Hyosung Karionissa joista viimeisessä on paraikaa sarja paikoillaan ei myöskään ole mitää onkelmia ollut joten panostakaa laatuun.
Olet sää vaan aika kingi kingi!kingi kirjoitti:http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... t=22269&p=
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... t=21493&p=
Siinäpä pikaisen haku aktin tulos olkaapa hyvät. Toivottavasti oli apua mieltä askarruttavaan ongelmaan.
Onko ATC:ltä siis hajonnut ecu xenonien takia, vai mitä on rikki mennyt??poke kirjoitti:Ei kannata lähteä sille tielle, koska tuota kokemusta löytyy jo vaikka kuinka, pahimmillaan voi tulla 8-900e lisäkustannuksia.
Helpommalla pääsee kun käyttää hakua tai kysyy suoraan asiaa tuntevilta. Atc on kokenut asian ja jos ei haku tuota tulosta, niin ainakin Roosa999 voi kertoa miten canaan pitää xenonit asentaa. Sekään ei riitä yksin että ovat laadukkaat, myös muihin asioihin pitää kiinnittää huomiota.