Piti käyvä kylymät tyypit ottamasa messuilla, näky proto tarrat olevan katteesa, ois ihan kätteensopivan olonen. No pittää oottaa sitä takapotku versiota ja kahtua mikä se on olevinnaan. Tai sitä rossia..
Vasili kirjoitti:pääsispä kokeilee miten käyttäytyy montulla,uskosin että on halvatun hyvä vetää rinteitä ylös alas
Painaa 300kg, ei nouse ihan helpolla. 20kg kevyempi kuin kasisatanen, eli ei varsinaisesti tarkoitettu montulle. Ehkäpä enämpi sporttiseen trailrideen Amerikan markkinoille, ja miksei meillekin kadulle ja metsäautoteille. Ja kaipa sillä nyt pystyy möyrimäänkin.
Vasili kirjoitti:pääsispä kokeilee miten käyttäytyy montulla,uskosin että on halvatun hyvä vetää rinteitä ylös alas
Painaa 300kg, ei nouse ihan helpolla. 20kg kevyempi kuin kasisatanen, eli ei varsinaisesti tarkoitettu montulle. Ehkäpä enämpi sporttiseen trailrideen Amerikan markkinoille, ja miksei meillekin kadulle ja metsäautoteille. Ja kaipa sillä nyt pystyy möyrimäänkin.
Jos tarkaan katseli tuota protoa, niin rakenteita oli osin aika paljon vahvistettu kestämään kovempaa käyttöä, joten ei ehkä ihan pelkästään tiekäyttöön suunnattu. Kuivapaino on muuten 270kg. joten tämmöinen kukkakeppikin nostelee sitä helposti. Ei vielä ehkä kommenttien paikka suuntaan tai toiseen, koska kokemuksia ei ole vielä kertynyt. Jokunen kuukausi vielä, niin täältä alkaa ainakin kommentteja herumaan.
Perskule, nyt on pokella taas alahuulessa pikkukiviä, männynkäpyjä ja pieniä omakotitaloja. Tuli nääs vietyä peli Ojan Rautaan. Alkoi tuo pirullinen ja joka syksyinen uuden laitteen odotus. Minkäs sitä luonnolleen mahtaa, aina pittää olla parasta kömpijää tallissa. Ojan Raudan Kesmotorsilla kempeleessä on muuten myynnissä yksi suomen siisteimmistä kilvellisisistä xt-canoista matalalla alustalla (orkkisalusta mukana) ja kaksilla renkailla. Jos nyt sitten raaskivat myydä sitä.
Viimeksi muokannut poke, 18 Loka 2006 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.