Tämä on sitten todella helppoa kun ollaan penkkiä myöden suossa.ATC kirjoitti: mutta jos pitää veto kohdistaa alempaa onnistuu se kätevästi laittamalla pylpyrä kiinni vetokoukun kiinnikerautaan.
Ellei se ole keittäny jo
Tämä on sitten todella helppoa kun ollaan penkkiä myöden suossa.ATC kirjoitti: mutta jos pitää veto kohdistaa alempaa onnistuu se kätevästi laittamalla pylpyrä kiinni vetokoukun kiinnikerautaan.
Menee ohi aiheen taas mutta lainaa Hessua joka ihan hetki sitten kirjoitti...jänkhä kirjoitti:Tämä on sitten todella helppoa kun ollaan penkkiä myöden suossa.ATC kirjoitti: mutta jos pitää veto kohdistaa alempaa onnistuu se kätevästi laittamalla pylpyrä kiinni vetokoukun kiinnikerautaan.
Ellei se ole keittäny jo
Siis onko canassa vakiona tuollanen takavinssi? Keulii ainakin helpommin eikä kaadu selälleen.Toki poikkeuksen tekee 2010 Can-Am jossa se tulee vakiona mukaan olipa käyttötarkoitus sitten mikä hyvänsä ja mihin hintaan 8990,-
kingi kirjoitti:edellenkin kaipaisin vastausta kysymykseen:onko takavinnsi "kiinteä" vai irrotettavissa olevaa mallia![]()
Tuo on hyvä kysymys, joka pitää selvittää.Roosa999 kirjoitti:Taitaa olla Can-Am-kyselytunti menossa![]()
Onko vinssit jarrullisia?
Joku kätevä vois kehitellä siihen jonku pikalukko systeemin, millä sen sai pois tarvittaessa. Tuntuis, että ei mahdoton tehtävä. johdoille kunnon pikaliittimet jne.. Se olis varmaa paras apu tähän tilanteeseen.mikli kirjoitti:Samaa mielipuolta Kingin kanssa. Toisaalta ei taida olla kanaan parempaakaan paikkaa, jos takavinssin haluaa. Pitäis nähdä livenä ja myös muiden merkkien ratkaisuja. Joku näppärä keksii varmasti fixun ratkaisun..
Laitetaanpas tähän vastaus, notta kyllä on jarrullisia vinssit.Roosa999 kirjoitti:Taitaa olla Can-Am-kyselytunti menossa![]()
Onko vinssit jarrullisia?