On paikoillaan Outin kiinnityssarja ja BRP;n alueaura, ja ei auratessa huomaa onko alla Outti vaiko Renajäkäpalli kirjoitti:onko jotku hurjat laittanu renegadeen työrunkoa ja puskulevyä? mistä hommattu ja mimmonen?
Can-Am Renegade
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: puskulevyä!
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Ei sovi paikoilleen ainakaan laippojen mukana tulevilla kiinnitys muttereilla, ottaa reilusti kiinni jarrusatulaan. Mutta kyllä ne reneenkin saa sopimaan, jos vaihtaa erilaiset mutterit ja vähän muokkaa niitä.ATC kirjoitti:Jako kyllä onpi sama, mutta on mokomat laittaneet jarrut napoihin, notta voipi tulla ahdasta, laippoja sovitellessa. Toki jos Janne on semmoiset asentanut, niin pyörrän mielipiteeni...wazzaab kirjoitti:Mudzzilloja ajattelin alle sovitella .
onko renessä muka eri jako vai miks ei adapteri sovi
Traktori..
Moro!!
ekka viesti foorumille... mönkijätön tällä hetkellä, 800 tl renen osto edessä...
ekka viesti foorumille... mönkijätön tällä hetkellä, 800 tl renen osto edessä...
joten asiaan viitaten mikä palikka tuo "kurinpalautin on ja mistä saa? Ajatellaan nyt näin että renellä tarkoitus mehtässäkin käydä, saisi kaikki tehot rattaisiinKoheltaja kirjoitti:1: Kuristimia ei saa poistaa kilpipeleistä![]()
(Tosin maastomönkijöihin on jossain ollut myynnissä kurinpalautinta. Toimintaperiaate on yksinkertainen ja pelistä saa täysitehoisen/tehottoman sekunnissa...)
Haulla en tahtonut löytää oikein mitään tyhjentävää vastausta kysymykseen:
Mitäs eroavaisuuksia 500 ja 800 rene pitää sisällään?
Paljonko 500 häviää isolle rekulle jos ruvetaan kelloa vastaan ottamaan?
Kovasti yrittäny paikallisessa koeajamaan kumpaakin ja tarjousta niistä, vielä kummassakaan onnistumatta..
Ainiin, ja ehkä se tärkein, erottaako äänestä kumpi kyseessä?
Mitäs eroavaisuuksia 500 ja 800 rene pitää sisällään?
Paljonko 500 häviää isolle rekulle jos ruvetaan kelloa vastaan ottamaan?
Kovasti yrittäny paikallisessa koeajamaan kumpaakin ja tarjousta niistä, vielä kummassakaan onnistumatta..
Ainiin, ja ehkä se tärkein, erottaako äänestä kumpi kyseessä?

"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
Alusta on viissatasessa pehmeämpi, elikkä mukavuutta löytyy metsässä kömpimiseen enempi. Viissatanen on myös yllättävän pirteän tuntuinen metsäolosuhteissa. Variaattorin toiminta on pehmeämpää tietenkin osin teho-eroistakin johtuen. Toki se jääpi kasisataselle kiihdytyksessä selkeästi. Kasisatasen toiminta on raaempaa. Osaava kuski kerkeää viissatasella metsäpolulla kyllä kasisatasen peesissä. Äänimaailma on samansuuntainen sen jälkeen, kun viissatasen pöntön päästä on poistettu sinne istutettu mehupilli.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Can-Am Renegade
Mulla on 500 rene ja pöntöstä on poistettu se holkki, onko siinä jotain muuta miten sen sais pirteämmäksi (optio malli siis).
Aika nuhapumpulta loppupeleissä tuntuu. powercommander, onko siitä hyötyä yksin vai tarviiko se jotain kaveriksi?
Jos ottaa katalysaattorin pois, pitääkö ilmanottoa parantaa ja muuttuuko seokset eli pitääkö se jossain käydä säädättään?
monta kysymystä ja toivon ettei ensimmäisenä tule vastaus tyyppiä "vaihda 800 rene", joka mulla on jo mielessä.
Ei tälläkään ranteet singu.
Aika nuhapumpulta loppupeleissä tuntuu. powercommander, onko siitä hyötyä yksin vai tarviiko se jotain kaveriksi?
Jos ottaa katalysaattorin pois, pitääkö ilmanottoa parantaa ja muuttuuko seokset eli pitääkö se jossain käydä säädättään?
monta kysymystä ja toivon ettei ensimmäisenä tule vastaus tyyppiä "vaihda 800 rene", joka mulla on jo mielessä.
Ei tälläkään ranteet singu.

Re: Can-Am Renegade
Ei sitä mopolla mahdottomia
PC:llä ja pöntöllä saa hieman parannusta mutta ero on sen verran pieni että kohta on taas samat kysymykset edessä, 500 on 500 ja mainio kone maastossa miellyttävän tehokäyrän ansiosta mutta ranteiden venyttäjät on sitten eri kokoluokassa.
Jos paukkua haluat niin odotat 2010 mallien saapumista ja suunnistat puotiin niin saat allesi markkinoiden tehokkaimman kömpijän joka tuskin alkaa itkettämään kaasua painaessa

PC:llä ja pöntöllä saa hieman parannusta mutta ero on sen verran pieni että kohta on taas samat kysymykset edessä, 500 on 500 ja mainio kone maastossa miellyttävän tehokäyrän ansiosta mutta ranteiden venyttäjät on sitten eri kokoluokassa.
Jos paukkua haluat niin odotat 2010 mallien saapumista ja suunnistat puotiin niin saat allesi markkinoiden tehokkaimman kömpijän joka tuskin alkaa itkettämään kaasua painaessa

Kylätason mönkijäkuski
Re: Can-Am Renegade
milläs säädöillä renekuskit täälä pitää jousitusta? itellä vaan meinaa välistä perse pompata ihan pystyyn, varsinki ku sellasta hiekkapatikkoa päästä menemään.
Re: Can-Am Renegade
Kertokaas mulle kun en tiedä oikein näistä renegadeista mitään ja yritän kovasti ostatella semmoista käytettynä, että mitä eroa on 800 X mallissa
ns. 800 normaali malliin, eli mitä se X tarkoittaa? Kyseessä on 08 malli ja mietin että meinaako se mitään kun se on musta kun olen nähnyt enimmäkseen keltaisia. Kiitos jo etukäteen kun autatte tietämätöntä!
ns. 800 normaali malliin, eli mitä se X tarkoittaa? Kyseessä on 08 malli ja mietin että meinaako se mitään kun se on musta kun olen nähnyt enimmäkseen keltaisia. Kiitos jo etukäteen kun autatte tietämätöntä!
Re: Can-Am Renegade
Äkkiseltään tulee mieleen katteiden väritys sekä X:ssä paremmat/säädettävät iskarit, satula on erilainen ja jotain muita pikkunippeleitä.
Kylätason mönkijäkuski
-
- 4WD
- Viestit: 213
- Liittynyt: 09 Huhti 2009 17:20
- Mönkijä:: Can-am renegade 800R
- Paikkakunta: Vesilahti
Re: Can-Am Renegade
Joo, jos ei ole värillä väliä niin kattele niitä mustia, se on ne iskarit 

Re: Can-Am Renegade
Kiitoksia tiedoista! Ja sitte vielä vois kysyä et mikäs se R merkintä sitte taas on?