Itsellä tuohon titaaniputkeen voi ajon jälkeen laittaa paljaat kätöset kiinni, eli ei liikoja kuumene.
Karkeiden mittausten mukaan vakioputsarilla ja jokin vastapaineentuottaja paikoillaan suositus
tai vapaavirtausputsari + Power Commander.
Eli putki ei kuumene läheskään niin paljon, kuin alkuperäinen katti.
Putken billetti pää on kyllä ajon jälkeen tulinen, eli pakokaasujen lämpöjä voisi laskea fuel tunerilla.
Äänimaailmakin on omaan makuun oikea.
Matala kurnutus pienillä kierroksilla ja vedättäessä hieman "räkäinen" soundi.
Mukaan tuli "quiet core" sisäputki, ilman sitä en edes kokeillut (antaa oletettavasti lisää vastapainetta).
Näinkin huomattavasti alkuperäistä kovemmat äänet.
Sille joka ei halua alkuperäistä kovempia ääniä, tämä putki ei liene oikea valinta.
Vaikutuksesta tehoon en osaa sanoa, en huomannut merkittävää eroa (äänihän on aina voimaa...).
Alustavasti tuntuisi, että flekti pyörii aikaisempaa harvemmin. Tästä voinee päätellä, ettei ainakaan laihemmalle ole mennyt...
Asennukseen käytin pakoputkitahnaa, kun liitos ei mielestäni ollut 100% tiivis.
Takakiinnitykseen tein pultinreiälle lattaraudasta siirtopalan (30mm), muuten olisi jäänyt hieman väännätyksiin.
Saman pajan tarjoama (valmiiksi säädetty) dobeck fuel tuner tulee varmaan myöhemmin tähän lisättyä, kunhan ilmat kylmenee ja happirikkaampaa ilmaa on koneeseen tarjolla.
Parikymmentä tuntia tuolla putkella on ajettu.
Fuel tunerin laitoin myös, sillä ajettu ehkä 5 tuntia.
Perstuntumalla arvioiden täyskaasutehoon tuli hieman lisää puhtia.
Tuner on vielä alkuperäisissä "stage 1" säädöissä.
Imupuoli (ainakin vielä) vakio.
Hyvät on olleet noista kokemukset. Laadukkaan oloiset tuotteet kaikin puolin.
Hinta on kyllä korkeahko, molemmat tilattu us-tuonnista (lisätiedot ja keskustelut kävin suoraan valmistajan kanssa s.postin välityksellä)