Can-Am DS450

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Onnistui 13-hampaisenkin vaihto ilman ketjujen lyhennystä. Pitkä on kirivara tuossa. Mites nyt tuon nopeusmittarin kalibrointi? Aikaisemmin 15-hampaisella oli just eikä melekeen ja nyt tietysti heittää paljon...
Nöösipoika
3WD
Viestit: 105
Liittynyt: 24 Touko 2006 17:19
Paikkakunta: Rovis

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Nöösipoika »

Joo varmasti 13 hampaisellakin std ketju "riittää". Nopeusmittarin kalibrointi on mielenkiintoinen juttu ja jos käväisee valtuutetussa huollossa ja sieltä kysäisevät maahantuojan huoltoneuvojilta niin asia selviää, eli voiko BUDS kaapelilla ja BRP huoltosoftalla muuttaa nopeusmittarin kalibrointia.
"eiköhän me tästäkin taas jotenkin selvitä"
Avatar
paksu2
6WD
Viestit: 872
Liittynyt: 09 Loka 2008 20:03
Mönkijä:: Kameramies
Paikkakunta: Vaasa

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja paksu2 »

tilasin sliparin ja powercommander-boxin mut olisko jotain viä millä menoo saa?
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna

http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2

http://www.qrf.fi/
Solaris
6WD
Viestit: 637
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Solaris »

paksu2 kirjoitti:tilasin sliparin ja powercommander-boxin mut olisko jotain viä millä menoo saa?

menee jo aika kivasti tolla kunhan säädätät sen vaikka tuolla letec :llä
Kauppias itse .. http://www.jumoto.fi/kauppa

Nykyinen kilpuri
Yamaha YFZ450R 2009
Yamaha YZF250 2008


vanhoja mönkkäreitä alla..
LTR450 2008
LTR450 2006
LTR450 2006
LTR450 2006
TRX450 2005
Jumoto Racing Team http://wwww.jumoto.fi/racing
Avatar
paksu2
6WD
Viestit: 872
Liittynyt: 09 Loka 2008 20:03
Mönkijä:: Kameramies
Paikkakunta: Vaasa

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja paksu2 »

sellasta kysyisin kun 500km on mittarissa täynnä ja nyt pitääs öljyt vaihdella uusiin mutta saako itse jollain sen textin pois mittaritaulusta jossa kone ilmoittaa huollon tarpeesta?
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna

http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2

http://www.qrf.fi/
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

paksu2 kirjoitti:sellasta kysyisin kun 500km on mittarissa täynnä ja nyt pitääs öljyt vaihdella uusiin mutta saako itse jollain sen textin pois mittaritaulusta jossa kone ilmoittaa huollon tarpeesta?
Pitänee ilmeisesti käyttää piuhan nokassa. Itellä jäi ekassa huollossa nollaamatta ja nollasivat sitten toisen yhteydessä. Oli muuten edukas 25h huolto - 56€. :lol: Tosin itse vaihdoin öljyt, mutta saapa merkinän kirjaan niin aina parempi.
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Mietin tuossa sliparin laittoa ja heräsi kysymys että kuinkas menee sitten noi ruiskun säädöt? Jos sen pinkin piuhan katkoo niin onko sit ok eikä kone rasitu turhia vai kuinka?
junssi
3WD
Viestit: 103
Liittynyt: 16 Kesä 2008 21:47
Mönkijä:: KTM 450 SX/KTM 525 XC
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja junssi »

On ok.. Ja pienenä vinkkinä voit ottaa ilmanputsarin kannen pois tai hommaat kunnolla virtaavan vapaavirtaus suotimen ja siihen roiskesuoja pussukka päälle..ja siltikkin kansi pois. :P
Vaikka olis kuinka ison talon isäntä jos ei ole rahhoo niin ei ole rahhoo
Avatar
paksu2
6WD
Viestit: 872
Liittynyt: 09 Loka 2008 20:03
Mönkijä:: Kameramies
Paikkakunta: Vaasa

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja paksu2 »

sama homma tehdään omaan vehkeeseen v-loppuna...
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna

http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2

http://www.qrf.fi/
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Rupesin tuossa asiaa tutkimaan kun myyjä kaupanteon jälkeen ilmoitteli että olisi pari takuupäivitystä laitettava laitteeseen. Huollon yhteydessä mainitsin asiasta kun toinen oli kytkimeen ja toinen jarruihin. Jarrusatula sai uudet pidemmät pultit, mutta kytkimeen ei kuulemma tarvinnut mitään tehdä... :roll:

Selvittelin asiaa kansainväliseltä voorumilta ja tässä tulos: Klik

Eli siis kaikki moottorinumeroa M6748166 edeltävät 2008/2009 mallit pitäisi päivittää. Ylimääräinen kytkinlevy vissiin tulee ja oliko sitten uusi koppa vielä. Itselläni numero alkaa M6745..., eli päivitys olisi kuulunut hoitaa.

Itse en noista remonteista niin tiedä, elikkäs voiko tuon päivityksen nyt tehdä vielä käytettyyn peliin, eli siis voiko sinne lisätä sen ylim. levyn jo jonkin verran kuluneiden lisäksi? Kytkin muutenkin alkanut narskumaan/kitisemään ikävästi liikkeelle lähtiessä...

Niin ja ihan mielenkiinnosta, kuinka monella toimii polttoaineen merkkivalo? :lol:
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Ei kellään lojuisi joutilaana vannesettiä DS:ään? Pitäisi nappuloille saada vanteet talveksi.
YV:llä voi tarjoilla.
Avatar
paksu2
6WD
Viestit: 872
Liittynyt: 09 Loka 2008 20:03
Mönkijä:: Kameramies
Paikkakunta: Vaasa

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja paksu2 »

onkos kellään kadonnut sähköt kokonaan ds:tä? mulla mittari ilmoitti LIMP HOME ja sit kun vehkeen sammutti niin ei tule virtaa enään mihinkään. akku on täys....
Moottoriurheilu on PARASTA paikanpäällä katsottuna

http://www.youtube.com/user/ThePAKSU2

http://www.qrf.fi/
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Onko kukaan laitellu kahvalämppäreitä DS:ään? Mistä ootte ottaneet virran? Ite laittelin ja otin virran akulta suoraan kun lämppärin katkaisijasta näytti saavan virran pois. Kuitenkin nyt alkanut herjaamaan "low batt" jotenka epäilys tuli sitten notta viekö kuitenkin virtaa vaikka ei päällä olekaan? Vai eikö lataus vaan riitä? Pari 10min pätkää ollut täydellä teholla päällä ajon aikana. Vaihdoin myös palaneet ajovalot uusiin ja laitoin hieman tehokkaammat hehkut. Voiko johtua siitä?

Pitänee varulta hakea rele tuohon väliin vielä. Ja mittailla huomenna hieman jännitteitä valot/lämppärit päällä.
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja Grey »

Nyt on mittailtu ja tulos oli niin kuin epäilinkin, eli ei riitä lataus kahvalämppäreille sekä 55/60w hehkuille. Parkit+lämppärit oli ok, mutta ajovalot päällä ei paljon lämppäreitä käytetä.
Nuo 35w polttimot voisivat just ja just riittää, mutta ovat aika kiven alla. Ja sellanenkin tuli mieleen, että kestääköhän nuo lampun kuvut noita isompia polttimoita??

Voipi olla että palauttelen nuo kahvat kauppaan ja sijoitan parempiin kinttaisiin. :lol: Muhvitkin löytys jo iteltä niin kaippa niilläkin pärjää. Onneksi en liimaillut vielä noita kiinni...
JoK
4WD
Viestit: 131
Liittynyt: 20 Huhti 2007 15:51

Re: Can-Am DS450

Viesti Kirjoittaja JoK »

Nuo 35w polttimot voisivat just ja just riittää, mutta ovat aika kiven alla.
Motonetistä ostin 35wattiset polttimot omaan Polleen. En tiedä passaisko samat canaan. Kanta oli samanlainen kuin H4 polttimoissa.
Vastaa Viestiin