Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vaihelootan stefa kulahtanut mitä ilmeisemmin.
Kannattaa vaihtaa samalla sitä vasten oleva holkkikin, joka on siinä akselin päällä.
Kannattaa vaihtaa samalla sitä vasten oleva holkkikin, joka on siinä akselin päällä.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Painot koloutuneet, tuttua kauraa
Centrifugal Lever Set
Includes 14a to 17.
Varaosanumero: 420248495
$119.99 taalamaassa, täällä n. 330€
Takalautaset saa erilleen kun kiertää pitkän M8 pultin, yhteen niistä kolmesta reiästä jotka on näkösällä.
Mika

Centrifugal Lever Set
Includes 14a to 17.
Varaosanumero: 420248495
$119.99 taalamaassa, täällä n. 330€

Takalautaset saa erilleen kun kiertää pitkän M8 pultin, yhteen niistä kolmesta reiästä jotka on näkösällä.
Mika
Tuleeko lohkosta vaiko siitä kartiopultin juuresta, joka on tuon öljynpaineanturin yläpuolella?sneaker kirjoitti:Tänään kerkesin hieman tutkimaan tarkemmin, ja näyttäisi että tuo tuoreöljy tulee tuolta lohkosta, hieman tuon pultin yläpuolelta...
Eli huoltoon.
Siihen on ameriikan isot pojat ruukanneet laittaa öljynpaineen mittarille tulevan anturin.
Sorrtsen kun kyselen typeriä, ajatuksena on ettei tarvis heti lohkoa ruveta aukomaan, oma työmaansa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- cotcot
- Moderaattori
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
330e
....jumaleissön!
Onko noissa painoissa tapahtunut ''mukava'' hinnantarkistus.....vai kuinka? Omaan 400 outtiin olen tässä 3 vuoden aikana ostanut painoja useamman satsin ja ovat aina olleet noin 140e/setti, nelisatkuun menee 4kpl. painoja. Ja eikös tuohon 500 myös mennyt sama määrä painoja?
Edit:
Jaa nii juu....taiskin olla tuo MikaR:n vastaus edellisellä sivulla olevalle asialle
. Vaikka painoja menee 800:seen pari kpl. enemmin niin silti melkoinen pompsahdus hinnassa verrattuna pikku outtiin... 

Onko noissa painoissa tapahtunut ''mukava'' hinnantarkistus.....vai kuinka? Omaan 400 outtiin olen tässä 3 vuoden aikana ostanut painoja useamman satsin ja ovat aina olleet noin 140e/setti, nelisatkuun menee 4kpl. painoja. Ja eikös tuohon 500 myös mennyt sama määrä painoja?
Edit:
Jaa nii juu....taiskin olla tuo MikaR:n vastaus edellisellä sivulla olevalle asialle

Tänks kundit vastauksista. Koska remeli on ok, pystyn varmaankin kiertämään muutama satakilsan lenkin kilkkeitä odotellessa.
Joo, näyttää palikoissa olevan kate kohdallaan. No, menis se raha muuten turhuuksiin. Mulla ei ole auennut mikään noista huoltokirja-osoitteista. Aina vaati jotain päivityksiä, eikä auenneet sittenkään. Tarviiko huoltotyö spesiaali työkaluja vai pärjääkö "puukko&sivarit" menetelmällä, vois nimittäin itse vaihtaa osat? Entä, pitääkö jotain välyksiä, voimia yms mitata palikoita kootessa? Ei taida ihan kalapuntari riittää.
Joo, näyttää palikoissa olevan kate kohdallaan. No, menis se raha muuten turhuuksiin. Mulla ei ole auennut mikään noista huoltokirja-osoitteista. Aina vaati jotain päivityksiä, eikä auenneet sittenkään. Tarviiko huoltotyö spesiaali työkaluja vai pärjääkö "puukko&sivarit" menetelmällä, vois nimittäin itse vaihtaa osat? Entä, pitääkö jotain välyksiä, voimia yms mitata palikoita kootessa? Ei taida ihan kalapuntari riittää.

Antiikki
- cotcot
- Moderaattori
Tuo vari on aikalailla simppeli ''vekotin''.... tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=Wmh03ja4vAE
Edit:
Täällä olis korjaamokirjaa, mutta miten tuon sitten saan jakoon....
Edit:
Momentit noille pulteille joilla varit on kiinni: ensiövari 100Nm ja toisiovari 60Nm.
Edit:
Täällä olis korjaamokirjaa, mutta miten tuon sitten saan jakoon....

Edit:
Momentit noille pulteille joilla varit on kiinni: ensiövari 100Nm ja toisiovari 60Nm.
Hyvä Cotcot, tubevideot on hyviä, tänks. Mua kiinnostaa myös huoltokirja. Missä muodossa se on? Pistä mulle privaattina tietoo (jos tarvis) niin lähetän vaikka tikun, mistä siirrän sen koneeseen. Muistaakseni se on failina liian iso sähköpostissa liikuteltavaksi.
Antiikki
- cotcot
- Moderaattori
Sulla antiikki näytti olevan noita metrejä jo jonkun verran koneessa, joten melkein suosittelisin tekemään kunnollisen huollon variin. Tietysti kunnon puhdistus, mutta lisäksi omasta mielestä tarkistettavaa olis:
-hihna
-painot
-rullat
-liukukengät
-helix
-jouset
-suuntalaakeri
...ainakin noita itse tutkisin josko on mahdollisesti vaihto kunnossa.
-hihna
-painot
-rullat
-liukukengät
-helix
-jouset
-suuntalaakeri
...ainakin noita itse tutkisin josko on mahdollisesti vaihto kunnossa.
- cotcot
- Moderaattori
Juu isohan tuo tiedostokoko oli...muistaakseni noin 200-300 megaa, joten sähköpostiin liian iso. Ja PDF:nä tuo on....katotaan josko jotain keksis
.

Jep, paras on varmaan vaihtaa mainitsemasi kilkkeet ni varmistus seuraavat 10t kilsaa. Remeli mull jo onki. Poken kehoittama puslan vaihto menee samalla. Se huoltokirja tosiaan kiinnostaa, kaikki siirtotavat käy.
Antiikki
- cotcot
- Moderaattori
Laitoin antiikki sulle YV:tä... 

- cotcot
- Moderaattori
Välttämättä nuo mainitsemani kilkkeet ei tietysti mene vaihtoon, mutta on hyvä tarkistaa.
-painot koloutuu
-rullat saattaa alkaa jumittaa, sekä tietysti kuluu
-liukukengät on normi kulutustavaraa, jotka hyvä tarkistaa jotta ei ole loppu ja mene metalli metallia vasten jolloin tulee mahdollisesti hieman kalliimpi remppa.....ja jne. jne.
-painot koloutuu
-rullat saattaa alkaa jumittaa, sekä tietysti kuluu
-liukukengät on normi kulutustavaraa, jotka hyvä tarkistaa jotta ei ole loppu ja mene metalli metallia vasten jolloin tulee mahdollisesti hieman kalliimpi remppa.....ja jne. jne.
Jep, levitän varit pöydälle lähempään tarkasteluun, jahka kerkeän.
Antiikki
- erik.loka
- 6WD
- Mönkijä:: ex BRP 1000XT ja ex DS
On näitä lataus linkkejä joskus tänne laitettu, mutta kertaushan on opintojen äippä.
Tuolta pitäis löytyä
http://rapidgator.net/file/36881582/200 ... l.pdf.html
Tuolta pitäis löytyä
http://rapidgator.net/file/36881582/200 ... l.pdf.html
Ihminen on kuin leipäpussi, sulkijasta näkee koska vanhenee.
- cotcot
- Moderaattori
Dodii...sieltä pätkähti linkkiä, hienoa erik.loka
. Noita linkkejä tuolta cana osiostakin löytyy oikein erikseen, mutta kun moni on tainnu valittaa, jotta ei linkit enää toimi.