Pieni tarkennus Outlander 400 "metsä" mallin 2010 muutoksiin:
- etupään ohjaus/jousitus geometria sama kuin 2009 mallisessa
- Uusi etupään Sharp Edge muotoilu kuten 2009 Outlander 800 mallistossa
Muuten sama tekniikka ja uusi etupään ohjaus/jousitus geometria 2010 mallistossa 650/800 A-Tukivarsi etupään rakenteissa, tosin kaikki Suomeen tuotavat mallit XT ja XT-P versioita eli Duall Mode ohjaustehostin siis vakiona nopeine Viscoineen ja muineen. Mielenkiintoinen ja varmasti ajo-ominaisuuksia edelleen parantava "kolmas" alue Apache Telamattosarjalle, toteutetaan alkuperäisellä lisävarusteella eli "mokkula" joka liitetään moottorin diagnostiikan ohjausliittimeen. Tämän jälkeen on valittavissa tavallaan kolmas ohjelma ohjaustehostimelle joka kalibroitu siis telamatto käyttöön kun ne asennetaan paikoilleen, esim mittarivirheet välityksen muuttuessa korjautuvat ja muutenkin tehostimen voima niin kääntäessä kuin vastaiskuissakin asettuu optimaaliseksi mattokäyttöä ajatellen......
Outlander 400 Tieliikenne/EC-Optio vm.2010 muutokset:
- DESS varkaudenesto järjestelmä virta-avaimissa (kuten kaikki 500/650/800 mallit aikaisemmin)
- Uusi etupään muotoilu sekä -P- vaihteen lukko (-P- vaihteen lukko jo 2009 mallissa myös)
- Lukittava polttoainesäiliön korkki (kaikissa Outlander / Renegade Tieliikenne/EC-Optio malleissa vm.2010)
On tainnut aikaisemminkin jäädä pitkäkyntisiltä Can-Am DESS varusteinen mönkkäri pöllimättä ja nyt eivät ainakaan tuosta vaan pääse letkuttamaan edes bensoja .....
