CVTech
Re: CVTech
Vari purettu. Jousessa luku 0951-1017 eli 200/1600. Painot on 2006 eli niist ei tietoa. Haluisin räväkkää lähtöä ehkä vähän sitä hiipimistä ja että hihna ei huuda kokoajan
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
2006 on 16g:n. Se että ei päästä 16g painoilla ja 200:lla jousella, sinne ihanne kierroksille 7400-7500 rpm, kuulostaa hämärältä.
650xmr 62hp, meni tuolla setupilla heti rajoittajalle, eli piti lisätä painoa siihen 18g.
Paljonko laitteella on ajettu?
650xmr 62hp, meni tuolla setupilla heti rajoittajalle, eli piti lisätä painoa siihen 18g.
Paljonko laitteella on ajettu?
Re: CVTech
Oisko kilsoja joku 7500 ja tunteja tosi karkeesti 300. Ei se häiritse niin paljoa et ei ota kiekkaa, vaa ehkä se et se remmi vinkuu ja luonnollisesti kuluu tosi nopsaa. Ja kulkee mulle iha suht riittävästi >100km/h
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: CVTech
No mut jos se ei pääse optimaaliselle alueelle niin silloin kaikki valjastettavissa oleva voima ei välity tiehen. Hihna voi vinkua senkin takia jos se on vanha tai jo ennestää kulunut.
Re: CVTech
No se hihna on edelleenkin ostettu ja asennettu samaan aikaan cvtechin kanssa
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: CVTech
Joo o mutta oletko ajatellut sitä että se on voinu seisoa vaikka kuinka kauan siellä kaupan hyllyllä. Ei olis ensimmäinen kerta ku niin käy. Meet pyytää uuden hihnan takuuseen.
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Olisko tässä nyt sellainen tilanne, että se kakkosvariaattorin jousi on jo sen verran vetelöitynyt, että vaihtaa välitystä liian herkästi suuremmalle ja ei päästä kierroksia sinne toivotulla alueelle. Itse lähtisin nyt kyllä vaihtamaan ensinnä sitä uuteen, ehkä jopa alkuperäistä hieman jäykempään. Itsellä ei tietoa, mistä niitä saa, mutta eiköhän foorumilla joku ole sellaisiakin vaihdellut.
Kytkimestä on sen verran jo koykänen setuppi,että lähtisin "vikaa" haeskelemaan muualta. Kytkin ja variaattori toimii parhaiten optimikierroksilla ja siihen kuuluu pyrkiä.
Kytkimestä on sen verran jo koykänen setuppi,että lähtisin "vikaa" haeskelemaan muualta. Kytkin ja variaattori toimii parhaiten optimikierroksilla ja siihen kuuluu pyrkiä.
Re: CVTech
Mönkijävarikolta sellanen takajousi tuilattu. Ja pykälää jäykempi ku orkkis. Samalla tilasin 300/1600 jousen cvtechiin. Painoja täytyy tilailka ku taas tulee rahaa. Ookko smf-racing kytköksissä edellämainittuun puljuun
Ku niin samat asiat tulee sieltäkin suunnalta ku sulta.


Viimeksi muokannut cotcot, 17 Maalis 2016 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus poistettu. Säännöt luettu?
Syy: Lainaus poistettu. Säännöt luettu?
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
En tietääkseni, olenko kerran verkkokaupasta tilannut jotain puslia. Ostin kytkimen suoraan maahantuojalta, ennen kuin tulivat myyntiin mönkijävarikolle.
Re: CVTech
Ne varmaa sit kopioi täältä ehdotukset. Mut anys wäy, uus kakkosen pykälää jäykempi kieppi tilattu. Muös cvtechiin se jäykempi...
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
-
- 3WD
- Viestit: 88
- Liittynyt: 29 Huhti 2015 13:16
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: CVTech
Joko smf-racing on viissatkun voimalinjaa rukannu? Sais varsinki telakäytössä olla räväkkyyttä lisää eikä se kesälläkään olis pahitteeksi 28" Zilloilla. Ja miten ne täyskaasuvedot otetaan t3:lla ku nopeuden-rajotin puuttuu peliin? Joutuuko testejä varten käyttämään healerin paikoillaan?
-
- 4WD
- Viestit: 136
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 09:13
- Mönkijä:: Can-Am outlander 500DPS T3 -15
- Paikkakunta: E-P
Re: CVTech
Saminki, vaihda seuraavaksi pelkästään variaattoriin se jousi ja teet taas testit uudestaan. Sitten näet mihin suuntaan pitää oikeasti säätää.
Kurtti, en ole vielä koittanut. Katsoo nyt jos kesällä tulee inspiraatiota alkaa testaileen. Voi olla mielenkiintoinen jumppa, johtuen extralyhyestä L-vaihteesta. H-vaihdetta ei varmaankaan saa yhtä ärhäkäksi kuin vanhemmissa, johtuen vaihteiden suuremmasta välityserosta. Toisaalta kiinnostaa miten hitaaksi laitteen saa cvtech + STM yhdistelmällä.
Eiköhän testeissä joudu sellaista käyttämään.
Kurtti, en ole vielä koittanut. Katsoo nyt jos kesällä tulee inspiraatiota alkaa testaileen. Voi olla mielenkiintoinen jumppa, johtuen extralyhyestä L-vaihteesta. H-vaihdetta ei varmaankaan saa yhtä ärhäkäksi kuin vanhemmissa, johtuen vaihteiden suuremmasta välityserosta. Toisaalta kiinnostaa miten hitaaksi laitteen saa cvtech + STM yhdistelmällä.
Eiköhän testeissä joudu sellaista käyttämään.
Re: CVTech
Joo, nii mää aattelinkii et sen kakkosen fixailee ekaks
"Se oli jo tollanen ku me tultiin tähän..."
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Ex. Comanche BS200S-7 TL
Ex. Goes 520 4x4 TL
Ex. Can-Am Outlander 650 HO TL
Re: CVTech
ite tappelin aika paljo noil säädöillä 800 xmrrsa... kun se jousi vähän löysty alku kireydestä ni musta ihan orkkis asetukset oli parhaat jos ny ei haluu et se nappaa helveti ylhäältä ettei haluu yhtää ryömittää... eli lopulta musta oli paras orkkis asetus cvtechiin ja takavariin epin punanenjousi ja highlifterin 3gx hihna ni kyllä nappaa ja pysty ryömimään ja toi punanen juosi kivasti piti pientä vaihetta päällä ja suossa jos meinas hyytyy ni se kivasti lyö niiku pienempää... ainut miinus että toi punanen jousi pitää sen hihna kireellä ja toi hihna pitää ni alamäissä moottori jarrutus aiva liian kova....
Re: CVTech
570 kokeilin 650 cvtechiä. isolla puolella kaasupohjaan kiihytyksessä kierrokset käy 7100 josta tippuu 6800 siitä lähtee pikkuhiljaa nousemaan vauhtia oli noin 100km/h niin kierrokset oli 7400rpm ei oikeen päästä isolla puolella sinne rähinä aluelle
pikkupuolella kun linttaa kaasun pohjaan niin loppuu pidot tai keula loikkaa pystyyn mutta sen verran sain kuitenkin selvää että kierrokset pysyy aikansa siinä 7200rpm seutuvilla kun vauhtia lähellä 45km/h alakaa paukuttaan rajoittimelle
testit tehty kuivalla asfaltilla 4 veto päällä
pitäskö pienentää painoa vaiko kokeilla jäykempää 2varin jousta? vaiko antaa olla
pikkupuolella kun linttaa kaasun pohjaan niin loppuu pidot tai keula loikkaa pystyyn mutta sen verran sain kuitenkin selvää että kierrokset pysyy aikansa siinä 7200rpm seutuvilla kun vauhtia lähellä 45km/h alakaa paukuttaan rajoittimelle
testit tehty kuivalla asfaltilla 4 veto päällä
pitäskö pienentää painoa vaiko kokeilla jäykempää 2varin jousta? vaiko antaa olla
Honda rincon 680