No laite kun oli lämpösessä hallissa lämpöisenä mutta huoltomies jo kotona niin ropelsin itse releen paikalleen illan ratoksi ja samassa sitten tuli testailtua sitä sen verran paljon että ilmeisesti ruisku kasteli tulpat kun en käynnistänyt kertaakaan ja vaihdoin samalla sitten tulpat kun ei kone käynyt kuin toisella pytyllä ja silläkin vaivalloisesti. Tulpat olivatkin aivan mustat ja märät ja vaihto korjasi käyntihäiriön.
Onpahan harjoteltu nyt kumpaakin. Ei ole muuten tulppien vaihto mitenkään helppo jumppa, saa purkaa kampetta melkoisesti ja tunkea kätensä sangen pieniin rakosiin, releen vaihto on pientä sen rinnalla. Ja noita pirulaisiahan on Can Amissa kaksin kappalein. Etummaisen vaihto on se työläämpi, sitä varten pitää purkaa vasemman puolen muovit ja takimmaisen vaihtoa varten oikeanpuoleiset muovit.

Aikaa koko jumppaan meni noin tunti + 30minuuttia ihmettelyä että miten tämän vehkeen saa purettua ja mistä löytyy tulpat. Releen löysinkin tämän foorumin aiempien vinkkien perusteella helposti.
Ens kerralla ton tekis omassa tallissa omilla työkaluilla puoleen tuntiin koko roskan. Tosin vahingosta viisastuneena ei tulis kasteltua tulppia

Ohessa muutama kuva kahvasuojista, klikkaamalla isommiksi. Pitkään arvoin noiden reunavahvistettujen ja "tavallisten" välillä mutta XMR-miesten versiot kallistivat ajatukset tämän jytäkämmän version suuntaan. En muista hintaa, oisko vajaa 200 euroa Can Am lätkineen. Keltainen väri valittiin piristykseksi muuten ankean harmaaseen laitteeseen. Tarkoitus olisi hankkia tuohon vielä ehkä Can Amin laukkusarja taakse jossa on myös keltaista mukana.




Lunta tulikin sopivasti tommonen 10cm ja sai heti testattua laitetta tositoimissa ja kyllähän tuo hymy suunpieliin tuli kun toimii useammin kuin joka kymmenes kerta toi vinssin nappi. Nyt pystyy kivasti vauhdissa nostamaan levyllä lunta vähän korkeammalle kasaankin.