Tilalle tuli Outlander 500XT. 2010. Ajettu noin 135h/4500km. Tieliikennepeli. Nytpä voi alkaa rakentamaan mieleistä harrastepeliä... Eipä tuo juuri uutta häppee.
Tänään katsastettu moitteitta ja pari vuottahan tuolla saa nyt huristella ennen seuraavaa rahastusta.
Onnittelut täältäkin . Veikalla on samanlainen, ei tuo ny ihan 800 tai tonniouttin tykin tapanen ole, mutta kyllä tuossa 500:kin tuntuu tehoja ja menohaluja riittävän oikein hyvin... ....ja eihän tuo ole ku just hädintuskin sisäänajettu....
OInnittelut näin aluksi....Parilla kaverilla ollut tuo 500 cana, älä sitten ylläty jos ei jaksa veivata 27" kummia tai isompia pahassa maastossa...
E: tuossa hyvä esimerkki 27" black mamboilla. => http://www.youtube.com/watch?v=dMfRT3ha7FE
Viimeksi muokannut Kartza, 12 Loka 2012 23:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jeps. Kiitos onnitteluista. Onhan tuo aika paljon erilainen. Catin ollessa raaka työmönkijä niin tätä voisi aatella vähän sivistyneemmäksi laitteeksi. Paljon on kamppeet kehittyneet muutamassa vuodessa. Aika näyttää miten elo tämän kanssa sujuu. Entiselle omistajalle soittelin niin hän kertoi kamppeella ajetun vain mehtäteitä. Alla oli ollut oikeastaan koko ajan katurenkaat. Jos tuolla mehtään mielii niin ensin on käytävä hakemassa isommat renkaat. Ei noilla alkuperäisillä viitti mennä nurmikkoa pahempaan paikkaan...
Kyllä nuilla renkailla on ennen vanhaan pärjätty joka paikassa, hyvät yleiskumit sekä lumella että metässä. Ojien yli hyppii siinä missä noilla monstereillakin.
Eri asia sitten, jos meinaat noitten hurjien urilla ajaa, 32" mutaspoorissa ei kannata vehjestään särkeä, ainakaan allekirjoittaneen mielestä.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Tuli totuttua entisessä Cattilassa noihin 27" renkaisiin ja niiden tuomaan maavaraan. Jotenkin äkkiseltään tuntuu, että "ajan autolla, jossa alustasarja".
Kartza kirjoitti:OInnittelut näin aluksi....Parilla kaverilla ollut tuo 500 cana, älä sitten ylläty jos ei jaksa veivata 27" kummia tai isompia pahassa maastossa...
E: tuossa hyvä esimerkki 27" black mamboilla. => http://www.youtube.com/watch?v=dMfRT3ha7FE
Ei millään pahalla Kartza, todellakaan , mutta mulla on välillä vähän huono tapa jotta en ihan purematta niele. Onkohan tuossa videossa olevassa 500 outissa kaikki ihan OK ja kunnossa.....vari? Ei sillä että tuo 5satku mikään varsinainen tykki olis, varsinkaan kun laitetaa isompaa rinkeliä alle, etenkin nuo black mambat taitaa olla erityisen raskaat. Mutta noin vertailuna oma kone 400outti jossa 26 mudlitet pyörii ihan hyvin ja ainakaan koko eroa (painoeroa en tiedä) noihin 27 mamboihin ei ihan hirveästi ole ja 500:sessa on enempi tehoa. Ja on tässä yks 500 sportsmanni polle jossa on 32 mambat alla ja pyörii.....
...tuon polariksen viritystasoa en tiedä, eikä nuo 32 mambat ny niin kauhean iloisesti näytä pyörivän, mutta pyörii kuitenkin ja noin ainakin lähtöjään 500 sportsman on hieman tehottomampi kuin 500 outti. Tosin voinhan olla täysin väärässä ja puhua täyttää kakkaa, ja kyllähän tuo 500outti melkein jonkinlaista varikittiä alkaa kaipaamaan jos laitetaan rankempaa rengasta alle, mutta jotenkin vain ihmetytti tuo 500 outin hyytyminen....
Kartza kirjoitti:OInnittelut näin aluksi....Parilla kaverilla ollut tuo 500 cana, älä sitten ylläty jos ei jaksa veivata 27" kummia tai isompia pahassa maastossa...
E: tuossa hyvä esimerkki 27" black mamboilla. => http://www.youtube.com/watch?v=dMfRT3ha7FE
Ei millään pahalla Kartza, todellakaan , mutta mulla on välillä vähän huono tapa jotta en ihan purematta niele. Onkohan tuossa videossa olevassa 500 outissa kaikki ihan OK ja kunnossa.....vari? Ei sillä että tuo 5satku mikään varsinainen tykki olis, varsinkaan kun laitetaa isompaa rinkeliä alle, etenkin nuo black mambat taitaa olla erityisen raskaat. Mutta noin vertailuna oma kone 400outti jossa 26 mudlitet pyörii ihan hyvin ja ainakaan koko eroa (painoeroa en tiedä) noihin 27 mamboihin ei ihan hirveästi ole ja 500:sessa on enempi tehoa. Ja on tässä yks 500 sportsmanni polle jossa on 32 mambat alla ja pyörii.....
...tuon polariksen viritystasoa en tiedä, eikä nuo 32 mambat ny niin kauhean iloisesti näytä pyörivän, mutta pyörii kuitenkin ja noin ainakin lähtöjään 500 sportsman on hieman tehottomampi kuin 500 outti. Tosin voinhan olla täysin väärässä ja puhua täyttää kakkaa, ja kyllähän tuo 500outti melkein jonkinlaista varikittiä alkaa kaipaamaan jos laitetaan rankempaa rengasta alle, mutta jotenkin vain ihmetytti tuo 500 outin hyytyminen....
Polariksessa toimii tuo variaattori vain paremmin kun canoissa...Saa nuo ex 500xt cana kuskit itse kommentoida kun ovat molemmat sammysille kirjautuneet, muistelen molempien moittivan tuota 500 canan puutumista pahemmissa paikoissa.
Kartza kirjoitti:OInnittelut näin aluksi....Parilla kaverilla ollut tuo 500 cana, älä sitten ylläty jos ei jaksa veivata 27" kummia tai isompia pahassa maastossa...
E: tuossa hyvä esimerkki 27" black mamboilla. => http://www.youtube.com/watch?v=dMfRT3ha7FE
Ei millään pahalla Kartza, todellakaan , mutta mulla on välillä vähän huono tapa jotta en ihan purematta niele. Onkohan tuossa videossa olevassa 500 outissa kaikki ihan OK ja kunnossa.....vari? Ei sillä että tuo 5satku mikään varsinainen tykki olis, varsinkaan kun laitetaa isompaa rinkeliä alle, etenkin nuo black mambat taitaa olla erityisen raskaat. Mutta noin vertailuna oma kone 400outti jossa 26 mudlitet pyörii ihan hyvin ja ainakaan koko eroa (painoeroa en tiedä) noihin 27 mamboihin ei ihan hirveästi ole ja 500:sessa on enempi tehoa. Ja on tässä yks 500 sportsmanni polle jossa on 32 mambat alla ja pyörii.....
...tuon polariksen viritystasoa en tiedä, eikä nuo 32 mambat ny niin kauhean iloisesti näytä pyörivän, mutta pyörii kuitenkin ja noin ainakin lähtöjään 500 sportsman on hieman tehottomampi kuin 500 outti. Tosin voinhan olla täysin väärässä ja puhua täyttää kakkaa, ja kyllähän tuo 500outti melkein jonkinlaista varikittiä alkaa kaipaamaan jos laitetaan rankempaa rengasta alle, mutta jotenkin vain ihmetytti tuo 500 outin hyytyminen....
Polariksessa toimii tuo variaattori vain paremmin kun canoissa...Saa nuo ex 500xt cana kuskit itse kommentoida kun ovat molemmat sammysille kirjautuneet, muistelen molempien moittivan tuota 500 canan puutumista pahemmissa paikoissa.
OK, ex 500xt cana kuskien kommentteja odotellessa...... ......
Tää rupee menee nyt aika ooteeksi, mutta mikähän tuossa pollen varissa on sitten paremmin..??... vai onko se vaan paremmin säädetty--->jouset, painot ja helixi
Tää rupee menee nyt aika ooteeksi, mutta mikähän tuossa pollen varissa on sitten paremmin..??... vai onko se vaan paremmin säädetty--->jouset, painot ja helixi
Canalla kun yrität ajaa esim. upottavassa nevassa sillei ettei renkaat suttaa yhtään alle kolmen km/h nopeutta, niin ei mene kauaa kun remmistä nousee käry.(ainakin omassa 650xt) Polariksella kun teet saman, ei ole mitään ongelmaa. Kait tämä johtuu siitä kun canassa on ykkösen yks suunta laakeri isompi ja ulommainen lautanen pääsee pyörimään eri nopeutta, koska on vain tylpällä kartiolla kiinni kampiaksilan päässä.
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =8&t=32338
Tualta löytyy mun kommenttia viissatasesta.
Ongelma on juuri tuossa pitkäksi valitetyssä hitaassa vaihteessa ja onnettomassa alaväännössä.
Nelisatases on lyhyemmät välitykset ku isoommiis outiis.