Itellä ihan hyvä setti parikertaa paukauttaa rajottajaan mut jaksaa jauhaa jäykempi jousi kakkosessa epin punainen cv.n asetuksia en muista karzalla on ne ylhäällä. Mut onko muilla menny lautasia halki mulla ulompi lautanen murtunut 2cm matkan alhaalta
Saa nähä kuinka käy saako takuuseen vari vähän yli vuoden vanha, ja raajärvelle pitäs lähtee keskiviikkona!
Kertokaahan tästä kytkimestä.. onko nämä kestänyt.? Kaksi hajonnutta löytyi nettiä selaillessa. Suunnittelin kytkimen laittoa 1000cc reneen 28pyörillä ja setuppi vinkitkin olis paikallaan! Kiitos etupeltoo!
Ei suurempia ongelmia, Nikon kytkimen lautanen meni ameriikkaan asti tutkimuksiin ja uusi heti takuuseen notta heilahti. Hyvä että kerkes ruuvaamaan vahnan irtiasti.. Muistakaa pitää variaattorin imuputki auki, oli sitte vakio tai cv kytkin kiinni.. 800 r xxc (ainakin) koneis g1 vakiona imusukka päällä joka menee nopeesti tukkoon. Samanlainen mutta isompi myös uudemmissa g2 koneissa, esim 1000 xmr:issä, niissä helppo putsata kun on syylärin siirtosarjan alla imu. Muissa vähän hankalampi.. Meinaa sitä jos ei saa korvaus ilmaa remmi ja liukunastat ym. käy ristus kuumana jolloin voi ongelmia tulla. Ittellä toinen cv menossa. toki kahdessa eri laitteessa.. ja toisella nytten noin 100h sekä edelllisellä ajettu 200-300 h extreme maastoa sekä hyöty ajoa. Yhtäkään remmiä ei ole menny cv:n vaihdon jälkeen. Kahta en vaihda... CV ja.........
Kuulostaa asialliselta! QSC:tä ei tule yhteenkään koneeseen ja toistaiseksi cvtechillä mennään ja ihan kivasti pelaa. pitää tuo sukkahomma pitää mielessä, aina tuntuu olevan jotakin saissee siinä
Multa löytyy muutamaan eri koneeseen setuppia... Ne on aijan ja testaamisien jälkeen todettu notta nyt. 650 xt, 650 xmr, 800r xxc , 1000 r xmr. Kaikkia en viittihuurella tänne, ei niitä kukaan jaksa lukia. Kysymällä saa lisää infoo jos tarvitsee..
oke kirjoitti:Multa löytyy muutamaan eri koneeseen setuppia... Ne on aijan ja testaamisien jälkeen todettu notta nyt. 650 xt, 650 xmr, 800r xxc , 1000 r xmr. Kaikkia en viittihuurella tänne, ei niitä kukaan jaksa lukia. Kysymällä saa lisää infoo jos tarvitsee..
Onko kukaan laittanut vielä tätä kytkintä 500 outlanderiin jossa erikoislyhyt L-vaihde? Itsellä harkinnassa tällainen ja mielellään kuulisin kokemuksia? smf-racing aikoi värkkäillä kesällä.. tuliko laitettua? Ja jos joku on laittanut, onko ehdotuksia millä asetuksilla lähtisi kokeilemaan? Omassa 28" renkaat.
Can-Am 1000 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 570 Pro T3 -2017
Ex. Can-Am 500 Pro T3 -2015
Ex. Polaris XP 850 T3 -2013
Ex. Polaris XP 850 HO forest -2012
Ex. Can-Am 650 xt -2011
Ex. Polaris XP 550 -2010
Ex. Can-Am 400 EFI -2010
Ex. Honda TRX 420 FE -2008
Eipä ollut aikaa testailla. Nykyään ei ole enää can-amia, joten tulee cvtech, stm, yms hilpettä myyntiin, kun vain ehtii kattoa mitä jäänyt nurkkiin. Koittaisin lähteä samalla kytkentä jousella kun 650:n mutta painot johonkin 15-16g pintaan, siitä sitten näkee mihin päin lähtee säätämään.
Moro,
nyt on CVTech paikallaan 1000cc -13 outlanderissä. Tällä hetkellä asetelma on seuraavanlainen, jousi 1021 eli 300/1600 ja painot on 3x18g+3x20g. Kiihdytykset kävin tekemässä liukkaalla peltotiellä, L Wot menee aluksi rajoittimeen kun sutii ja sit asettuu hetkeksi jonnekkin 7600 kunnes on taas sekunnissa rajoittimella silloin nopeus on ~46km/h. Tein yhden kiihdytykset umpihangessa niin silloin kierrokset pysyi hieman pidempään siinä 7500-7600 paikkeilla, mutta otti kyllä nopeasti rajoittimeen. H Wot meni aluksi ehkä jonnekkin 7600 kun suti sit asettui jonnekkin 7100 seuduille. Huippuja en pystynyt kokeilemaan. Kytkentä oli 2200 rpm.
Kysymys, kuinka paljon painojen lisäys vaikuttaa? Laitanko ensiksi 6x20g ja kokeilen vai laitanko suoraan 3x20+3x22? Ja vaikuttaako painojen lisäys kytkentäkierroksiin, saisi tulla vähän alaspäin? Muistaakseni mulla on myös 200/1600 jousi vaihtoehtona. Mitä nuo numerot tarkoittaa? Pienempi on varmaan luku joka kertoo "herkkyyden" eli miten pienillä kierroksilla lautaset pääsee liikkumaan, mutta entäs tuo isompi luku?
Painoksi laitoin 6x20g ja jouseksi 200/1600, tuolla kokoonpanolla näin talviaikaan ainakin toimi ihan kivasti. Ajettiin päivän verran vähä lumisessa metsässä ja jokunen tunti kahlattiin linjan alla umpihangessa. Kytkentä on noin 2000 ja kierrokset pysyy 7500-7600 paikkeilla umpisessa lyhyellä puolella.
Nyt vain ilmeni kytkimessä pieni ongelma, ne kolme mustaa muovi lirpukkaa, joiden varassa ulompi lautanen liukuu, oli kulunut/hakkautunut väljäksi. Kytkin alkoi pitämään ikävää kolinaa.
Saako noita muovi lipukoita jostain tilattua?