
Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
- Leuhka
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 05 Joulu 2007 17:28
- Mönkijä:: Renegade 800 X
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Lukko lopetti työsuhteen... 13h kesti lysti
No, onneksi takuu pelaa...

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitä tapahtui ja miten lukko ei enään pelitä? Onko etuperän öljyt vaihdettu ja jos on niin mitä öljyä on perään laitettu?
Uteliaisuuttani kyselen kun noita lukkoja ei juurikaan ole tarvinnut vaihtaa rikkoontumisen takia.
Uteliaisuuttani kyselen kun noita lukkoja ei juurikaan ole tarvinnut vaihtaa rikkoontumisen takia.
Kylätason mönkijäkuski
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
"Vekseli, sanoi Akseli ja pyörtyi taas."
Mikä lukko petti? Akseli antoi siis myöden viisaampana..
Metrin mittainen on hyvä.
Alle metrin, niin hukkuu.
Yli metrin, niin menee mutkalle.

Mikä lukko petti? Akseli antoi siis myöden viisaampana..
Metrin mittainen on hyvä.
Alle metrin, niin hukkuu.
Yli metrin, niin menee mutkalle.

Se ei ole vain kone.
-Jeremy Clarkson-
la vida es un fuego.
-Jeremy Clarkson-
la vida es un fuego.
- Leuhka
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 05 Joulu 2007 17:28
- Mönkijä:: Renegade 800 X
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Koheltaja kirjoitti:Mitä tapahtui ja miten lukko ei enään pelitä? Onko etuperän öljyt vaihdettu ja jos on niin mitä öljyä on perään laitettu?
Uteliaisuuttani kyselen kun noita lukkoja ei juurikaan ole tarvinnut vaihtaa rikkoontumisen takia.
Joo, ei ole kuulemma lukkoja mennyt, mut nyt meni... tehtaan jäljiltä oli öljyt, jotka vaihdettiin huollossa ja testattiin et auttaako tai onko metallia mukana.. Ei auttanut eikä ollut metallia seassa!
Oli synkkä ja myrskyinen yö..

Neliveto vielä toimii nimellisesti, mut ei oikein voimaa tahdo piisata... Nosto pukille ja kaasu pohjaan -> yhdellä kädellä jaksaa pitää renkaasta kiinni... Joko on tosi vahva käsi tai jotain pielessä

Kilinä ja kolina vielä kaupanpäälle sulosointuina.
Siinä nyt ensi havainnot ja varmaan huomenissa huollossa etuperä auki ja pieni tohtorointi, sit paljon viisaampi mikä vikana?! Millainen lie viscon rakenne? Onko kitkapinnat lasittunu tai murtunut?? No se vielä selviää...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eipä taida siitä lukosta enään kalua saada, ei niitä muutenkaan pureta/huolleta vaan uutta kiinni jos kilahtaa 

Kylätason mönkijäkuski
- Leuhka
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 05 Joulu 2007 17:28
- Mönkijä:: Renegade 800 X
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ei varmaan kalua tule, eikä edes kannata yrittää korjailla... Mutta mielenkiinnosta pitää suorittaa pieni purku-operaatio, mitä siellä on tapahtunut:?:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Virtalukko, Lähtee käyntiin ja käykin vaikka avain on kädessä.. Se siitä dessistä...
Traktori..
-
- 4WD
- Viestit: 171
- Liittynyt: 26 Touko 2006 23:09
- Paikkakunta: EEPEE- Arctic cat 650 h1 trv t3
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla olis muuten ylimääräinen outlander 800:n etuperä vm 06, kun tuli joskus muinoin vaihdettua se nopeampi lukko eteen. Sillä vanhalla lukolla ei tullu ajettua kun varmaan 1000km. Elikkä voin myydä sulle sopuhintaan, jos tarttet sellaista.Leuhka kirjoitti:Koheltaja kirjoitti:Mitä tapahtui ja miten lukko ei enään pelitä? Onko etuperän öljyt vaihdettu ja jos on niin mitä öljyä on perään laitettu?
Uteliaisuuttani kyselen kun noita lukkoja ei juurikaan ole tarvinnut vaihtaa rikkoontumisen takia.
Joo, ei ole kuulemma lukkoja mennyt, mut nyt meni... tehtaan jäljiltä oli öljyt, jotka vaihdettiin huollossa ja testattiin et auttaako tai onko metallia mukana.. Ei auttanut eikä ollut metallia seassa!
Oli synkkä ja myrskyinen yö..jjooo, elikkäs jäi kampe mahastaan kiinni ja sitäpä sitten irrotellessa ja repiessä meni "todnäk." kivi jarrun seutuville kurkkimaan ja painoi sylinterin jumiin -> eihän sitä heti huomannut et toinen rengas on jumissa... Muutama reipas kaasutus ja lukko kappaleina...
Neliveto vielä toimii nimellisesti, mut ei oikein voimaa tahdo piisata... Nosto pukille ja kaasu pohjaan -> yhdellä kädellä jaksaa pitää renkaasta kiinni... Joko on tosi vahva käsi tai jotain pielessä![]()
Kilinä ja kolina vielä kaupanpäälle sulosointuina.
Siinä nyt ensi havainnot ja varmaan huomenissa huollossa etuperä auki ja pieni tohtorointi, sit paljon viisaampi mikä vikana?! Millainen lie viscon rakenne? Onko kitkapinnat lasittunu tai murtunut?? No se vielä selviää...
Outlander 800 max tie
- Leuhka
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 05 Joulu 2007 17:28
- Mönkijä:: Renegade 800 X
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eiköhän se vanha hidas lukko ole jo museo tavaraa... Ja koneella ajettu alle 20h = ei käytettyjä osiavoimailija kirjoitti:
Mulla olis muuten ylimääräinen outlander 800:n etuperä vm 06, kun tuli joskus muinoin vaihdettua se nopeampi lukko eteen. Sillä vanhalla lukolla ei tullu ajettua kun varmaan 1000km. Elikkä voin myydä sulle sopuhintaan, jos tarttet sellaista.

- Leuhka
- 2WD
- Viestit: 48
- Liittynyt: 05 Joulu 2007 17:28
- Mönkijä:: Renegade 800 X
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Ja sitten vielä paluu alkuperäiseen aiheeseen...
Ensivaikutelma Renegade X alkuperäisistä vanteista... Todella hankalaa jarrujen putsaus hiekasta, kivistä ja muusta mukavasta mikä vain mukaan tarttuu, otettava renkaat pois ja pestävä sitten, jos meinaa kunnolla putsata! Tai vaihtoehtoisest kaivaa kuvetta ja ostaa avonaisemmat vanteet
Ensivaikutelma Renegade X alkuperäisistä vanteista... Todella hankalaa jarrujen putsaus hiekasta, kivistä ja muusta mukavasta mikä vain mukaan tarttuu, otettava renkaat pois ja pestävä sitten, jos meinaa kunnolla putsata! Tai vaihtoehtoisest kaivaa kuvetta ja ostaa avonaisemmat vanteet
