Can-Am huoltojen hinnat?
- JaPu
- 4WD
- Mönkijä:: Can-am Renegate 800x
Re: Huoltojen hinnat?
Espoon Motojet, kiviruukisssa (espoonlahti) toimi ainakin moitteetta tehtiin iso huolto kaiken kattava venasäätämisistä lähtien, tarvikkein ja nestein 296€. Pidän sitä edullisena, kun kaikki sudit ja öljyt yms. Kuuluivat siihen. Aikataulu oli nopea ja piti, suosittelen sitä kaikille pääkaupunkiseudun Can-am omistajille.
Tarvikkeet itse ostettuna on varmaan puolet tuosta summasta ja duuni toisen puolen.
Ovat kaverit sen edestä duunia painaneet,etten itse kerkeä tuota jumppaa suorittamaan nyt.
t:janne
Tarvikkeet itse ostettuna on varmaan puolet tuosta summasta ja duuni toisen puolen.
Ovat kaverit sen edestä duunia painaneet,etten itse kerkeä tuota jumppaa suorittamaan nyt.
t:janne
Can-am Renegade 800r X tieliikenne
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Outlander 400 vm. 2013
Morjesta,
Ostin tuossa itselleni joululahjaksi kömpijän. Varailin sitten melekein saman tein sille 10 h huollon Kajaanista Aug. Korhoselta. Tinkaamisen jälkeen huollon hinnaksi jäi 270 rahaa. Kolme tuntia kuulemma menee aikaa + osiin n. satku.
Kyselin myös että jos otan ite pohjapanssarin valmiiksi pois niin säästyykö silloin aikaa. Huoltomies sanoi ottavansa pelkästään astinlaudan pois ja tekevänsä sen kautta tarvittavat jutskat. Liekkö se noin mahdollista?
Outlander 400
Ostin tuossa itselleni joululahjaksi kömpijän. Varailin sitten melekein saman tein sille 10 h huollon Kajaanista Aug. Korhoselta. Tinkaamisen jälkeen huollon hinnaksi jäi 270 rahaa. Kolme tuntia kuulemma menee aikaa + osiin n. satku.
Kyselin myös että jos otan ite pohjapanssarin valmiiksi pois niin säästyykö silloin aikaa. Huoltomies sanoi ottavansa pelkästään astinlaudan pois ja tekevänsä sen kautta tarvittavat jutskat. Liekkö se noin mahdollista?
Outlander 400
Astinlaudat, sivukatteet pois, pesu jos on likainen.
http://www.kyminkompijat.fi
http://www.mckone.fi
Ex:Polaris 330ATP, Outti 800, Rene 800X,Outti 650 XMR
http://www.mckone.fi
Ex:Polaris 330ATP, Outti 800, Rene 800X,Outti 650 XMR
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
10h huolto traktoriin Kangasalan Jomotorissa,asiallinen palvelu,aikataulut jämptit.Hinta 220 euroa.maksoin mielelläni
.

-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
230 erskiä Ylivieskan sailokoskella 100h huolto. Moottoriöljyt löyty omasta tallista.
□■
-
- 4WD
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
Aiemminkin täällä saanut hyvää palautetta: Espoon Motojet, 800R:n 200h huolto 260eur sisältäen kaikki tykötarpeet pl. jarrunesteet ja glykolit jotka olivat huollon mukaan moitteettomat. Loistava palveluasenne, jäi todella hyvä kuva ja saivat minusta asiakkaan joka palaa mielellään takaisin, suosittelen kaikille pk-seudun CanAm kuskeille.
-
- 4WD
- Mönkijä:: Outlander T3 MAX 500 -13
- Viesti:
Ensihuolto 10h, 340e. Jyväs-Marinen huolto Jyväskylässä. Työtä 2,8h (69,50e/h) sis. venttiilien säädön. Pohjapanssari oli paikallaan kun vein huoltoon, en tiedä tarvitseeko se irroittaa tätä huoltoa varten. Luonnollisesti loppusumma isompi kuin lupasivat mönkijää ostaessa (veikkaus huollon hinnalle myyntihetkellä 250-270e
) ja vielä päivän meni pitkäksi kun niinkin harvinainen artikkeli kuin öljynsuodatin uupui hyllystä. Pitääpä seuraavaa huoltoa varten kartoittaa myös muut vaihtoehdot lähistöltä. Ei tuo huoltoliike laskuista pois jää, mutta parantamisen varaa on. Hinta ehkä hieman kalliin puoleinen (?) ja pieni miinus kun hakupäivä vaihtui ja jouduin työkalenterin laittamaan uusiksi että kerkeän hakemaan.

-
- 4WD
- Viesti:
Noniin, "pienen" laskutusvirheen korjauksen jälkeen edellä mainitulle huollolle jäi hintaa 260e.
Onko 800efi outtiin jakopää 600e paha?
- cotcot
- Moderaattori
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
Eipä tuo 600 pahalta kuulosta, jos tuohon sisältyy kaikki...ketjut, ohjurit jne. Olen kuullu noin 800-900e hinnasta noihin v-2 koneisiin ja omaan 400 outtii jossa pytty vähemmin ja siten työtäkin vähemmin niin tais olla 629e.
Kyllä kaikki pitäs siihen sisältyä

-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
Tänään kyselin ensimmäisen huollon hintoja neljästä eri putiikista ja hajonta näinä taloudellisesti vaikeina aikoina vaikuttaa melkoisen suurelta:
1.) 220 euroa ja aamusta kun tuo niin iltapäivällä voi noutaa.
2.) 180 euroa työn osuus ja siihen öljyt......pieni hiljaisuus.....eli yhteensä 380 euroa. Mitä v%ttua
3.) tästä paikasta hinta tulee kun apteekin hyllyltä ja se on suuruudeltaan 330 euroa.
4.) viimeisen puhelun aikana langan toisesa päässä olija suorittaa jatkuvia "odotatko pienen hetken" välihuutoja takahuoneeseen ja 6 minuuttia kestäneen mutinan jälkeen ynnää huollon hinnaksi tasan 400 euroa.
Hajontaa tuntuu näin ollen olevan hinnoissa joten pitänee miettiä tarkasti mistä saa rahoilleen parhaan vastineen. Liikkeiden nimiä en listaa niin säästytään mielipahalta.
1.) 220 euroa ja aamusta kun tuo niin iltapäivällä voi noutaa.
2.) 180 euroa työn osuus ja siihen öljyt......pieni hiljaisuus.....eli yhteensä 380 euroa. Mitä v%ttua

3.) tästä paikasta hinta tulee kun apteekin hyllyltä ja se on suuruudeltaan 330 euroa.
4.) viimeisen puhelun aikana langan toisesa päässä olija suorittaa jatkuvia "odotatko pienen hetken" välihuutoja takahuoneeseen ja 6 minuuttia kestäneen mutinan jälkeen ynnää huollon hinnaksi tasan 400 euroa.
Hajontaa tuntuu näin ollen olevan hinnoissa joten pitänee miettiä tarkasti mistä saa rahoilleen parhaan vastineen. Liikkeiden nimiä en listaa niin säästytään mielipahalta.
-
- 6WD
- Mönkijä:: -11 sporttimanne 400 h.o
Kysyitkö tuolta 2 liikkeeltä että käykö ne hakemassa ne öljyt yksityiskoneella suoraan lähi-idän öljylähteeltä?
-
- 4WD
- Viesti:
Tulee ekana mieleen tuon öljyn hinnan kanssa sama virhe kuin minun laskussa tuossa edellä 

- plutos
- 3WD
- Mönkijä:: Renegade (tl)
Motojet Espoo, renegade 1k - 100h huolto ja kaikinpuolin hyvin meni.
Pohjapanssarin olin irroittanut valmiiksi kun varoiteltiin jo aikaa varatessa että voi aiheuttaa 1 lisätunnin (75 eur) jos hidastaa työntekoa. Nyt hintaa huollolle tuli 260,00 eur, ei tarkempaa erittelyä. Täällä olen käyttänyt aiemminkin ja jatkossakin.
Pohjapanssarin olin irroittanut valmiiksi kun varoiteltiin jo aikaa varatessa että voi aiheuttaa 1 lisätunnin (75 eur) jos hidastaa työntekoa. Nyt hintaa huollolle tuli 260,00 eur, ei tarkempaa erittelyä. Täällä olen käyttänyt aiemminkin ja jatkossakin.
Uudenmaan Mönkijät ry
- - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nostalgia alkaa kun haave tulevaisuudesta loppuu"
- - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nostalgia alkaa kun haave tulevaisuudesta loppuu"