Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Keskustelua Can-Am mönkijöistä. Entinen Bombardier.
vuorpe
4WD
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Kesä 2008 19:59
Mönkijä:: Mönkijätön
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Kuuluuko flektin jatkaa pyörimistä kun sammuttaa moottorin?
Nyt näin ei ole.
UMRY
canisteri
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 18 Elo 2013 10:56
Mönkijä:: Outlander 500 Max T3 -14

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja canisteri »

Kuuluu jos on mylly tarpeeksi kuumaksi paahdettu. Ja flekti herää heti eloon jos starttaa tarpeeksi pian uudestaan.
vuorpe
4WD
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Kesä 2008 19:59
Mönkijä:: Mönkijätön
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Mutta sekö ei jää pyörimän kun sammuttaa virrat?
UMRY
Deippa
6WD
Viestit: 407
Liittynyt: 02 Helmi 2009 09:24
Mönkijä:: Outlander G2L 450 Pro -17
Paikkakunta: Oulun reuna

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Deippa »

Ei mulla ainakaan jää pörrään jos sammuttaa virrat
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Kokeiles sillai että kun sammutat koneen niin laita virrat heti päälle. Sit sen pitäs lähteä pyörimään ja jäädä pyörimää vaikka otat virrat pois
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Onko kelleen tuölut sellasta ropleemaa että parkit jää palamaan himmeästi vaikka on avaimet pois lukosta?
dealer
6WD
Viestit: 703
Liittynyt: 16 Marras 2008 10:00
Mönkijä:: Can Am 400EFI -11

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ainakin tieliikennemallissa jäävät vähäksi aikaa palamaan normaalisti, mutta sen varmasti tiesitkin.
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Juu sen tiesin mutta mulla palaa sillai todella himmeästi. Just että lanka hehkuu ja akkua kuluu. Ei sammu ennenku ottaa akun irti.
keulii
6WD
Viestit: 611
Liittynyt: 01 Tammi 2009 14:27
Mönkijä:: Can-Am 650 XT -12

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja keulii »

Vastaava laite ku sulla eikä oo tommosta tehny.
Pelimies
4WD
Viestit: 139
Liittynyt: 03 Syys 2013 19:14
Mönkijä:: CF Moto 800 terralander
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Pelimies »

Koitas mitata virtalukko.
Eiks niissä valot kytketä virtalukosta.
vuorpe
4WD
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Kesä 2008 19:59
Mönkijä:: Mönkijätön
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Zkeba kirjoitti:Kokeiles sillai että kun sammutat koneen niin laita virrat heti päälle. Sit sen pitäs lähteä pyörimään ja jäädä pyörimää vaikka otat virrat pois
Tänään testasin ja ei lähde enää pyörimään. Ei tosin lähtenyt vaikka starttasi uudelleen käyntiin.
UMRY
Zkeba
Tracks
Viestit: 1107
Liittynyt: 04 Tammi 2013 22:33

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Zkeba »

Akku kun oli irti pari päivää niin vika korjaantui. Oliko sitten märkää jossakin. tiedä häntä.
Grey
6WD
Viestit: 532
Liittynyt: 08 Maalis 2009 18:18
Mönkijä:: Can-Am Outlander 570 Pro T3
Paikkakunta: Muhos City

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja Grey »

Onko kellään ollut ongelmaa ohjauksen puoltamisen kanssa? Ostin 500 Outlander Max -11 20h ajettuna ja alusta alkaen puoltanut aika rajusti oikealle. Rengaspaineet ok (Ostaessa oli yli 2bar :) ), laakerikin tunnostaisi olevan kunnossa, aurauksia säädelty puolin ja toisin ilman vaikutusta... Heti liikkeelle lähtiessä huomaa että sarvet pyrkivät kääntymään aavistuksen oikealle ja ajaessa joutuu tosissaan kääntämään vastaan. Kaikki piuhat näyttäisi olevan alkuperäisillä paikoillaan eikä siten pitäisi niistä kiristää. Voisko olla ohjaustehostimeen liittyvää, onko siinä joku 0-kohta määritelty tms?
canisteri
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 18 Elo 2013 10:56
Mönkijä:: Outlander 500 Max T3 -14

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja canisteri »

Mulla tuo -14 500 Max vetelee lievästi vasemmalle. Jotenki tuota vois paremman tiedon puuttees syyttää siitä että vasemmalla puolella on noin 30 tuntia tuoreempi rengas ku oikealla, ja vasen takanakki on paikattu paukkuvaahdolla ja siinä on paineiden tarkistus sormituntuman varas. Aika lailla kohdillaan ovat kuitenki, ja eniten hämää että puoltaminen on satunnaista ja toisinaan häviää kokonaan, joskus taas saa kaasukädellä vetää ihan reilusti. Oikea eturengas on kuluneempi ulkoreunalta, tiä sitte johtuuko siitä että vasemmalla tosiaan kuviota vajaa sentti enemmän. Ei sitte niin ..tun pätkää kiinnostaisi alkaa summan mutikas kulmia säätelemään, ja taas todeta että kuluvat edelleen epätasasesti. Koemieles köröttelin ekan reissun tuoreilla Zilloilla aika kovilla paineilla pikitietä. Tärinät ja vääntelyt niillä tietysti omaa luokkaansa mutta ei puoltanu ohjaus. Pitäs saada johonki malliin säädeltyä ennenku kone menee uusillaki läskeillä niinku juoppo ajokoira.
Avatar
mpon
4WD
Viestit: 196
Liittynyt: 18 Huhti 2005 23:51
Mönkijä:: Rotax 800 tiekelponen
Paikkakunta: Hämppäkyrö

Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.

Viesti Kirjoittaja mpon »

Zkeba kirjoitti:Kokeiles sillai että kun sammutat koneen niin laita virrat heti päälle. Sit sen pitäs lähteä pyörimään ja jäädä pyörimää vaikka otat virrat pois
Tästä samasta asiasta yritin aiemmin jo kyselläkki...

Nykynen -06 800 kilvellinen outti, jos flekti pyörii ja sammuttaa ja virrat takas päälle, niin ei pyöri flekti.
ex -06 800 kilvetön outti, niin flekti jatkoi pyörimistä, kun virrat laitto takas päälle.
Exät: Kawa 160 2x3 3-pyör.......Honda trx450es 3x4 foremani.....Polle Sportman 4x4 700 twin...Polle Scrambler 4x4 500.....cana 800....
Vastaa Viestiin