Noniinkatant kirjoitti:Nyt alko harmittamaan.. Perusteellista huoltoa G2 outille ja niinhän siinä kävi että öljypropun kierteet korkkas.Vähä oon puolustellu itelleni että oli pirun tiukassa merkkiliikkeen jäljiltä mut väliäkö tuolla. Kattelin helicoilia ja recoilia tuohon mutta varakierteeet on järestään aika pitkiä. Recoililla taisi olla lyhyt malli m12 12milliä pitkä. Jää kaulusta väkisin mikä estää loppuöljyn pois valumisen seuraavan kerran. Toinen vaihtoehto olisi tuo m14 kierteen teko. Onko kellään kokemusta tai toisia ideoita?

Amerikasta rantautui TimeSert setti ja hyvältähän tuo varajenka näyttää asennettuna. Liimasin kierteen kiinni vielä varoiksi.

Usit tiivisteen tuuttasin kaveriksi ja eihän tuo tunnu vuotavan mitä nyt vähän käyttelin uusilla öljyillä. On muuten aika kova tuo manuaalin 30Nm momenttia tuolle öljypropulle. Vaihelootassa 20Nm vaikka siinä sentään kierre koko pultin mittanen. Jätin suosiolla tuonne 24 newtoniin. (ei korkannu)
