Oisko mitään tehtävissä kun tuo laite puskee. Hankala esim soralla saada kääntymään kun on painava kärry perässä. Laite tahtoo mennä suoraan vaikka ohjaus olisi käännetty linkkuun. Neliveto päällä enemmän ja takavedolla vähemmän.
Juu, pitää koitella tota perän jäykistämistä.
Maximalli voisi olla sikäli parempi kärrinvetoon. Tosin ei ole muuten sitten niin ketterä, jos Can Amissa voi ketteryydestä edes puhua.
Kaikista järkevintä olisi kuormata siten, että aisapaino pysyy kurissa. Toki tuo ei ole aina mahdollista ja perän jäykistäminenkin auttaa vai tiettyyn pisteeseen. Sen jälkeen ne etutassut onkin komeasti kokonaan ilmassa .
Eihän tuo kovin halukas ole kääntymään kyllä ilman kuormaakaan neliveto päällä, tai muutenkaan ei se kääntösäde kovin pieni ole. No, se on ominaisuus mikä tiedettiin jo ostaessa. Foorumin vinkki, eli ulkokurviin vartalolla painonsiirto auttaa kyllä melkoisesti.
Kokeile laittaa hieman aurausta lisää. Se parantaa kääntyvyyttä.
Etujouset tiukalle ja hiekkasäkki keulaan?
Jotenkin kuulostaa taas, että mopolla tehdään mahdottomia...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Voi osaltaan johtua kyllä tuostakin kun on 11" leveät nakit joka nurkassa. Eli edessä 3" ylileveät ja eihän noissa Zilloissa muutenkaan paljon kosketuspintaa kovalla soratiellä maahan ole.
Mahdottomaksi osoittautuneita asioita tuolla ei ole vielä tehty. Aina on eteenpäin päästy, jos ei muuten niin lapion avulla
Hurjasti tästä vekottimesta on kyllä mökkitöissä apua ollut ja vetää mukisematta "tonnin" multakuormaakin perässä. Pitää vaan muistaa vältellä (varsinkin ala-)mäkiä semmosessa lastissa.
Puski vakiorenkaillaki ilman kärryä tai mitään peräpainoa (paitsi läski kuski)
aika reilusti, en tiiä mistä johtuu mutta aiheuttaa messäsä kyllä jumalattomasti harmaita hiuksia jos
ahtaissa paikoissa vekslaa.
Mutta se on ominaisuus eikä sille oo mitään tehtävissä.
Ainoo on tuo auraukselle säätö mitä Roosa999 jo ehdotti mutta ei sekään paljoo auta.
Joo toi on vähän silleen että kun kääntää ja ajattelee että kyllähän tosta puiden välistä hyvin kääntyy ja mahtuu mutta kun kohdalle pääsee, pitää aloittaa mieletön seksiliikerunkkaus sen vaihdekepin kanssa ja otetaankin 5-10 kertaa edestakas. Kun ei käänny niin ei käänny. Ehkä tää laite on tehty vain ameriikan poluille ja suolla rämpimiseen?
Joo ja nyt kun järjellä ajattelee niin tuo aisapaino ja lukkoperä on tosiaan aika huono yhdistelmä.
moro oisko mitään vinkkiä millä vois estää moottorin hohtamasta lämmintä kuskin jalkoihin vehe on can am pro 570 t3 vm. 2016.ite oon aatellu alumiini teippiä sivukatteiden sisäpuolelle.